رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 591652

تور چک و بازدید از فروشگاه های معروف در حین سفر

ساعت24-هنگام سفر با تور چک باید به این نکته توجه کنید که کشور چک مملو از تاریخ و فرهنگ همراه با فرصت‌های خرید ممتاز برای مسافران است، خواه به دنبال اقلام لوکس یا ارزان باشید. مراکز خرید محلی در پراگ برخی از بهترین مراکز خرید در سراسر اروپا با اقلام متنوعی هستند که همه نوع مردم می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

html>

تور چک به دلیل اینکه این کشور از شهرهای تاریخی گرفته تا حومه‌های پر از قلعه‌ها و قلعه‌ها، مقصدی برای تعطیلات است که می‌تواند ذائقه همه را برآورده کند بسیار محبوب است. . اگرچه این کشور مدرن و کاملاً توسعه‌یافته است، ولی با دقت از سنت‌ها و میراث خود محافظت می‌کند.

شهر پراگ با معماری خیره‌کننده، صحنه هنری و فرهنگی پر جنب‌وجوش، وزندگی شبانه شلوغ، نه‌تنها یکی از جاذبه‌های اصلی این کشور، بلکه یک‌قطب برتر توریستی اروپا است. حومه منظره دارای پارک‌های ملی و ذخایر طبیعی متعددی است که برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، گلف و لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی مناسب است. در فصل زمستان علاقه‌مندان به اسکی از میان مجموعه‌ای از استراحتگاه‌ها انتخاب می‌کنند.

اگر به دنبال استراحت و تجدیدقوا در محیط‌های زیبا هستید، از استراحتگاه‌های معروف آبگرم و سلامتی که قرن‌ها در اروپا مشهور بوده‌اند دیدن کنید. یکی از چیزهای جالب‌تر در مورد خرید در پراگ حین سفر با تور چک این است که واقعاً یک منطقه خرید مرکزی وجود ندارد. در عوض، این مراکز خرید را در سرتاسر شهر خواهید یافت که به شما امکان می‌دهند علاوه بر خرید، شهر را نیز ببینید.

Palladium

palladium یک مرکز خرید خیره‌کننده و بزرگ در شهر است که 5 طبقه دارد وتجربه خرید هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد که در آن اقلام بسیار متنوعی پیدا خواهید کرد. درمجموع حدود 180 فروشگاه وجود دارد . در این مرکز حدود 20 رستوران، کافه و بار وجود دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید. شما در هنگام مسافرت با تور چک حتما از این مرکز خرید دیدن کنید.

این مرکز چنان تأثیر برجسته‌ای بر شهر داشته است که اغلب به‌عنوان یک نقطه عطف فرهنگی در نظر گرفته می‌شود. هنگام بازدید، همیشه متوجه می‌شوید که اینجا همیشه شلوغ است، اما اگر خودتان رانندگی می‌کنید، پیدا کردن مکانی برای پارک با 900 جای پارک زیرزمینی بسیار راحت است. این مرکز خرید در قلب شهر در محله Petrská čtvrť واقع‌شده است.

تور چک

Westfield Chodov

Westfield Chodov یک مرکز خرید سرگرم‌کننده است که بیشتر به خاطر سبک مدرن و متخصص در گرایش‌های مد و مارس‌های معتبر شناخته می‌شود. اگر به دنبال برندهای درجه‌یک و اجناس مد باکیفیت بالا هستید، این‌یکی از مکان‌هایی است که باید از آن دیدن کنید. برای خرید اجناس لوکس در حین سفر با تور چک حتما از این مرکز خرید دیدن کنید.

هنگامی‌که از این مرکز دیدن می‌کنید، چندین رستوران و یک سیستم پخش فیلم با اخرین فناوری را خواهید دید که مجهز به فناوری 4DX برای یک تجربه سینمایی ممتاز است. به‌علاوه، رویدادها و نمایشگاه‌های ویژه‌ای را به‌طور منظم برگزار می‌کند، بنابراین ممکن است بخواهید تقویم را بررسی کنید تا ببینید در طول بازدیدتان چه خبر است. این مرکز خرید را در شرق Jižní Město II پیدا خواهید کرد.

تور چک

OC Nový Smíchov

OC Nový Smíchov یک مرکز خرید محبوب در شهر است که برخی از فروشگاه‌های معروف و همچنین فروشگاه‌های خاص را در خود جای‌داده است که اقلام متنوعی را برای همه ارائه می‌دهند.

مرکز خرید درمجموع دارای 3 طبقه است و در هر طبقه مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها در دسترس است. حتما در طول سفر با تور چک از این فروشگاه که اقلام متنوعی دارد دیدن کنید.

هنگامی‌که در اینجا خرید می‌کنید، فرصت‌های زیادی برای غذا خوردن پیدا خواهید کرد. فودکورت همراه با رستوران‌های شیک با مجموعه‌ای از غذاهای بین‌المللی وجود دارد. این مرکز را درست در کنار ایستگاه مترو Anděl و ایستگاه تراموا در Smíchov در سمت غربی ولتاوا خواهید یافت.

Fashion Arena Prague Outlet

Fashion Arena Prague Outlet یک مرکز فروشگاهی بزرگ است که در آن می‌توانید فهرستی از برندهای معروف و شناخته‌شده و تقریباً هر چیز دیگری را که تصور کنید در اینجا پیدا می‌کنید. در سفر با تور چک بازید از این مرکز خرید بزرگ را فراموش نکنید.

Atrium Flora

اینجا یک مرکز خرید بزرگ مملو از فروشگاه‌های متنوع و تخصصی است که دسترسی به آن نیز بسیار آسان است.

در داخل این مرکز به حدود 120 فروشگاه دسترسی خواهید داشت که اقلامی مانند پوشاک، کفش و لوازم جانبی را ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید از چند فروشگاه تخصصی در کنار کافی‌شاپ‌ها و فودکورت لذت ببرید. شما می توانید در طول تور چک از این مرکز خرید مهم خرید کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های این مرکز دسترسی آسان به هرکجای شهر است. درست بالای ایستگاه مترو فلورا قرار دارد، بنابراین برای رسیدن به اینجا فقط یک پیاده‌روی کوتاه است.

اگر خودتان رانندگی می‌کنید، می‌توانید از پارکینگ زیرزمینی و 800 فضای آن استفاده کنید. این مرکز خرید در جنوب غربی پراگ 3، چند مایلی شرق مرکز شهر واقع‌شده است.

Eden Shopping Centre

مرکز خرید Eden در مقایسه با بسیاری از مراکز دیگر در سراسر شهر، یک مرکز متوسط است، بااین‌حال هنوز مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را برای لذت بردن ارائه می‌دهد. درمجموع کمی بیش از 100 فروشگاه دارد که همه‌چیز از لباس گرفته تا لوازم جانبی را ارائه می‌دهند. چند کافه نیز موجود است که برای استراحت بعد از خرید عالی است.

OC Quadrio

OC Quadrio یک مجتمع خرید بسیار بزرگ است و دارای طراحی مدرنیستی است و فروشگاه‌های زیادی برای خرید دارد. شما تجربه یک خرید لذت بخش را در این مجموعه خواهید داشت.

تور چک

Slovanský dům

Slovanský dům یک مرکز خرید است که در یک بنای تاریخی قرار دارد که در آن خدمات و فروشگاه‌های لوکس زیادی باقیمت‌های متنوع دران یافت می‌شود.

وقتی از این مرکز خرید بازدید می‌کنید، باغی به سبک فرانسوی خواهید دید که استراحت کردن در این باغ یک تفریج جذاب و آرامش بخش می باشد .

Florentinum مجتمع خریدی است که با شیشه‌های متعددی که در طراحی آن به‌کاررفته، فروشگاه‌های متنوع و حیاط باز در مرکز آن تعریف‌شده است. فروشگاه‌های اینجا مجموعه‌ای از اقلام مانند پوشاک و لوازم جانبی را ارائه می‌دهند. شما حین سفر با تور چک می توانید از این مرکز خرید زیبا دیدن و خرید کنید.

با بازدید از این مرکز می‌توانید ازرستوران ها وکافه های که در این مرکز خریدوجود دارد استفاده کنید. چه به دنبال یک قهوه سریع یا یک غذای کامل هستید، لازم نیست راه زیادی بروید. تنوع پیشنهادی یافتن چیزی را که دوست دارید آسان می‌کند.

Arkády Pankrác

Arkády Pankrác یک مرکز خرید جدید در شهر است که بسیار بزرگ و مملو از فروشگاه های است که برندهای درجه یک جهانی را ارائه می دهند . در این مرکز خرید شما می توانید انواع رستوران ها را ببینید.

این مرکز بیش از 40000 متر مربع مساحت دارد و مارک هایی مانند Pietro Filipi، Calvin Klein، Gabor و Gant را ارائه می دهد. شما می توانید در طول گردش حین سفر با تور چک از این مرکز خرید لوکس خرید کنید.

اگر قصد مسافرت با تور چک را دارید و می خواهید تجربه ای جالب ازخرید و تفریح در این کشور زیبا داشته باشید سفیران گشت ارائه‌دهنده بهترین خدمات گردشگری است. قیمت مناسب برای انواع تورها ویژگی اصلی آژانس مسافرتی سفیران گشت است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها