رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604323

تسهیلات مسکن برای اعضای هیئت‌علمی، استادان و پرسنل دانشگاه

ساعت24-وزیر راه و شهرسازی، قول ارائه تسهیلات و زمین مازاد در سراسر کشور، ویژه اعضای هیئت‌علمی، استادان، پرسنل و خوابگاه را داد و اظهار کرد: ما آمادگی خود را جهت تهیه مسکن اعلام می‌کنیم تا به این ترتیب گوشه‌ای از مشکل مسکن جامعه، تا جایی که در توانمان است، حل شود.

به گزارش ایسنا، دکتر مهرداد بذرپاش در اختتامیه اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، در خصوص یادآوری ایام‌الله و بزرگی و عظمت کار بنیانگذار انقلاب اسلامی امام راحل (ره) اظهار کرد: از آنجا که خداوند در قرآن بارها به یادآوری روزهای بزرگ تذکر داده، قطعاً بی حساب نبوده و با یادآوری پیام‌ هایی ارزشمند همراه است. بنابراین ما نیز این روزهای بزرگ و خجسته را یادآوری می‌کنیم تا با همان اهداف رو به جلو حر کت کنیم و در این مسیر از استراتژی قیاس استفاده کنیم تا قضاوتهایمان صحیح، منطقی و درست باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، دکتر بذرپاش با بیان خاطره‌ای از حل مشکل یکی از خطوط تولید خودرو توسط افراد ماهر فنی و آچار به دست و ارائه مشورت‌های راهگشا خاطرنشان کرد: وقتی ما با چنین فناوری‌ها و پدیده‌هایی در دانشگاه، برخورد داریم، باید در حوزه کاربردی، کاردانی و تکنیسین، باری از توسعه بر دوش این افراد بگذاریم و از مهارت آنان استفاده کنیم. بنابراین، یکی از بهترین بسترها همین دانشگاه فنی و حرفه‌ای است و ما هم در جایگاه و مسئولیت خود، باید تمام تلاش خود را بکنیم تا صنعت را به دانشگاه، وصل و مرتبط کنیم.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها