رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591207

تمدید دوباره پیش ثبت‌نام اربعین در سامانه سماح تا ۲۱ مردادماه

ساعت24-پیش‌ثبت‌نام متقاضیان اربعین حسینی که قرار بود تا روز عاشورا به پایان برسد، بار دیگر تمدید شد و تاکنون بیش از یک میلیون نفر برای شرکت در مراسم اربعین در سامانه سماح، آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

html>

به گزارش فارس، پیش ثبت‌نام اربعین در سامانه سماح از ۱۰ تیرماه آغاز شد و قرار بود تا پایان تیرماه به پایان برسد. اما با توجه به استقبال و درخواست زائران به منظور تمدید این مهلت، با موافقت ستاد مرکزی اربعین و هماهنگی سازمان حج و زیارت به عنوان مسؤول کمیته ثبت‌نام و اعزام، این مهلت تا عاشورای حسینی تمدید شد.

در حالی که پیش ثبت‌نام اربعین باید شب گذشته به پایان می‌رسید، مسؤولان سازمان حج و زیارت پیش ثبت‌نام اربعین را بار دیگر تمدید کردند و به این ترتیب متقاضیان زیارت اربعین تا جمعه ۲۱ مردادماه فرصت دارند تا برای تشرف به اربعین حسینی در سامانه سماح پیش ثبت‌نام کنند.

تاکنون بیش از یک میلیون نفر برای زیارت اربعین در سامانه سماح، پیش ثبت‌نام کرده‌اند و پس از پایان مهلت پیش ثبت‌نام، ثبت نام اصلی از متقاضیان آغاز خواهد شد و زائران متقاضی باید بار دیگر با مراجعه به سامانه سماح، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

به گزارش فارس، بر اساس پیش‌بینی ستاد مرکزی اربعین، امسال حدود پنج میلیون ایرانی در مراسم اربعین حسینی حضور می‌یابند که با توجه به اینکه حدود یک ماه از آغاز پیش ثبت‌نام متقاضیان اربعین در سامانه سماح می‌گذرد، ۲۰ درصد زائران در این سامانه آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها