رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 556552

تور دبی و ارمنستان، جذاب اما متفاوت

رپورتاژ تبلیغی/دبی و ارمنستان، هر دو مقاصدی محبوب میان گردشگران ایرانی محسوب می‌شوند، اما این دو تفاوت‌های بسیاری با هم دارند، تفاوت‌هایی که تجربه‌های مختلف در سفر را نیز برای شما خواهند ساخت. ما در آژانس مقتدرسیر تلاش می‌کنیم تا مسافران را بیشتر با مسیرهای مختلف گردشگری و تورهای آن‌ها آشنا کنیم.

dir="rtl">دبی و ارمنستان، هر دو مقاصدی محبوب میان گردشگران ایرانی محسوب می‌شوند، اما این دو تفاوت‌های بسیاری با هم دارند، تفاوت‌هایی که تجربه‌های مختلف در سفر را نیز برای شما خواهند ساخت. ما در آژانس مقتدرسیر تلاش می‌کنیم تا مسافران را بیشتر با مسیرهای مختلف گردشگری و تورهای آن‌ها آشنا کنیم.

سفر با تور دبی

تور دبی سفر به مشهورترین شهرِ حاشیه خلیج فارس در دنیا به حساب می‌آید. شهری که منظره‌ی برج‌های سر به فلک کشیده و مراکز متنوع تفریحی‌اش، باعث شده تا توریست‌هایی از سراسر جهان به این نقطه سفر کنند. دبی شهر بزرگ‌ترین‌ها و بلندترین‌ها و بهترین‌ها به شمار می‌رود و بلندترین برج جهان، گران‌قیمت‌ترین هتل دنیا و بزرگ‌ترین مرکز خریدی که می‌توان به آن مراجعه کرد را در خود میزبانی می‌کند.

برای دیدن این شهر زیبا، بهتر است در ماه‌های سرد سال اقدام کنید تا درگیر گرمای شدید تابستان‌های دبی نشوید. با این که تقریبا در هر محیط سرپوشیده‌ای در این شهر کولر روشن بوده و هوایی عالی را تجربه خواهید کرد، اما در نهایت قدم زدن در سواحل دبی و انجام فعالیت‌های تفریحی در محیط باز را نیز نباید از دست داد. تور لحظه آخری دبی به واسطه‌ی تخفیف‌هایی که دارد، برای سفر به این شهر عالی محسوب می‌شود، مخصوصا اگر در روزهای شلوغ سال که همه چیز گران‌تر است به دبی سفر کنید. برای این کار همیشه صفحه‌ی تورهای مقتدرسیر را مرور کنید تا از این تخفیف‌های استثنایی با خبر باشید.

تور دبی

با توجه به کنترل بسیار خوب بیماری کرونا در دبی، این روزها بیشتری پارک‌های آبی و بازی دبی که این شهر به آن‌ها معروف است، بازگشایی شده‌اند و با رعایت پروتوکل‌های مشخص شده، می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. پارک‌های آبی مثل وایلد وادی، آتلانتیس یا اسپلش اِن پارتی یا پارک‌های بازی زبیل، بالیوود، موشن گیت و ... همه انتخاب‌هایی عالی برای خانواده‌هایی است که تورهای دبی را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. در این میان چند جای خاص نیز برای تفریح وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اسکی دبی یا باغ معجزه اشاره کرد که اولی تجربه اسکی در یکی از گرم‌ترین شهرهای منطقه را برای‌تان به همراه خواهد داشت و دومی بزرگ‌ترین باغ گل جهان محسوب می‌شود.

خرید کردن در دبی، یکی از فعالیت‌های واجب در این سفر محسوب می‌شود. دلیل‌ش هم مراکز خرید متعددی بوده که تقریبا امکان خرید از هر برند مهمی در جهان را برای شما مهیا می‌کند. چه بخواهید لباس‌هایی از برندهای فرانسوی بخرید یا به دنبال وسایل ورزشی آمریکایی باشید یا حتی دنبال لوازم آرایش از شرق آسیا بگردید، حتما در مراکز خرید دبی، آن‌ها را پیدا خواهید کرد. دبی مال، امارات مال، ابن بطوطه، مارینا مال و ... تنها نمونه‌هایی از این مراکز هستند که در کنار مجموعه‌ای بزرگ از فروشگاه‌ها متنوع، بخش‌های تفریحی جذابی نیز دارند. همچنین در کنار این مکان‌های لاکچری برای خرید، سری به بازار طلا یا بازارچه ادویه در این شهر نیز بزنید که جاهایی استثنایی و خاص هستند. از خاطر نبرید که برای تهیه تورهای دبی می‌توانید با کارشناسان زبده ما در آژانس مقتدرسیر تماس گرفته و راهنمایی کامل را دریافت کنید.

سفر با تور ارمنستان

ارمنستان کشوری در مرز اروپا و آسیاست که از نظر منابع طبیعی و جاذبه‌های تاریخی، یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها برای سفر در منطقه به حساب می‌آید. کشوری نسبتا کوچک با جمعیت حدودا ۳ میلیونی که به خاطر هزینه‌های پایین سفر، نزدیکی و البته زیبایی‌هایی که برای مسافران به همراه دارد، از جمله انتخاب‌های اول برای توریست‌های ایرانی به حساب می‌آید. اما چه زمانی برای رفتن به ارمنستان مناسب است؟ پیشنهاد ما این است که بهار و پاییز را برای این سفر انتخاب کنید تا آب و هوایی دلپذیر را شاهد باشید، اما اگر خواستید تعطیلات کریسمس را در کشوری سر کنید، ارمنستان یک انتخاب ویژه در زمستان خواهد بود.

تور ارمنستان

برای بسیاری از گردشگران که قصد خرید تورهای ارمنستان را دارند، سوال پیش می‌آید که آیا این کشور برای خرید هم مناسب است؟ اگر مقصدتان ایروان -پایتخت ارمنستان- است که باید بگوییم، صد در صد! ایروان هم چندین مرکز خرید عالی و لوکس دارد و هم جاهایی که بتوانید در آن‌ها خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید. دالما گاردن یا نورس اونیو از جمله مراکز خرید لوکسی هستند که برندهای جذابی در آن‌جا فروشگاه داشته و می‌توانید از میان محصولات متنوع موجود، خریدی مطابق با سلیقه خود داشته باشید.

تاریخ ارمنستان که بیش از ۳ هزار سال قدمت دارد، اتفاقات زیادی به خود دیده و همین اتفاقات تاریخی، نشانه‌هایی از خود به جای گذاشته‌اند که در جاذبه‌های گردشگری این شهر به وضوح می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد. از ابنیه دوران باستان تا صومعه‌ها و کلیساهای متعدد، این جاذبه‌های تاریخی، خود از دلایل مهمی برای سفر به ارمنستان محسوب می‌شوند. اما از سمتی دیگر، ارمنستان از نظر طبیعی نیز زیباست و به محض این که از پایتخت خارج شوید، می‌توانید به سراغ کوه‌های سرسبز، آبشارهای متعدد و رودخانه‌های دیدنی این کشور بروید.

در مجموع ارمنستان از هر نظر مقصدی ایده‌آل برای سفر محسوب می‌شود، مخصوصا که این روزها اوضاع کرونا در خاک این سرزمین به خوبی کنترل شده و واکسیناسیون با قدرت پیگیری می‌شود. بسیاری از مراکز تفریحی بعد از مدت‌ها دوباره بازگشایی شده‌اند، امکان رفتن به شهرهای مختلف وجود دارد و تورهای داخلی نیز راه افتاده‌اند. شما دوباره می‌توانید به رستوران‌های ایروان رفته و غذاهای محلی خوشمزه بخورید و در میان مردم به گردش بپردازید. پس اگر آماده‌اید از زیبایی‌های این سرزمین رویایی دیدن کنید، آماده‌ی رفتن به تور ارمنستان شوید و خاطراتی عالی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها