رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600690

رئیسی در نشست دانشجویی دانشگاه تهران: یک آقایی در کردستان شکلاتی به من داد، چه کردند با این بیچاره!/ درباره اینترنت؛ من در انتخابات حرفی زدم ، اما ...

ساعت24- رئیس جمهور در مراسم روز دانشجوی دانشگاه تهران نوشت: محدودیت‌های ایجاد شده اینترنتی به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است که در آن ایجاد کرد؛ محدودسازی شده و حتما بدانید با شرایط امن، وضعیت متفاوت خواهد بود.

تلاش ما باید بر امیدوار کردن مردم باشد و این در گرو آن است که هرکس دارد برای مردم کاری می‌کند یقین داشته باشد دشمن روز به روز ناامید و مردم ما روز به روز امیدوار می‌شوند.

زخم‌ها را با کمک مردم علاج می‌کنیم

در کردستان یک آقایی شکلاتی در بازار به من داد، چه کردند با این بیچاره! آیا این درست است؟ می‌گویند دیکتاتوری، شما این موضوع را ببینید، کی دیکتاتور است؟

صحبت از زندگی می‌کنند، اما دارند زندگی را از مردم ما می‌گیرند! درباره بیماران پروانه‌ای عملکرد آنها را ببینید، چرا دروغ می‌گویید؟

در گاز و برق قطعی نداشتیم، در تابستان امسال دیدیم که خاموشی نداشتیم؛ ما که نیروگاه نساختیم بلکه با مدیریت توانستیم بدون خاموشی از تابستان عبور کنیم در حالی که سال‌های گذشته همه خاموشی‌ها در تابستان را به خاطر دارند.

درباره اینترنت؛ من در انتخابات حرفی زدم که گاهی هم بعضی‌ها می‌خواهند آن را یادآوری کنند! من خودم یادم هست! هرآنچه را که گفتیم به خاطر داریم.

سخن ما این است که اگر دشمن آمد در فضا و بستری دشمنی کرد و خواست کشور را بهم بریزد شما می‌گویید به او اجازه بدهیم؟

محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است که در آن ایجاد کرد؛ محدودسازی شده و حتما بدانید با شرایط امن، وضعیت متفاوت خواهد بود.

به وزیر و مسئول مربوطه گفتم برای کسب و کارها کاری کنید تا بر بسترهای داخلی فعالیت کنند تا بتوانیم فضا را امن کنیم.

نکته‌ای که مطرح کردند درباره انتصاب وزیر مریض، این وزیر مریض نبود، مریض شد! چکار کنیم؟ ایشان در این مدت اگر عملکردش را به شما گزارش دهد در حوزه‌های مختلف هوایی، ریلی، مسکن و شهرسازی اقدامات بسیار خوبی داشته است. در هر صورت به مریضی سختی مبتلا شد که زمین‌گیر شد.

من برای پذیرش مسئولیت رسمی هم چند بار پیشنهاد کردم، اما نپذیرفتند، ولی همین الآن هم که در سایه هستند، به دولت کمک می‌کنند.

اعتراض غیر از اغتشاش است. به دنبال اعتراض، اصلاح امور و ساختن است اما اغتشاش، تخریب و یأس‌آفرینی است

ارتباط با دانشگاه و دانشجویان را مفید می‌دانم و معتقدم همیشه باید ارتباط بین مسئولان و دانشجویان وجود داشته‌باشد

میشه گفتم کسی مرا قبول نداشت اشکالی ندارد، بیاید نظرش را به دولت اعلام کند. بنا داریم نظر همه را بشنویم و بهترین را انتخاب کنیم

هیچ کدام از اقتصاددانان در مورد ارز ترجیحی موافق ادامه شرایط قبلی نبودند و میگفتند آن روش فسادزا باید تغییر کند. اختلاف در روش‌ اجرا بود نه در اصل هدفمندسازی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها