رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562471

مرزبانی ناجا: زائران کربلا به مرزهای چهارگانه مراجعه نکنند

ساعت24-فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با توجه به قوانین و مقررات مرزی کشور دوست و همسایه عراق، از هموطنان انتظار است که تحت هیچ شرایطی به مرزهای چهارگانه مراجعه نداشته باشند زیرا هیچ خدماتی در خصوص روادید و تردد زوار به هموطنان داده نمی‌شود.

html>

سردار احمدعلی گودرزی در یک برنامه رادیویی افزود: هموطنان اخبار مربوط به اربعین را از منابع رسمی و موثق رسانه ملی و خبرگزاری ها و رادیو اربعین دریافت کنند و به هیچ وجه به شایعات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گوش نداده و مواظب باشند اسیر دام کلاهبردارها در این خصوص نشوند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز امنیت مطلوبی بر مرزهای ایران اسلامی حاکم است، و مرزبانان نیروی انتظامی با صلابت و اقتدار در کنار مرزنشینان با تشدید نظارت و کنترل، از سرحدات کشور حراست و پاسداری می کنند.

گودرزی افزود: مرزبانان نیروی انتظامی آخرین بدرقه کننده زائران و اولین استقبال کننده در هنگام ورود زائران به داخل کشور بودند و این برای مرزبانان توفیق بزرگی بود، یکی از موضوعات مهم در مراسم اربعین روابط حسنه ایران با کشور عراق و همچنین ایجاد بسترهای لازم برای تسهیل تردد زائران در کشور عراق بود که در سال های گذشته قبل از بیماری منحوس کرونا این مهم بخوبی دیده می شد.

سردار گودرزی افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا و محدودیت های پیش آمده در تردد زوار حسینی از طریق مرزهای زمینی، این توفیق از مرزبانان نیروی انتظامی سلب شده است.

رئیس پلیس مرزبانی ناجا گفت: امسال سفرهای اربعین حسینی (ع) به صورت هوایی انجام می شود و همه مرزهای چهارگانه زمینی بسته است و هیچ گونه خدمات در مرزهای چهارگانه زمینی به زائران داده نمی شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها