رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595190

انتقادهای تند از رقیب ایران تنها ۵۷ روز پیش از جام جهانی

ساعت24-پس از شکست انگلیس مقابل ایتالیا، انتقادها از سرمربی سه‌شیر به اوج رسید.

html>

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی انگلیس در شهر میلان مقابل ایتالیا شکست خورد تا برای پنجمین بازی متوالی از چشیدن طعم پیروزی بازماند.

در ۵ بازی اخیر انگلیس نتوانسته تیمی را شکست دهد و مهمتر از همه در ۳ بازی اخیر نتوانسته دروازه تیمی را باز کند.

انگلیس که با داشتن ستاره‌هایی مثل هری کین و استرلینگ در گلزنی مشکلی نداشت، پیش از جام جهانی با یک خطر بزرگ مواجه شده و قادر نیست دروازه‌ تیم‌ها را باز کند.

ساوتگیت با اینکه پیش از بازی با ایتالیا به هواداران خود اطمینان داد که سه‌شیر می‌خواهد بی‌رحم باشد ولی اثری از بی‌رحمی در بازی تیم ملی انگلیس نبود و همین مسئله باعث شد تا انتقادها از تیم ملی انگلیس به اوج برسد.

گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری معروف برنامه Match of the Day به انتقاد شدید از ساوتگیت پرداخت و نوشت:باید یادآوری کرد که خلاق‌ترین و بازیسازترین هافبک تیم ملی انگلیس که «جیمز مدیسون» است، به تیم انگلیس حتی دعوت نشده و ترنت الکساندر آرنولد که خلاق‌ترین بازیکن انگلیس است، در این بازی تماما روی نیمکت نشست!

رسانه‌های انگلیسی با تیتر بزرگ سقوط کرده از فاجعه انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا صحبت کردند و از این نوشتند که از ۵ بازی ، انگلیس تنها توانسته به ۲ تساوی دست یابد و مقابل مجارستان، ایتالیا و آلمان شکست خورده است و حالا به دسته دوم لیگ ملت‌های اروپا سقوط کند.

هری وینتر، سردبیر نشریه معتبر تایمز گزارش خود را با انتقاد شدید به نمایش سه‌شیر آغاز کرد و نوشت: بی‌انسجام، یدون ساختار، بدون باور. اصلا معتجب نشدیم که این نتیجه را در میلان دیدیم. انگلیس پس از نیمه دوم فینال یورو ۲۰۲۰ که مقابل مانچینی شکست خورد، هیچ حرفی تاکنون برای گفتن نداشته است. انگلیس جمع بزرگی از بازیکنان خوب را در اختیار دارد که زیرنظر ساوتگیت در حال تلف شدن هستند.

سایت اتلتیک با انتقاد به مصاحبه ساوتگیت نوشت: «این نه راه‌اندازی مجدد بود و بی‌رحمی در کار بود (اشاره به مصاحبه ساوتگیت پیش از بازی با ایتالیا). انگلیس همچنان به هری کین تنها متکی است و با این حال در ۵ بازی اخیر لیگ ملت‌های نتوانسته گل اول را به ثمر رساند. این مسائل نشانه‌هایی نگران‌کننده از انگلیس در قطر خواهد بود.»

انگلیس پس از ۸ سال برای اولین بار نتوانست در ۵ بازی اخیر بردی بدست آورد. نکته جالب این است که انگلیس تنها توانسته از روی نقطه پنالتی در لیگ ملت‌های اروپا گلزنی کند. تنها تیمی که به این شکل گلزنی کرده و نتوانسته خارج از پنالتی گلزنی کند، تیم سن‌مارینو با رنکینگ ۲۱۱ و ضعیف‌ترین تیم حال حاضر دنیا است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها