رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 607232

ایران 1 - روسیه 1، فرصت‌هایی که برای سوختن، ساخته شد!

ساعت 24- تیم ملی ایران در شبی که فرصت‌های ایده‌آل برای گلزنی داشت، در نهایت به نتیجه تساوی برابر روسیه رضایت داد.

dir="RTL" style="text-align:right"> فرصت‌هایی که برای سوختن، ساخته شد!به گزارش “ورزش سه” تیم ملی ایران اولین بازی سال خود را بسیار هجومی و با نمایشی دلچسب پشت سر گذاشت. شاگردان امیر قلعه‌نویی در نیمه اول، علی‌رغم اینکه کامل سوار بر بازی بودند اما طی یک اتفاق، ضربه‌ای پنالتی به روسیه اهدا کردند تا ۴۵ دقیقه اول را بر خلاف روند مسابقه، با شکست به رختکن بروند.با شروع نیمه دوم اما، خیلی زود با حرکت محمد محبی یک ضربه پنالتی برای تیم ملی به دست آمد و مهدی طارمی، نتیجه را به تساوی کشاند. در ادامه و علی‌الخصوص در انتهای مسابقه نیز، باز هم شاگردان قلعه‌نویی این فرصت را داشتند که به گل برتری دست پیدا کنند، اما همگی از دست رفت تا استارت یوزهای ایرانی در سال جدید با مساوی همراه باشد.

تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند،احسان حاج صفی (دقیقه ۸۸- میلاد زکی‌پور)، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی (دقیقه ۷۷- روزبه چشمی)، مهدی طارمی، شهریار مغانلو (دقیقه ۷۱- رضا اسدی)، حسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده (دقیقه ۷۷- وحید امیری)، محمد محبی، امید نورافکن ورامین رضاییان (دقیقه ۸۸- صادق محرمی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

تیم ملی روسیه:

روسیه : ماتوی سافونوف، ویاچسلاو کاراوایف، روسلان لیتوینوف، ماکسیم اوسیپنکو، دانیل خلوسویچ (دقیقه- سیلیانف)، دالر کوزیایف (دقیقه ۸۸- پروتسف)، دانیل گلبوف، آنتون میانچوک (دقیقه ۷۷- دنیل فومین)، آرسن ذاخاریان (دقیقه ۶۸- اوبلیاکوف)، نیکولای کوملیچنکو (دقیقه ۷۷-کنستانتین تیوکاوین)، آنتون زینکوفسکی (دقیقه ۸۸- اخمدوف)

سرمربی: والری کارپین

شرح گل:

دقیقه ۲۸- روسیه یک - ایران صفر (آنتونی میرانچوک)؛ زینکوفسکی بازیکن ریز نقش و تکنیکی روسیه پس از دریبلی که داشت، توسط سعید عزت‌اللهی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور ازبک مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد. میرانچوک نیز بر خلاف جهت حرکت بیرانوند با ضربه‌ای زمینی به سمت راست، گل اول مهمان را وارد دروازه ایران کرد.

دقیقه ۴۷: ایران یک - روسیه یک (مهدی طارمی)؛ تیم ملی ایران با شروع طوفانی‌ای که داشت، در همان ابتدای نیمه با حرکت محمد محبی و سرنگونی او در محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد و مهدی طارمی با بغل پای محکم و مطمئن گل تساوی را وارد دروازه روسیه کرد.

بهترین بازیکن

محمد محبی: بازیکن استقلال در بازگشت دوباره به تیم ملی، بهترین بازیکن ایران مقابل روسیه بود. او علاوه بر اینکه توانست ضربه پنالتی را برای تیم ملی به دست آورد، چندین مرتبه خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و هم‌چنین موقعیت‌های خوبی، مخصوصا برای مهدی طارمی به وجود آورد که از دست رفت.

اتفاق ویژه

امیر قلعه‌نویی به وعده‌ای که در اولین مصاحبه‌ مطبوعاتی خود داده بود، عمل کرد و شاهد نمایشی هجومی از سوی تیم ملی بودیم. خلق موقعیت‌های زیاد مقابل حریف قدرتمندی مثل روسیه که یکی پس از دیگری از دست رفت. اما عملکرد امیدوار کننده‌ای از سوی بازیکنان ایران دیده شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها