رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575463

معرفی برترین رستوران های جزیره کیش

جزیره کیش دارای رستوران های خوب و متنوع است و به هر سو را که بنگرید رستورانی لوکس و زیبا را خواهید یافت . اغلب رستوران جزیره دارای موسیقی زنده هستند و برخی نیز در کنار ساحل قرار گرفته اند و چشم اندازی زیبا را پیش روی دیدگانتان قرار می دهند . خلاصه اینکه صرف غذا در رستوران های کیش خود یک تفریح خوشایند است . ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با برخی از بهترین رستوران های جزیره کیش آشنا کنیم :

html>

۱- رستوران هشتگ سی ساید
این رستوران معروف در امتداد ساحل قرار دارد و دارای دو سالن سر پوشیده و سر باز است . از این رو میتوانید خوراک خود را در داخل سالن و یا بر روی اسکله زیبای آن و حین تماشای پرواز مرغان دریایی میل کنید و همزمان از چشم انداز زیبای دریا بهره مند شوید . منوی رستوران هشتگ سی ساید متنوع بوده و علاوه بر انواع کباب ها ، انواع خوراک های ایرانی و خوراک های لذیذ دریایی را نیز شامل می شود . همچنین انواع پیتزاهای لذیذ را نیز میتوان در این رستوران سفارش داد . بایدافزود خوراک های این رستوران بسیار خوشمزه و با کیفیت هستند و قیمت هایی متفاوت دارند .
این رستوران شب ها دارای فضایی شاد و مفرح بوده و با موسیقی از مهمانان پذیرایی می شود که تجربه ای منحصر بفرد خواهد بود .

تور کیش را در لینک زیر ببینید:

https://safarbato.co/%DA%A9%DB%8C%D8%B4

2- رستوران کوه نور
در ادامه شما را با یکی دیگر از رستوران های خوب و با کیفیت این جزیره آشنا می کنیم و با اینکه زمان زیادی از افتتاح آن نمی گذرد ، اما به شهرت بسیاری رسیده و اغلب میزهای آن به سرعت پر می شود . از این رو پیشنهاد می کنیم حین اقامت در جزیره کیش حداقل یک وعده را مهمان این رستوران زیبا و شگفت انگیز باشید و از دکوراسیون آن لذت ببرید . احتمالا شما نیز با دیدن محوطه بیرونی این رستوران و فضای داخلی آن شگفت زده خواهید شد . تمامی محوطه داخلی رستوران با سنگ ها و صخره‌ های کوچک و بزرگ تزئین شده و گویی در غاری زیبا مشغول صرف خوراک هستید .
باید افزود این رستوران نیز برنامه موسیقی زنده دارد و هر شب در حدود ساعت نه و سی برنامه آن آغاز می گردد و حدودا دو ساعت ادامه خواهد داشت . گفتنی است منوی این رستوران متنوع بوده و شامل انواع غذاهای اصیل ایرانی و خوراک های لذیذ دریایی است و با سفارش هر پرس خوراک امکان استفاده رایگان از سالاد بار را نیز خواهید داشت . باید افزود رستوران کوه نور دارای کافه نیز هست که در طبقه بالای آن قرار دارد و با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی قلیان از مشتریان پذیرایی می کند . همچنین باید متذکر شد قیمت ها در این رستوران بالا بوده و البته پرس های خوراک آن بزرگ و اغلب دو نفره هستند .
۳- رستوران دارچین
رستوران معروف و خوب دارچین یکی از بهترین رستوران های جزیره است که طعم خوب خوراک های ایرانی آن تا مدتها در ذهن باقی می ماند . این رستوران وسعت چندانی ندارد اما به علت کیفیت خوب غذاهایش همیشه شلوغ و پر طرفدار است . منوی رستوران دارچین بسیار متنوع بوده و شامل انواع خوراک های ایرانی ، فرنگی و دریایی است .
۴- رستوران هشتگ
در ادامه شما را با یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره آشنا می کنیم که منوی متنوع آن شامل خوراک های متنوع ایرانی ، فرنگی و فست فودهاست . رستوران هشتگ این روزها به پاتوق جوانان و برخی از سلبریتی ها تبدیل شده است .
۵- رستوران رویال استار
این رستوران نیز دارای محیطی شیک و زیبا است و صرف غذا در آن بسیار رمانتیک‌ و رویایی خواهد بود . این رستوران نیز منویی متنوعی دارد و شامل انواع خوراک های اصیل ایرانی و خوراک های متنوع بین‌المللی است .
رستوران رویال استار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و هم اکنون در زمره بهترین رستوران های جزیره کیش قرار دارد .
6- رستوران میرمهنا
در نهایت به معرفی رستوران نسبتا قدیمی میرمهنا می پردازیم . این مجموعه در امتداد ساحل واقع شده و با وجود منویی متنوع و کیفیت خوب خوراک ها به شهرت رسیده است . رستوران میر مهنا نیز دارای موسیقی زنده بوده و لحظات خوشی را برایتان رقم می زند . در این رستوران طمع خوب انواع غذاهای دریایی و کباب ها را تجربه خواهید نمود . البته بهتر است بدانید قیمت خوراک های این رستوران نسبتا بالا است .
7- فود کورت دامون
اگرچه در جزیره کیش رستوران های شیک و لوکس بسیار زیادی وجود دارد اما پیشنهاد می کنیم سری هم به فود کورت مرکز خرید دامون بزنید و خوراک خود را بر روی تراس زیبای آن میل کنید . این فود کورت در طبقه آخر مرکز خرید داموت واقع شده و دارای رستوران های متنوع است که شامل رستوران گیلکی ، ترکی ، فست فود و غذاهای ایرانی است . در همین طبقه کافه ای بسیار خوب به نام دامون نیز وجود دارد .

سئو سایت حرفه ای توسط لینک 1

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها