رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 563035

یادآوری یک نکته در مورد مذاکرات احیای برجام

ساعت24- «میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در توئیتی در واکنش به تغییرات تیم مذاکره کننده ایران نوشت: برخی تغییرات در تیم مذاکره کننده پس از تشکیل دولت جدید ایران طبیعی است. مهمترین نکته برای موفقیت در مذاکرات وین این است که از پیوستگی و تداوم روند اطمینان حاصل شود. مذاکرات نه از ابتدا، بلکه از نقطه ای که تا 20 ژوئن به آن رسیده است، باید از سر گرفته شود.

html>

«میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در توئیتی در واکنش به تغییرات تیم مذاکره کننده ایران نوشت: طبیعی است؛ مذاکرات احیای برجام نه از ابتدا بلکه از نقطه‌ای که تا ۳۰ خرداد به آن رسیدیم، باید از سرگرفته شود.

اولیانوف در ادامه این توئیت نوشت: برخی تغییرات در تیم مذاکره کننده پس از تشکیل دولت جدید ایران طبیعی است. مهمترین نکته برای موفقیت در مذاکرات وین این است که از پیوستگی و تداوم روند اطمینان حاصل شود. مذاکرات نه از ابتدا، بلکه از نقطه ای که تا 20 ژوئن به آن رسیده است، باید از سر گرفته شود.

گفتنی است که سخنگوی وزارت خارجه امروز درباره ترکیب هیئت مذاکره کننده ایران گفت: این موضوع در حال بررسی است و طبیعتاً تغییراتی اعمال می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها