رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584721

فال روزانه پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین ۲۹ اردیبهشت :

امسال ویژگی هایی همچون بی احتیاطی، درونگرایی و حواس پرتی می توانند برایتان دردسرساز شوند. امسال از لحاظ سلامتی با نگرانی خاصی مواجه نخواهید بود. وضعیت اقتصادی شما امسال با توجه به تلاش زیادی که در جهت رسیدن به اهداف خود می کنید نسبت به سال قبل خیلی بهتر خواهد شد. اگر اهل تجارت هستید امسال فعالیت در زمینه های جدید سود زیادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. برای اثبات توانایی هایتان در محل کارتان باید خیلی بیشتر از همیشه کار و کوشش کنید. سعی کنید مهارت های تازه ای کسب کرده و به عملکرد خود بهبود ببخشید. برای روابط عاطفی خود وقت بیشتری صرف کنید تا زندگی سعادتمندانه ای در کنار همسرتان داشته باشید. خرداد، مرداد و آذر بهترین ماه ها خواهند بود.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز شنیدن یک نطق، سخنرانی و یا شرکت در یک بحث گروهی کنجکاوی ذاتی شما را به شدت برخواهد انگیخت. سعی کنید شما هم در این صحبت ها شرکت کنید و نظرات و ایده هایتان را با اعتماد به نفس بیان کرده و به بازخوردی که دریافت می کنید خوب فکر کنید. شنیدن این حرف ها ممکن است باعث شود نگاه تازه ای به شغل و حرفه ی خود پیدا کنید و بخواهید در زندگی خود راه تازه ای را در پیش گرفته و یا تغییراتی را به وجود بیاورید. امروز زمزمه هایی در مورد به وجود آمدن برخی تغییرات در محل کارتان به گوشتان خواهند رسید. نگران نباشید، این تغییرات هر چه که باشند در نهایت به نفع شما تمام خواهند شد. هفته آینده فرصت آن را دارید که حرفتان را رک به طرف مقابلتان بگویید. این فرصت را از دست ندهید. یک عادت بد را کنار بگذارید. شخصی در اطرافتان اشتباهی می کند و تاوانش را شما می پردازید. بدخلقی نکنید، او به اندازه کافی شرمنده است. برای یک مهمانی تدارک خواهید دید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما به شدت احساس محدودیت می کنید. شاید این احساستان به این دلیل باشد که برخی جزئیات مهم که پیش از این نادیده گرفته بودید به شما یادآوری شده اند و باید آنها را مود رسیدگی قرار دهید. شاید وقت آن رسیده باشد که در زندگی خود نظم و ترتیب بیشتری داشته باشید. اگر باید چیزی را در زندگی خود بسازید آغوش خود را به روی تغییرات باز کنید و اجازه ندهید ترس از تغییر و احساس مسئولیتی که برایتان به همراه خواهد داشت جلوی شما را بگیرند. شما در حال حاضر در موقعیت حساسی قرار گرفته اید که اگر از آن به درستی استفاده کنید موفقیت های بزرگی را برایتان به همراه خواهد داشت. ترس را از خودتان دور کنید، این روزها شما گاهی حتی از اتفاقات خوب هم برداشت بد می کنید. هیچ کاری را مخفیانه انجام ندهید. بالاخره هر کاری روزی مانند خورشید در آسمان خواهد درخشید. مشکلتان را پیدا کنید تا بتوانید با آن روبرو شوید و برطرفش کنید نه اینکه دائم به دنبالتان بکشانیدش.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز لذت بردن از دلخوشی های کوچک زندگی می تواند به جسم و روح و احساستان انرژی تازه ای بدهد. کمی خرید درمانی، البته به گونه ای که زیاد به بودجه تان فشاری وارد نکند می تواند حالتان را به میزان قابل توجهی بهتر کرده و نگاهتان را به زندگی تغییر دهد. شاید هم بتوانید خودتان را با دعوت کردن خودتان به یک رستوران خوب و غذای خوشمزه خوشحال کنید. اگر هیچ کدام از اینها برایتان امکان پذیر نیست حداقل به پیاده روی بروید و از هوای خوب بهاری لذت ببرید. وقتی حال خودتان را خوب کنید می توانید انرژی مثبتی که در وجودتان ایجاد شده است را به اطرافیانتان نیز منتقل کرده و حال آنها را هم خوب کنید. شما مجبور نیستید جواب همه را بدهید. یک ملاقات ساده تاثیر عمیقی رویتان گذاشته، ارتباط تان را با دیگران قطع نکنید. تنهایی به شما کمکی نخواهد کرد. در مورد مسئله ای لازم است همین حالا تصمیم بگیرید. همان کاری را بکنید که اگر انجامش ندهید بعدا پشیمان می شوید. چشمتان به جلو باشد نه به پشت سر.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است برداشتتان از حرف ها و شرایط مختلف زیاد درست نباشد و تفسیرهای عجیب و غریبی از آنها داشته باشید. وقتی در دنیای اطرافتان شاهد این همه دروغ و دورویی و ریا هستید حق دارید که به همه چیز با تردید و بدبینی نگاه کنید، اما گاهی هم زیاده روی در این تجزیه و تحلیل های منفی بینانه به ضررتان تمام می شود. سعی کنید نگاه منطقی تری به اوضاع داشته باشید و به جای تفسیر کردن آنها همه چیز را همان طوری که هست در نظر بگیرید، نه کمتر و نه بیشتر. حداقل امروز این روش از هر روش دیگری برایتان بهتر خواهد بود. امروز به خودتان بگویید که همه خوب و راستگو هستند مگر آنکه خلاف آن ثابت شود! قبلا شجاعت بیشتری داشتید و کارهایی می کردید که امروز حاضر به انجام آنها نیستید. برای گرفتن تصمیمی مهم یا انجام دادن کاری تحت فشار دیگران قرار می گیرید، عجله نکنید، صبور باشید و بدون دانستن تمامی شرایط، کاری را شروع نکنید. وارد بحثی که برایتان منفعتی ندارد نشوید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز اگر می خواهید محبت خود را به یک نفر نشان دهید شاید لازم باشد اولویت هایتان را حداقل برای یک روز هم که شده تغییر دهید. اینکه همراه با شخصی که دوست دارید در انجام کاری که زیاد برایتان جالب نیست همراه شوید برای او بسیار ارزشمند خواهد بود. لازم نیست شما حضور فعالی در انجام این فعالیت داشته باشید، همین که طرف مقابلتان احساس کند شما هم با او در این راه همراه شده و حمایتش می کنید برای او کافی خواهد بود. شاید مجبور شوید چند تا از کارهای دیگری که قصد داشته اید انجام دهید را کنسل کنید تا به این برنامه برسید، اما خاطرات شیرینی که از این کار برایتان باقی می مانند واقعا با ارزش هستند. بین کار و زندگی توازنی ایجاد کنید. این روزها تعادل زندگی تان بر هم ریخته. شخصی از نزدیکانتان را دائم نصیحت می کنید، اما خودتان مدام در حال اشتباه کردن هستید. دست از سر دیگران بردارید و کمی در مورد رفتارتان بیشتر فکر کنید. خبری مهم به شما می رسد، با آن درست برخورد کنید.


فال امروز متولدین شهریور

امروز وقت آن رسیده است که با کارها، اشخاص و چیزهایی که سعی در نادیده گرفتن آنها داشته اید روبرو شوید. تمام ترس هایتان را کنار گذاشته و در نهایت آرامش با آنها روبرو شوید، زیرا روبراه کردن اوضاع چه از لحاظ مادی و چه معنوی منافع زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. امروز هرجا که شاهد بی نظم و آشفتگی باشید اولین نفری خواهید بود که برای برگرداندن نظم به اوضاع داوطلب خواهد شد. شاید علاقه ی زیادی به کاری که لازم است انجام دهید نداشته باشید، اما برگرداندن اوضاع به حالت عادی برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است. خوشبختانه نگرش مثبت شما باعث خواهد شد دیگران هم آستین هایشان را بالا زده و با شما همراه شوند. با شخصی که فکر می کند فقط خودش مهم است و منافع دیگران را در نظر نمی گیرد، مشورت نکنید. به سلامت تان بیشتر اهمیت بدهید. با شخص نزدیک به شما که از دست تان دلخور است تماس بگیرید و کدورت ها را برطرف کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز احساس می کنید که خانه تان خیلی دلگیر و خسته کننده شده است، شاید بتوانید برای از بین بردن این حالت کارهایی انجام دهید. این تغییرات به صرف هزینه چندانی زیادی نیاز نخواهد داشت، فقط باید کمی وقت گذاشته و اندکی خلاقیت به خرج دهید. شاید بتوانید با طراحی برخی نقوش روی بعضی از دیوارها حال و هوای تازه ای به خانه بدهید، یا کمی پارچه بخرید و کوسن های تازه ای برای مبل هایتان درست کنید. اضافه کردن کم طرح و رنگ حال و هوای تازه ای به خانه تان خواهد بخشید. در محل کارتان فشار زیادی احساس می کنید و در خانه هم بچه ها مدام بهانه می گیرند و به توافق رسیدن با همسرتان نیز ساده نخواهد بود، امروز کمی صبرتان را زیاد کنید. از امروز تحقیقات تان را شروع کنید. در برابر هر مانع و مخالفتی بایستید، مخصوصا وقتی که مسائل اعتقادی پیش می آید. ثابت قدم باشید و زود از میدان خارج نشوید. در روزهای آینده شور و شوق زیادی برای انجام کارهایتان خواهید داشت. برای گرفتن مدرکی همین امروز اقدام کنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز برای شما روز روابط اجتماعی و ارتباط برقرار کردن با دیگران خواهد بود. سطح فعالیت شما در بالاترین درجه ممکن خود قرار دارد و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید، پس حتما زمانی را هم به استراحت اختصاص داده و در خلوت و سکوت محض کارهایی مثل نقاشی، نوشتن و یا یوگا که باعث آرامشتان می شوند را انجام دهید. اگر دوستانتان امروز بعداز ظهر شما را به یک دور همی و یا شرکت در یک فعالیت اجتماعی دعوت کردند حتما این پیشنهاد را بپذیرید. ممکن است در این جمع با شخص جدیدی آشنا شوید که می تواند نقشی اساسی در زندگی حرفه ای و یا شخصی شما ایفا کند. ذهن خود را باز بگذارید تا موقعیت هایی که در برابرتان هستند را ببینید. هفته آینده تا می توانید کارهای امروز را به فردا نیندازید ناگهان می بینید که چندین کار نکرده دارید و زمانی برای به پایان رساندن آن ها ندارید. در چند ماه آینده موردی برای یک تصمیم گیری مهم برایتان پیش می آید، حواستان باشد که سریع و ناگهانی تصمیمی نگیرید و با بی احتیاطی وارد عمل نشوید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

در حال حاضر ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما خیلی راحت تر از همیشه شده است. تحت شرایط فعلی ممکن است وسوسه شوید با دوستان و اقوامی که برای مدتی نسبتا طولانی ارتباط خود را با آنها قطع کرده بودید تماس بگیرید. انرژی دریافتی از این افراد زندگی شما را تحت تأثیر خواهد گذاشت و نگرشتان نسبت به برخی مسائل را تغییر خواهد داد. شرایط موجود برای آغاز روابط و دوستی های جدیدی نیز مساعد است، پس تا می توانید در گروه ها و جمع های مختلف حضور پیدا کرده و با دیگران ارتباط برقرار کنید. شاید حتی بتوانید نیمه ی گمشده ی خود را در یکی از همین دورهمی ها پیدا کنید. در انجام یک کار حرفه ای باید از افراد حرفه ای استفاده کنید. وقت طلاست وقتتان را هدر ندهید. برای آرامشتان در محیط کار یا خانه گل و گیاه تهیه کنید و به آن ها برسید. خطایی در گذشته کرده اید آن را بپذیرید و از این مرحله بگذرید. یک سفر کوتاه خستگی از تنتان بیرون می کند.


♑ فال روز متولدین دی

به احتمال زیاد شما امروز در هر کاری که بخواهید انجام دهید موفق خواهید بود. اگر این اواخر نگرانی هایی که دارید باعث شده اند بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله ایجاد شود و یا آینده رابطه تان به خطر بیفتد امروز فرصت بسیار خوبی است برای این که در مورد این مسئله با طرف مقابلتان به صورت کاملا صریح و جدی صحبت کرده و این نگرانی ها را از بین ببرید. احتمالا به این موضوع پی خواهید برد که طرف مقابلتان نیز همین احساسات و نگرانی ها را دارد. شما همیشه در لباس خریدن خیلی سخت می گیرید و مدام نگران این هستید که لباسی که انتخاب کرده اید از مد افتاده باشد یا زیادی همه گیر شده باشد، کمی هم به حرف دلتان گوش کنید. با شخصی به طور اتفاقی در محیط کار آشنا می شوید با این تازه آشنا بسیار احساس نزدیکی می کنید. رفتن به یک مکان یا حضور در جمعی شما را از دنیای اطرافتان جدا می کند. از شخصی در اطرافتان که از شما سو استفاده می کند و تلاش هایتان را به نام خودش می نویسد دوری کنید.


♒ فال متولدین بهمن

امروز احساس می کنید که سطح انرژیتان کمی پایین آمده است. هرچند جای هیچ گونه نگرانی نیست اما برای این که حالتان بهتر شود شما نیاز به این دارید که توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید. آن برنامه ای که برای یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم داشتید چه شد؟ هیچ گاه برای ایجاد تغییر در عادت های اشتباه غذایی و شروع به ورزش دیر نیست. حتی اگر با سه روز پیاده روی نیم ساعته هم ورزش کردن را آغاز کنید نتیجه آن را دیر یا زود روی بدن و وضعیت روحی خود خواهید دید. امروز به شما توصیه می شود که در مقابله با موقعیت های استرس زا راحت ترین راه ممکن را در پیش بگیرید، به ویژه اگر از طرف خانواده و دوستانتان با مخالفت مواجه شدید. منتظر یک نامه یا مجوز هستید که به زودی به دستتان می رسد. زمان برای شما بسیار مهم و حیاتی‌ست بهتر است به کارهایتان سرعت بدهید. تصمیم مهمی را بر اساس نظر دیگران نگیرید، خودتان دست به کار شوید و تحقیق کنید. خبری به شما می رسد و شما را به شک می اندازد این شک برای شما خوب است.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

جنبه هایی از زندگیتان که برای مدتی نادیده گرفته بودید امروز یقه تان را خواهند گرفت و مجبور خواهید بود وقت زیادی را صرف آنها کنید. سعی کنید تمام مسئولیت هایتان را مورد توجه و رسیدگی قرار دهید و از زیر کارهایی که باید انجام دهید شانه خالی نکنید. شاید اوضاع تا حدودی بحرانی شود و ناگهان در موقعیتی دشوار قرار گرفته و مجبور به گرفتن تصمیماتی مهم و سرنوشت ساز شوید. ممکن است قرار گرفتن در چنین وضعیتی شما را تا حدودی نگران و عصبی کند و بدون آن که بدانید چکار باید کنید از این طرف به آن طرف بروید. اجازه ندهید بلاتکلیفی و تردید شما را از رسیدن به جایی که می خواهید باز دارند. در کاری که می خواهید برای اولین بار انجام بدهید بسیار دقت کنید و با احتیاط پیش بروید تا دچار ضرر و زیان نشوید. در رابطه عاطفی و احساسی‌تان بهتر است چشم‌هایتان را روی واقعیت نبندید. وارد یک بحث فرسایشی نشوید، سکوت کنید و نشنیده بگیرید خواهید دید که خیلی زود از عصبانیتتان کم می شود.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها