رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 607677

قتل مرد جوان توسط زورگیران بیرحم در تجریش

ساعت 24 - با به قتل رسیدن مرد جوان توسط زورگیران بی‌رحم در محله تجریش تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری عاملان جنایت آغاز شد.

بامداد چهارشنبه نهم فروردین ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستان شهدای تجریش در تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت این مرکز درمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه کمر هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ همچنین بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول توسط یکی از بستگان خود که شاهد حادثه بوده به این بیمارستان منتقل شده است.

بدین ترتیب مرد جوان هدف تحقیقات گرفت؛ او به تیم جنایی گفت: روی یک پل عابرپیاده در محله تجریش در حال عبور بودیم که چندین نفر به قصد زورگیری به ما حمله کردند و مقتول نیز با آنها درگیر شد و در این میان از پشت سر هدف یک ضربه چاقو قرار گرفت و بر روی زمین افتاد.

شاهد جنایت ادامه داد: پس از اینکه زورگیران مقتول را بی‌رحمانه مجروح کردند از مهلکه گریختند و پس از آن ما نیز مجروح را به بیمارستان شهدای تجریش منتقل کردیم.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از اظهارات شاهد ماجرا با دستور قاضی جنایی دوربین‌های مداربسته اطراف پل عابر پیاده را هدف بازبینی قرار دادند و اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی عاملان این جنایت را کلید زدند.

با دستور وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها