رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591716

طاهری: داور بازی استقلال و سپاهان تمرکز نداشت

ساعت24-سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید داور بازی تیمش مقابل سپاهان تمرکز نداشت.

html>

به نقل از باشگاه استقلال، بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره داوری دیدار آبی‌های پایتخت و سپاهان اظهار کرد: ما فکر می‌کردیم بعد از پایان لیگ، داوران عزیز پس از مدتی استراحت با تمرکز بیش‌تری وارد مسابقات می‌شوند ولی در مصاف ما با سپاهان، دیدیم که آقای حیدری با وجود تجربه بالای‌شان اصلاً تمرکزی روی بازی نداشتند. این در حالی است که نه هواداری در استادیوم بود و نه از سوی دو تیم فشاری روی داوری ایجاد شد.

او افزود: برای من عجیب است که چطور ایشان صحنه خطای پنالتی روی آرمان رمضانی را دید ولی سوت نزد و یا این که رشید مظاهری پایش به یک پای دیگرش خورد و خودش را روی زمین انداخت ولی آقای حیدری خطای جعفر سلمانی را اعلام کرد. من از داوران می‌خواهم که توجه بیش‌تری داشته باشند. ما نمی‌خواهیم که داوران به سود ما سوت بزنند بلکه فقط عدالت را می‌خواهیم. داوران باید تمرکز و دقت بیش‌تری داشته باشند. لیگ امسال سخت‌تر از همه لیگ‌های قبلی است و لازم است تا داوران آمادگی جسمانی و ذهنی خوبی داشته باشند. توقع ما از آقای حیدری خیلی بیش‌تر بود. استقلال در طول سال‌های اخیر بارها و بارها از اشتباهات داوری ضرر کرده و امیدواریم در فصل جاری دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و عدالت از سوی داوران در زمین اتفاق بیفتد. داوران عزیز هم اگر احساس می‌کنند تمرکز کافی ندارند، بهتر است به مسئولان فدراسیون بگویند تا نفر دیگری را به جای آن‌ها در بازی‌ها استفاده کنند.

طاهری اضافه کرد: به هیچ وجه به دنبال توجیه شکست مقابل سپاهان نیستیم و قطعاً در آینده تلاش می‌کنیم با کسب بهترین نتایج، دل هواداران را شاد و این نتیجه را جبران کنیم ولی واقعیت این است که ما از داوری در مصاف با سپاهان ضربه خوردیم و به همین دلیل از داور مسابقه شکایت کردیم. امیدواریم به این شکایت رسیدگی شود و با داور این مسابقه برخورد لازم صورت بگیرد. وقتی در اولین بازی ما چنین اشتباهاتی رخ می‌دهد طبیعی است که ما نگران آینده می‌شویم و امیدواریم که این نگرانی ما اشتباه باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها