رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611022

شهریاری: مدیران استقلال هواداران را گول میزنند/ اگر قربان‌زاده بگذارد از آسیا حذف نمیشویم

ساعت24-رییس هیات‌ مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از مدیران باشگاه استقلال می‌گوید آن‌ها می‌خواهند هواداران‌شان را گول بزنند.

حسین شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: کسب این قهرمانی حاصل یک فرایند است. ما برنامه‌ریزی خوبی در باشگاه داشتیم و مدیریت هم خوب کار کرد و اعضای هیات‌مدیره هم حامی مدیرعامل بودند. این ویژگی در باشگاه وجود داشت و اراده باشگاه این بود که امسال قهرمان بشویم. همدلی در کل باشگاه به وجود آمد و اثرات این همدلی در کل تیم و یحیی گل‌محمدی تاثیر گذاشت و در نهایت تیم به قهرمانی رسید. باید بپذیریم فراز و نشیبی وجود داشت و سال راحتی را پشت سر نگذاشتیم اما خواستن توانستن است.

او افزود: نکته جالب لیگ ما این بود که تا هفته بیست‌وششم همه چیز گل و بلبل بود و همه باشگاه‌ها خوشحال بودند و شرایط را ایده‌آل می‌دیدند اما بعد از برد ما در داربی ۱۰۰، به یک‌باره موجی ایجاد شد که بگوییند همه چیز غلط است. در این جریان رسانه‌ها هم زحمت کشیدند و این موج را به راه انداختند. این کار حرفه‌ای نبود که وقتی تیمی صدر جدول بود بگوید همه چیز خوب است اما وقتی صدر جدول را از دست داد بگوید همه چیز بد است. این باشگاه‌ها سازمان لیگ را هم زیر سوال بردند اما با همه این سختی‌ها تیم ما به حقش رسید و قهرمان شد.

عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه با بیان این که مدیران استقلال هواداران این تیم را گمراه می‌کنند، گفت: آن‌ها(مدیران باشگاه استقلال) خودشان می‌دانند که چه می‌گویند. در میانه فصل قدرت در اختیار خودشان بود و بالاتر از ما در جدول قرار داشتند اما خودشان امتیاز از دست دادند. آن‌ها برای این که زیر فشار هوادار نباشد این نتایج را به گردن این و آن می‌اندازند. هواداران استقلال هم فهیم و عاقل هستند و می‌دانند مدیران‌شان فرار رو به جلو می‌کنند. آقا مگر شما امتیازتان بیش‌تر از ما نبود؟ بازی‌ها را می‌بردید و قهرمان می‌شدید، چرا نبردید؟ هواداران‌تان را گول نزنید و بگویید که ما قهرمان هستیم.

وی تاکید کرد: آدم اگر می‌بازد باید به تیم روبه‌رو تبریک بگوید. در بازی‌های اروپایی می‌بینیم که وقتی تیمی می‌بازد به تیم برنده تبریک می‌گوید. مربی آن‌ها (استقلال) از نظر فرهنگی در باشگاه‌های قبلی هم که بوده عالی نبوده است. در این‌جا هم به او خط می‌دهند و او هم دیده که بد نیست از این موج سواری استفاده کند و بگوید کارم خوب بود. نه کار شما خوب نبوده است. شما پول خوب گرفتید و بهتر بود با تمرکز کارتان را دنبال می‌کردید. اما این کار را نکردید و خودتان بازی را خراب می‌کردید.

او درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی هم خاطرنشان کرد: تمام هدف تیم این است که در جام حذفی به قهرمانی برسد و امسال سه جام به هواداران هدیه کنیم. جام حذفی را می‌گیریم و سوپرجام هم برای ما می‌شود.

شهریاری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تاریخ برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس هم گفت: رییس مجمع ما وزارت ورزش است و هر زمانی این وزارت‌خانه به ما ابلاغ کند دستور را اجرا می‌کنیم. اگر تغییری هم وجود داشته باشد در اختیار وزارت ورزش است و ما تمکین می‌کنیم.

او درباره شایعه حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر نگرفتن مجوز حرفه‌ای هم اظهار کرد: باشگاه زحمت خود را کشیده است و هر چیزی که لازم بوده را انجام دادیم تا در آسیا حضور داشته باشیم. حال اگر صحبت‌های رییس سازمان خصوصی‌سازی اثر نگذارد ما مشکلی نداریم. چون همان‌طور که می‌دانید AFC رسانه‌ها را رصد می‌کند.

وی در پایان گفت: ما در باشگاه پرسپولیس با وجود جذب بازیکنان بسیار خوب، اما انضباط مالی داشتیم. حالا نمی‌دانم سایر تیم‌ها هم داشتند یا خیر.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها