رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562852

کدام هتل تبریز را برای اقامت انتخاب کنیم؟

رپورتاژتبلیغی/تنوع در بین هتل و اقامتگاه‌های تبریز زیاد است، که هر سلیقه و بودجه‌ای را راضی نگه می‌دارد. در این مطلب یکی از هتل‌های 5 ستاره تبریز و یکی از هتل‌های 5 ستاره اسکو، که نزدیک تبریز است را معرفی کرده‌ایم. تا اگر دارید برای سفر به تبریز برنامه‌ریزی می‌کنید، این دو هتل را مدنظر داشته باشید و تا حد زیادی با امکاناتشان آشنا شوید. در آخر هم به روشی راحت و مطمئن برای رزرو هتل‌های تبریز اشاره شده.

image-20210918140925-1.jpeg
html>

تنوع در بین هتل و اقامتگاه‌های تبریز زیاد است، که هر سلیقه و بودجه‌ای را راضی نگه می‌دارد. در این مطلب یکی از هتل‌های 5 ستاره تبریز و یکی از هتل‌های 5 ستاره اسکو، که نزدیک تبریز است را معرفی کرده‌ایم. تا اگر دارید برای سفر به تبریز برنامه‌ریزی می‌کنید، این دو هتل را مدنظر داشته باشید و تا حد زیادی با امکاناتشان آشنا شوید. در آخر هم به روشی راحت و مطمئن برای رزرو هتل‌های تبریز اشاره شده.

کدام هتل تبریز را برای اقامت انتخاب کنیم؟

هتل صخره‌ای لاله کندوان اسکو؛ اقامت در دل کوه

چیزی که این هتل را از دیگر هتل‌های ایران متمایز می‌کند، قرار گرفتن اتاق‌هایش در دل کوه‌های صخره‌ای است. طراحی داخلی هتل و اتاق‌های هتل لاله کندوان از همان ابتدا چشمتان را می‌گیرد و حال و هوای سنتی و منحصر به فردش، اقامتتان را متفاوت‌تر از همیشه می‌کند. فضای اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ و دلباز است و از روم سرویس می‌توانید استفاده کنید. رستوران ایرانی و کافی‌شاپ هم جای نگرانی بابت خورد و خوراک باقی نمی‌گذارند. در برخی از سوئیت‌ها هم جکوزی و آشپزخانه برای مهمانان قرار داده شده.

این هتل 50 کیلومتر با تبریز فاصله دارد، اگر در تبریز هستید با حدود 1 ساعت رانندگی می‌توانید یک یا دو شب را در هتل 5 ستاره لاله کندوان بگذرانید. نکته دیگری که باید بدانید، این است که هتل لاله اسکو تعداد پله‌های نسبتا زیادی دارد که شاید برای همه مناسب نباشد. اما مطمئن باشید اقامت در چنین هتل کمیابی ارزش بالا رفتن از این پله‌ها را دارد.

کدام هتل تبریز را برای اقامت انتخاب کنیم؟

هتل پارس ائل گلی تبریز؛ اقامت در قلب شاهگلی

کمتر کسی اسم ائل گلی به گوشش آشنا نیست. هتلی 5 ستاره و لوکس، در نزدیکی این پارک زیبا و معروف قرار گرفته، که مسافران و گردشگران زیادی آن را برای اقامت در تبریز انتخاب می‌کنند. هتل پارس ائل گلی تبریز، امکانات و خدمات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌دهد. در رستوران گردان می‌توانید غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی را سفارش دهید و غذایتان را با چشم‌انداز متفاوتی از تبریز میل کنید. در سفرهای کاری هم استفاده از سالن کنفرانس و همایش هتل پارس تبریز امکان‌پذیر است. استخر، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی هم از دیگر امکانات این هتل هستند.

رزرو هتل در تبریز

برای انتخاب بهترین هتل در تبریز، کافیست سری به لیست هتل‌های شهر تبریز در اسنپ‌تریپ بزنید. می‌توانید با چند کلیک و با استفاده از فیلترهای قیمت و نوع اقامتگاه، هتل مورد نظرتان را در کمترین زمان رزرو کنید. خدمات پشتیبانی هم به صورت 24 ساعته در دسترس شما خواهند بود. به علاوه، برای رزرو هتل در سفرهای کاری، از قسمت تجاری اسنپ‌تریپ و رزرو با تخفیف و پشتیبانی ویژه استفاده کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها