رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 588264

هتل های 5 ستاره استانبول

ساعت24-یکی از شهر های بسیار زیبا و دیدنی کشور ترکیه استانبول می‌ باشد. این شهر به دلیل برخورداری از بافت تاریخی و قدیمی و نیز جاذبه‌ های طبیعی و دیدنی‌ اش به مکانی جهت گردشگری توریست‌ ها تبدیل‌ شده است. مهم‌ ترین مسئله در بازدید از استانبول داشتن محلی برای اقامت می‌ باشد.

خبر
html>

یکی از شهر های بسیار زیبا و دیدنی کشور ترکیه استانبول می‌ باشد. این شهر به دلیل برخورداری از بافت تاریخی و قدیمی و نیز جاذبه‌ های طبیعی و دیدنی‌ اش به مکانی جهت گردشگری توریست‌ ها تبدیل‌ شده است. مهم‌ ترین مسئله در بازدید از استانبول داشتن محلی برای اقامت می‌ باشد.

در واقع انتخاب یک مکان مناسب در سفر تان به استانبول اصلی‌ ترین دغدغه ی شما خواهد بود. هتل‌ های بسیاری در شهر استانبول پذیرای مسافران گرامی است، اما خوب است بدانید که شما باید هتلی را انتخاب کنید که علاوه‌ بر داشتن خدمات رفاهی مناسب دسترسی خوبی هم به مکان‌ های دیدنی و جذاب این شهر داشته باشد.

قصد سفر دارید؟ پیشنهاد میکنیم سری به تور ارزان ترکیه بزنید

همان‌ طور که گفتیم طیف وسیعی از هتل‌ های مختلف وجود دارد که می‌ توانید با توجه به فاکتور های بودجه و امکانات ارائه‌ شده توسط هر هتل یکی از آنها را برای مدت اقامت خود در استانبول گزینش کنید، ولی اگر به‌ دنبال اقامت در هتل های پنج ستاره استانبول هستید باید فهرستی از این هتل‌ های لوکس و مجلل تهیه کنید تا بتوانید انتخاب راحت‌ تری را داشته باشید.

زمانی‌ که صحبت از هتل‌ های پنج‌ ستاره ی استانبول می‌ شود یعنی هتل‌ هایی که از خدمات و شرایط ایده‌ آل و ویژه‌ ای بهره‌ مند هستند و کلیه ی استاندارد های هتلداری روز دنیا در آنها رعایت می‌ گردد. اتاق‌ های بسیار زیبا و تمیز، تنوع و کیفیت بالای غذا، تخت‌ هایی راحت و بزرگ، سالن‌ های ورزشی، استخر شنا و غیره از مواردی است که در این هتل‌ ها برای مسافران موجود می‌ باشد.

هتل دیوان استانبول

در منطقه ی تقسیم و در مرکز شهر استانبول هتل دیوان وجود دارد که با نمای به روزی‌ که دارد قطعا شما را شیفته‌ ی خود می‌ کند. این هتل زیبا اقامتی راحت و مطمئن را برای مسافران فراهم خواهد کرد.

اگر می‌ خواهید در بهترین هتل پنج ستاره ی استانبول خاطراتی زیبا را ثبت کنید حتما هتل دیوان را انتخاب نمایید، چرا که شما شاهد تلفیقی از فرهنگ سنتی ترکیه به‌ همراه معماری امروزی خواهید بود. امکانات برجسته و رفاهی هتل دیوان شامل اتاق‌ های بزرگ با طراحی بی‌ نظیر، داک آیپاد، مجهز به تلویزیون‌ های ال‌ سی‌ دی، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می‌ شود.

آبگرم این هتل یکی از بزرگ‌ ترین مراکز تفریحی و مساحتی به وسعت ۱۸۰۰ متر مربع دارد. همچنین می‌ توانید در رستوران غذا های ترکی و بین‌ المللی را برای خود سفارش دهید و از طعم آنها لذت ببرید. مرکز ماساژ و تناسب اندام هم از دیگر خدماتی است که این هتل به مسافران عزیز ارائه می‌ دهد.

فاصله ی فرودگاه بین‌ المللی آتاتورک تا هتل دیوان فقط ۲۰ کیلومتر است و امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی برای شما وجود دارد. میدان تقسیم و خیابان شلوغ و پر ازدحام استقلال که کافه‌ ها، مراکز خرید، گالری‌ های هنر و رستوران‌ ها در آن قرار دارد همگی در چند قدمی هتل دیوان استانبول هستند.

یک استادیوم ورزشی به نام vodafone در یک کیلومتری هتل و کاخ دلمه هم در ۳ کیلومتری هتل دیوان قرار دارند که به‌ علت مسافت نزدیک خوب است تا از آنها دیدن نمایید.

پیشنهاد میکنیم سری به تور ارزان استانبول نیز بزنید

هتل شانگری لابسفروس

هتل شانگری لابسفروس

اگر از ترک‌ زبان ها بپرسید حتما به شما خواهند گفت که هتل شانگری لابسفروس بهترین هتل استانبول است ،چرا که این هتل توسط شرکت هنگ‌ کنگی شانگری لا در سال ۲۰۱۴ ساخته شد و در اولین سال تاسیس خود توانست از مجله ی Travel + Leisure عنوان بهترین هتل تازه ساخت دنیا را دریافت کند و نیز جوایز بین‌ المللی معتبر دیگری هم مثل قرار گرفتن در میان لیست ۱۰۰ هتل برتر دنیا از طرف مجله ی راب ریپورت را بگیرد.

این هتل لوکس در محله‌ ی بشیکتاش و رو به تنگه ی بسفر قرار دارد که به‌ لحاظ موقعیت مکانی در منطقه ای عالی به سر می‌ برد. استفاده از معماری عثمانی و ناب شرقی در نمای داخلی هتل آن را بسیار با شکوه کرده‌ است، به‌ همین دلیل است که مسافران از چنین هتل به روز و مجللی انتظارات بالایی دارند که البته زمانی‌ که شما این هتل را برای خود و خانواده‌ تان رزرو کنید می‌ توانید از بهترین خدمات و امکانات موجود در این هتل بهره‌ مند گردید.

بخشی از این امکانات رفاهی به‌ شرح زیر می‌ باشد: اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره‌ ای، کابلی، مینی‌ بار، تلفن مجهز به خط های بین‌ المللی، سیستم تهویه ی هوا، گاو صندوق الکترونیکی، میز کار فول سایز، سرویس بهداشتی لوکس، دستگاه چای و قهوه‌ ساز، سرویس بهداشتی دارای تلویزیون تعبیه‌ شده در آینه ی توالت و غیره که امکان برخورداری مسافران از همه ی اینها وجود دارد. باشگاه سلامتی، بدن‌ سازی، آبگرم، سونا، جکوزی، انواع ماساژ درمانی، مرکز اسپای اختصاصی برای دوستداران ورزش گزینه‌ ای ویژه به حساب می‌ آید.

هتل رافلز استانبول

هتل رافلز استانبول به‌ لحاظ موقعیت مکانی در نزدیکی بسفروس یعنی بخش تاریخی شهر استانبول قرار گرفته‌ است. اگر بخواهید بهترین هتل در میدان تقسیم را بشناسید ما به شما خواهیم گفت که بدون‌ شک هتل رافلز یکی از بهترین‌ ها در نوع خود می‌ باشد. هتل رافلز دارای دو رستوران است که هم غذا های مدیترانه‌ ای و هم غذا های ترکی را با توجه به ذائقه ی مسافران سرو می‌ کند.

کلیه ی اتاق‌ های این هتل پنج‌ ستاره با لوازمی زیبا تزیین شده‌ اند و با نور پردازی عالی و طراحی مدرن چشم هر بیننده‌ ای را به خود خیره می‌ سازد. امکانات هر اتاق هتل رافلز شامل میز غذا خوری، تلویزیون ال‌ سی‌ دی مجهز به شبکه‌ های ماهواره‌ ای، چای‌ ساز، قهوه‌ ساز، تهویه ی مطبوع و حمام و وان مخصوص با لوازم بهداشتی و سشوار، سالن نشیمن و آشپزخانه با همه ی امکانات مورد نظر مسافران است.

علاوه‌ بر اینها می‌ توانید از امکانات دیگری همچون سالن ماساژ، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی و سونا نیز استفاده کنید. قلعه ی رومی حصار و کاخ بیلر بی استانبول از جاذبه‌ های تاریخی هستند که در نزدیکی هتل رافلز قرار دارند و گردشگران می‌ توانند به‌ راحتی از این هتل برای بازدید از این مناطق بیایند.

استخر رو باز هتل رافلز هم جاذبه ی دیگر این هتل است که در پشت‌ بام قرار دارد و دارای منظره ی پاناروما از شهر استانبول است و همچنین یک‌ بار مجهز در آن برای گذراندن اوقات خوش مسافران در نظر گرفته‌ شده است.

اگر از علاقه مندان سفر به ترکیه هستید حتما سری به تور لحظه آخری آنتالیا بزنید

هتل ماریوت استانبول

هتل ماریوت استانبول

هتل ماریوت استانبول از آن دسته هتل‌ هایی است که بسیاری از زوج‌ های جوان آن را می‌ پسندند و خواهان گذراندن اوقات فراغت خود در این هتل می‌ باشند.

در واقع هتل ماریوت به‌ عنوان لوکس ترین هتل استانبول شناخته می‌ شود، چرا که در یکی از مناطق تجاری شهر استانبول قرار گرفته‌ است و برای همه ی مسافران دسترسی به اینترنت به‌ صورت رایگان در نظر گرفته‌ شده است.

این هتل دارای میز کار، تهویه ی مناسب، تلویزیون‌ های تخت ۴۲ اینچی، جعبه ی ایمنی، اتو و میز اتو، سرویس‌ های بهداشتی زیبا به‌ همراه سشوار و حوله و دیگر امکانات هتل‌ های مجلل است.

البته در هتل ماریوت بعضی از اتاق‌ ها نمایی رو به دریا دارند که اگر خواهان چشم‌ اندازی زیبا باشید با پرداخت هزینه ی بیشتر صاحب این اتاق‌ های خاص خواهید شد.

در نزدیکی هتل ماریوت ۲ مرکز خرید به نام‌ های جواهر و پروفیلو واقع شده‌ است که می‌ توانید با استفاده از ایستگاه متروی شیشیلی به این مراکز تجاری مراجعه کنید و هر آنچه که دوست دارید خرید کنید.

مراکز آبگرم، حمام ترکی، سونا، استخر اندرونی و رستوران‌ های هتل که به دو شکل انتخاب از منو و سلف‌ سرویس است هم جزو خدمات رفاهی این هتل محسوب می‌ شوند.

نکته ی آخر در مورد هتل ماریوت این است که اگر شما این هتل را برای اقامت خود در طول سفر تان به استانبول انتخاب کنید از خدماتی ویژه در کلاس جهانی برخوردار خواهید شد.

هتل مارمارا تکسیم

هتل مارمارا تکسیم یکی از هتل‌ های پنج‌ ستاره ی کشور ترکیه است که عنوان مدرن ترین هتل استانبول بی‌ شک شایسته آن است. آغاز به کار این هتل در سال ۲۰۰۷ میلادی بوده‌ است و از موقعیت مکانی عالی برخوردار است. شهرت و آوازه ی این هتل بسیار زود زبانزد گردشگران و توریست‌ های خارجی شد و توانست محبوبیت زیادی در میان مسافران کسب نماید.

هتل مارمارا تکسیم در ارتفاعات و حوالی میدان تقسیم تأسیس‌ شده است و تنها چند قدم با ایستگاه مترو فاصله دارد، به‌ همین‌جهت است که گشت‌ و گذار در سطح شهر استانبول برای میهمانان هتل را آسان کرده‌ است.

خدمات و امکانات فوق‌ العاده‌ای که هتل مارمارا برای مسافران خود در نظر گرفته‌ است باعث شده تا حساسیت افراد برای انتخاب هتل‌ های ترکی بیش تر از پیش شود.

این امکانات شامل سونا و استخر سر پوشیده، جکوزی، مراکز سلامتی، آبگرم، تناسب اندام، مرکز ورزشی، اینترنت رایگان، کافی‌ شاپ و رستوران، سولاریوم، پارکینگ اختصاصی، سالن اسپا، صرافی، اتاق چمدان، استخر کودکان، سرگرمی‌ های دیجیتالی، لاندری، اتاق مخصوص بازی کودکان، بار و غیره می‌ باشد.

اتاق‌ های هتل لوکس مارمارا تکسیم چشم‌ اندازی منحصر به‌ فرد و رویایی دارند که ساعت‌ ها می‌ توانید به تماشای منظره ی تنگه بسفر یا دریای مدیترانه بنشینید و لذت ببرید.

رستوران‌ های زنجیره‌ ای هتل مارمارا دارای منوی بسیار وسیعی از انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم و غذا های بین‌ المللی و محلی خاص که پاسخگوی تمامی سلایق می‌ باشد است و با چشم‌ انداز زیبایی که دارد امکان تفریح و سرو غذا برای مسافران را در محیطی آرام فراهم کرده‌ است.

هتل هیلتون استانبول

در سال ۱۹۵۵ هتلی در نزدیکی میدان تکسیم و در مرکز شهر استانبول تأسیس شد که لوکس ترین هتل استانبول بود، چون‌ که دارای باغ‌ های زیبا و سر سبز، رستوران و کافه، استخر هایی با فضای باز و سر پوشیده و حمام سنتی ترکی بود. اگر علاقه‌ مند به تست غذا های مختلف باشید می‌ توانید انواع غذا های متنوع بین‌ المللی دریایی و ترکی را در این رستوران‌ ها امتحان کنید.

به‌ لحاظ موقعیت دسترسی به فروشگاه‌ های بزرگ و مراکز خرید بسیار نزدیک است و از فرودگاه بین‌ المللی آتاتورک و فرودگاه سابیا تنها ۲۰ و ۴۷ کیلومتر فاصله دارد.

خدمات رفاهی در هتل هیلتون شامل سالن زیبایی و آرایشی، ایستگاه کامپیوتر، مکانی برای نگهداری و مراقبت اطفال، خود پرداز بانک، صبحانه ی رایگان و غیره می‌ باشد.

مزیت ویژه ی این هتل توانایی کارکنان و تسلط آنها به چندین زبان انگلیسی، عربی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و ترکی است که برای راحتی مسافران بسیار کارآمد است. برگزاری کنفرانس و جلسات مختلف هم در هتل هیلتون انجام می‌ شود.

قسمت پذیرش هتل نیز به‌ صورت ۲۴ ساعته آماده ی ارائه ی خدمات و سرویس‌ دهی مناسب به مشتریان گرامی می‌ باشد، پس نگران زمانی‌ که به‌ هتل می‌ رسید نباشید چون کار شما در هر ساعت از شبانه‌ روز به‌ سرعت انجام می‌ شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها