رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 573701

زیباترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان را بشناسید

ساعت 24–اصفهان یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ایران است. شهری که نیمی از زیباییش از دوران صفویه به جا مانده و همچنان مقصدی محبوب در بین گردشگران ایرانی و خارجی است. در این مطلب درباره‌ی جاذبه‌های اصفهان و خرید بلیط هواپیما بخوانید و سفری راحت و خوش را به اصفهان تجربه کنید.

image-20211228101240-1.jpeg
html>

اصفهان یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ایران است. شهری که نیمی از زیباییش از دوران صفویه به جا مانده و همچنان مقصدی محبوب در بین گردشگران ایرانی و خارجی است. در این مطلب درباره‌ی جاذبه‌های اصفهان و خرید بلیط هواپیما بخوانید و سفری راحت و خوش را به اصفهان تجربه کنید.

میدان نقش جهان

کمتر کسی به اصفهان رفته و از میدان نقش جهان دیدن نکرده. میدانی که الان محلی برای تفریح و گشت و گذار گردشگران و ساکنان اصفهان است و در گذشته در آن چوگان بازی می‌کردند. در شب زیبایی نقش جهان دوچندان می‌شود و آرامش خاصی دارد.

کاخ عالی قاپو

کاخ عالی‌قاپو یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های تاریخی اصفهان است. زیبایی این بنا را با هر طبقه که بالاتر بروید بهتر درک خواهید کرد. گچ‌بری‌های طبقه آخر و چشم‌انداز زیبای از میدان نقش جهان چیزی‌ست که مسافران را به اینجا می‌کشاند.

خانه ملاباشی یا معتمدی

خانه ملاباشی ساختش به دوران صفوی بر می‌گردد و در خیابان ملک و در مرکز شهر قرار گرفته. بخش شاه‌نشین و 9 دری در زمانی که ملاباشی این خانه را خریداری کرد، به این عمارت اضافه شد. همین هم این خانه را به یکی از زیباترین خانه‌های تاریخی اصفهان تبدیل کرده. فلزکوبی روی چوب، شیشه‌های رنگی، و کنگره‌های چوبی هر بازدیدکننده‌ای را مجذوب می‌کند و از تماشای معماری این بنا لذت خواهید برد.

کاخ چهلستون

این کاخ معروف و دیدنی نزدیک میدان نقش جهان قرار گرفته. روایت‌های مختلفی برای علت نام‌گذاری اسمش وجود دارد. اما معروف‌ترینش این است که چون کاخ چهلستون، 20 ستون دارد با انعکاس ستون‌هایش در آب، مجموعا 40 ستون می‌شود.

خیابان چهارباغ

یکی از معروف‌ترین خیابان‌های ایران که می‌توان در آن پیاده‌روی کرد، خیابان چهارباغ اصفهان است. این خیابان در هر فصلی زیبایی خاصی دارد و خودش مقصد و جاذبه‌ی دیدنی است. مراکز خرید و مغازه‌های متنوعی در اطراف چهارباغ قرار دارند. علاوه بر آن، به رستوران‌ها و کافه‌های اصفهان هم نزدیک هستید.

خرید بلیط هواپیما اصفهان

روی اسنپ‌تریپ برای خرید بلیط هواپیما تهران اصفهان یا هر مبدا و مقصدی که مورد نظرتان است، می‌توانید حساب باز کنید. با انتخاب تاریخ رفت و برگشت و جستجوی شهر، لیستی از پروازهای اصفهان یا شهرهای دیگر را مشاهده کنید. امکان مقایسه ایرلاین‌هایی که بلیط هواپیما اصفهان تهران ارائه می‌دهند را دارید و اطلاعات پرواز و نوع هواپیما می‌توانید را ببینید. اسنپ تریپ بهترین قیمت را برای بلیط هواپیما و برای بسیاری از شهرهای داخلی و خارجی دارد. خدمات پشتیبانی هم در 24 ساعت شبانه روز در دسترس شماست.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها