رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 554603

شارون استون | زندگینامه شارون استون | فیلمهای شارون استون

ساعت24-شارون استون کیست؟ | شارون استون یکی از هر پیشه های زن مشهور سینمای هالیوود است که علاوه بر آن مدتها در صنعت مدلینگ نیز فعالیت داشته است در این مطلب قصد داریم به مغرفی این بازیگر بپردازیم.

فیلم شارون استون
a href="https://en.wikipedia.org/wiki/Sharon_Stone">شارون استون در طول سی و هفت سال فعالیت حرفه ای خود با کارگردانان مشهوری چون وودی آلن ، پل ورهوون ، مارتین اسکورسیزی و سام رائمی همکاری کرده است. او در ساخت مستند "التماس" شرکت کرد ، که برای آن بخشی از فیلمنامه را نوشت و صدای متن خارج از فیلم را ضبط کرد. در 56 سالگی ، او برای نسخه اسپانیایی مجله براق GQ بازی کرد. شارون استون برنده بسیاری از جوایز ، از جمله جوایز گلدن گلوب و تمشک طلایی ، که سالانه برای بدترین آثار فصل اهدا می شود. در سال 1999 ، از بین بیست و پنج بازیگر زن دیگر ، وی توسط مجله Playboy به عنوان جذاب ترین ستاره هالیوود انتخاب شد. شارون تکواندو کار می کرد و در لیست پنجاه نفر از زیباترین افراد جهان قرار دارد که توسط مجله People تهیه شده است.

بیوگرافی شارون استون
شارون استون

بیوگرافی شارون استون

شارون ایوان استون در 10 مارس 1958 در یک شهر کوچک در شرق ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد ، جایی که جمعیت آن به سختی ده هزار نفر بود. مادرش ، دوروتی ، به عنوان حسابدار کار می کرد و پدرش ، جوزف ویلیام استون دوم ، یک کارگر ساده در یک کارخانه محلی بود. شارون کوچولو به عنوان دختری بسیار توانا و باهوش بزرگ شد و همین امر باعث شد تا او بتواند درست از کلاس دوم ، جایی که در سن 5 سالگی وارد آنجا شد ، مدرسه را شروع کند. وی پس از فارغ التحصیلی از مدرسه در سال 1975 ، امتحانات خود را در دانشگاه پنسیلوانیا ادینبورو گذراند و در آنجا ، به موازات تحصیل ، در مسابقات زیبایی مختلف شرکت کرد. در طی یکی از این رویدادها ، به استون جوان توصیه شد که دانشگاه را ترک کرده و فوراً به نیویورک برود ، جایی که همیشه یک کار در صنعت مد برای دختری با چنین ظاهر درخشان وجود دارد.

در سال 1977 ، بازیگر آینده تصمیم گرفت به نیوجرسی نقل مکان کند ، و این آغاز حرفه مدلینگ او بود. برای چندین سال ، او به نمایندگی از آژانس مدل سازی فورد ، در پیمایشگاه ها ظاهر شد و پس از آن به اروپا رفت ، و تصمیم گرفت تبلیغات خود را به یک کارخانه رویایی اختصاص دهد.

فیلمهای شارون استون
فیلم شارون استون

فیلمهای شارون استون

او اولین نقش خود را در فیلم خاطرات ستاره ای وودی آلن بازی کرد و تنها برای چند ثانیه در قاب ظاهر شد. سپس این بازیگر به "ترس از مرگ" به وحشت جوانی شخص وس کریوان منتقل شد و در سال 1982 ، کلود للوچ او را در فیلم "بولرو" ، دعوت کرد. تا سال 1990 ، او نقش های زیادی را در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی بازی کرد ، تا اینکه توسط استاد فانتزی هلندی پل ورهوون مورد توجه قرار گرفت ، که در آن زمان در حال کار بر روی اقتباس فیلم فیلیپ دیک به نام Total Recall بود. پس از انتشار تصویر برای استخدام ، کارنامه شارون استون به شدت اوج گرفت. در سال 1991 ،عکس این دختر همزمان در جلد چندین مجله معروف بود و در سال 1992 ورهوون او را دوباره به پروژه خود دعوت کرد. این نقش یک نویسنده مرموز دوجنسگرای بود که به قتل های زنجیره ای متهم بود. بسیاری از رسوایی ها و مصاحبه های تحریک آمیز با این اکران این فیم همراه بود که شایعات و گمانه زنی های بسیاری را در پی داشت ، برخی از آنها ذهن هواداران را تا امروز هیجان زده می کند.

در سال 1995 ، شارون برای بازی در درام کازینو مارتین اسکورسیزی برنده جایزه گلدن گلوب شد و برای همین نقش نامزد اسکار شد اما آن را دریافت نکرد. دهه 2000 برای او چندین شکست در سطح عالی رقم خورد ، زیرا فیلم های "گربه زن" و "اساسی غریزه 2: عطش برای خطر" مورد توجه مردم قرار نگرفت. با این حال ، کارنامه شارون استون هنوز به پایان نرسیده است و اکنون او همچنان به بازیگری فعال در فیلم ها ادامه می دهد ، اما در حال حاضر در پروژه های طبقه پایین تر مانند عشق روسیه در شهر 3 یا درام تلویزیونی عامل X محدود شده است.

آثار شارون استون

آثار شارون استون

سال 1982فقط یک رابطه عاشقانه نیست

1984قتلهای تقویمی

1984تناقضات آشتی ناپذیر

1984جنگ در لاس وگاس

1984کارآگاه مایک چکش

1985از جانبتی جی هوک

1985معادن شاه سلیمان

سال 1986آلن کواترمین: در جستجوی شهر طلایی

1987fآکادمی پلیس 4

سال 1988f جکسون پاتریشیا دلاپلن

سال 1988tfسرزمین های متروک 2005

سال 1988fبالاتر از قانون

سال 1988fفلز سرد

سال 1988tfاشک زیر باران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها