رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 592307

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی ایران:

پروازهای ترکیه به ایران تعلیق نشده است

ساعت24-رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، گفت: سفر هوایی بین ایران و ترکیه برقرار است و پروازی در این مسیر تعلیق نشده است.

خبر
html>

حرمت‌الله رفیعی به دنبال انتشار خبر تعلیق پروازهای ترکیه به ایران و افغانستان به دنبال گسترش ویروس کرونا در برخی رسانه‌ها، به ایسنا گفت: بیانیۀ وزارت حمل و نقل ترکیه درباره تعلیق پروازها به خاطر کرونا مربوط به دو سال پیش (۲۰۲۰ میلادی) بوده و بر اساس پیگیری‌هایی که از سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین شرکت‌های هواپیمایی ترکیه که شامگاه یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ انجام شده است، هیچ دستوری برای تعلیق پروازها در این مسیر صادر نشده و سفرهای هوایی بین دو کشور بدون وقفه در جریان است.

او همچنین گفت: تورهای گردشگری بین ایران و ترکیه بدون اختلال جریان دارد.

جواد صالحی ـ مدیرکل دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ـ نیز تعلیق پروازهای ترکیه به ایران را تکذیب کرد و در گفت‌وگو با رسانه‌های دیگر تایید کرد که تمام پروازهای ترکیه به ایران برقرار است و تعلیق پرواز در این مسیر به دلیل شیوع کرونا صحت ندارد.

ترکیه یکی از پرترافیک‌ترین مسیرهای هوایی بین‌المللی ایران به شمار می‌آید. همچنین بسیاری از گردشگران خارجی از این مسیر هوایی برای سفر به ایران استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها