رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590594

چرا اینترنت و موبایل تهران دچار مشکل شد؟

ساعت24-شبکه اینترنت و موبایل از ساعتی پیش دچار اختلال شده که علت آن وقوع آتش سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی منطقه ۸ مخابرات تهران اعلام شده است.

html>

شبکه اینترنت همراه و ثابت چندین شرکت با اختلال روبه‌رو و بعضا قطع شده است. شبکه تلفن همراه نیز برای بعضی از کاربران در برخی از مناطق تهران از دسترس خارج شده و امکان برقراری تماس وجود ندارد. به دنبال این اختلال، ارتباط مخابراتی ثابت و سیار ، در بخش هایی از مناطق تهران دارای اختلال برای برخی از مشتریان خانگی و تجاری است.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که این اختلال در برخی از خطوط ارتباطی به علت آتش سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی منطقه ۸ مخابرات تهران بوده و در نتیجه ارتباط مخابراتی ثابت و سیار در مناطقی از شهر، مختل شده و کارشناسان مخابراتی مشغول فعالیت به منظور رفع سریع این اختلالات هستند.

شرکت ارتباطات زیرساخت هم، درباره علت این اختلال اعلام کرد که این موضوع در حال بررسی است.

روز سوم مردادماه هم بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق، در شبکه اینترنتی برخی از مناطق تهران اختلال ایجاد شده بود که شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که با استفاده از مسیرهای جایگزین در خطوط انتقال نیرو این مشکل حل و ارایه سرویس در سطح شبکه به حالت عادی برگشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها