رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584586

خروج ستاره پرسپولیس در صورت ماندن گل‌محمدی!

ساعت24-خبرورزشی نوشت:چنانچه یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس بماند، مهدی عبدی مهاجم سرخ‌ها به خارج از کشور خواهد رفت.

html>

در صورتی که باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی را برای فصل آینده حفظ کند، چند بازیکن این تیم جدا خواهند شد. ظاهرا یکی از این بازیکنان مهدی عبدی است. مهاجمی که هنوز هم با ۷ گل زده بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری است اما در لیگ بیست و یکم چندان به کار گرفته نشد. از زمان خرید شرزود تمیروف هم دیگر مهدی عبدی به نیمکت پرسپولیس دوخته شد! این جوان قائم شهری به خاطر شرکت در جشن قهرمانی تیم شهرش نساجی، از سوی یحیی گل‌محمدی اخراج شد و با وساطت باشگاه برگشت. گفته می‌شود که یحیی از عبدی جنگندگی و پویایی بیشتری را در خط حمله طلب می‌کند و از طرفی شاید او در تمرینات انگیزه و تلاشی که مدنظر گل‌محمدی است را از خود نشان نداده باشد. با این حال تمیروف نیز که به عبدی ترجیح داده می‌شود تنها یک گل به ثمر رسانده و عبدی اما ۷ گل! شاید بتوان گفت که تمیروف در مقایسه با عبدی موقعیت‌های بیشتری از دست داده است اما هنوز این مهاجم گل‌نزن ازبک گزینه اول خط حمله پرسپولیس در ذهن یحیی گل‌محمدی است!

به نظر می‌رسد آنچه باعث اقبال بیشتر یحیی به تمیروف شده، این باشد که شرزود نسبت به عبدی بیشتر به یک مهاجم نوک فیزیکی شباهت دارد. این درحالی است که عبدی نسبت به تمیروف توانایی بالاتری در نگه داشتن توپ در یک سوم دفاعی حریف دارد و بازیکن ازبک مهاجمی ضربتی‌تری است که بهتر از عبدی پرس می‌کند. از آن طرف عبدی قادر است در دیدن اطراف خود و دادن پاس‌های مفیدتر بهتر از مهاجم ازبک عمل کند و مهم تر از همه این موارد راحت تر از شرزود تمیروف گل می‌زند.

با این وجود یحیی گل‌محمدی برخوردهایی با بهترین مهاجم خود داشت که انگیزه را در مهدی عبدی کُشت. گفته می‌شود مهدی عبدی از لیگ ستارگان قطر، امارت، پرتغال و حتی بلژیک پیشنهاد دارد و چنانچه یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس بماند، این مهاجم شمالی به خارج از کشور خواهد رفت.

قرارداد مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس متممی برای فسخ اضافه شده است و این بازیکن برای جدایی باید ۴۰۰ هزار دلار پرداخت کند و بازیکن آزاد شود! این درحالی است که این بازیکن که تا خرداد سال ۱۴۰۵ با پرسپولیس قرارداد دارد اما در دوره مدیرت صدری با اضافه کردن متممی به قرارداد، بند فسخ ۴۰۰ هزار دلاری در قرارداد گنجاند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها