رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611446

تنها ۱۶ درصد آمریکاییها مسیر کشورشان را درست میدانند

ساعت24-نتیجه جدیدترین نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد که تنها ۱۶ درصد از مردم این کشور نظر مثبتی درباره مسیر و وضعیت کنونی آمریکا دارند.

نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد که ۷۴ درصد از آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که کشورشان در مسیر نادرستی قرار دارد.

نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد که تنها ۱۶ درصد از مردم این کشور نظر مثبتی درباره مسیر و وضعیت کنونی آمریکا دارند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد که ۷۴ درصد از آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که کشورشان در مسیر نادرستی قرار دارد.

به گزارش وبگاه آمریکایی «هیل»، در شرایطی که مشکلات اقتصادی در آمریکا در بحبوحه اختلافات درباره سقف بدهی این کشور ادامه دارد، نتیجه یک نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثریت آمریکایی‌ها درباره وضعیت کشورشان نگران هستند.

طبق نتیجه نظرسنجی دانشگاه آمریکایی «مانموث»، فقط ۱۶ درصد از پاسخ دهندگان در گفتند که ایالات متحده در مسیر درستی حرکت می‌کند و ۷۴ درصد اعلام کردند که این کشور در حال حرکت در مسیری نادرست است.

نظرسنجی قبلی همین دانشگاه نشان می‌داد که ۲۲ درصد آمریکایی‌ها اعتقاد داشتند کشورشان در حال حرکت به سمت مسیر درست است و نظرسنجی تازه حکایت از این دارد که میزان باور آمریکایی‌ها به وضعیت کشورشان، کمتر شده است.

این نظرسنجی در شرایطی انجام شده که اختلاف دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر افزایش میزان سقف بدهی دولت آمریکا ادامه دارد و مذاکرات فشرده کاخ سفید و جمهوری‌خواهان کنگره هنوز به نتیجه نرسیده است.

در مورد بحران بدهی، ۴۲ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی جدید گفتند که در صورت عدم افزایش سقف بدهی، آمریکا با نگرانی‌های اقتصادی قابل توجهی مواجه خواهد شد در حالی که ۳۰ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که این ادعاها اغراق آمیز است. ۲۸ درصد هم اعلام کردند که در این باره نظری ندارند.

نظرسنجی دانشگاه مانموث بین روزهای ۱۸ تا ۲۳ ماه می (۲۸ اردیبهشت تا دوم خرداد) از مجموع ۹۸۱ بزرگسال آمریکایی گرفته شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها