رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611461

صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی

ساعت ۲۴ - تیم فوتبال پرسپولیس با برتری سه بر یک برابر هوادار به فینال جام حذفی صعود کرد و حریف استقلال در این دیدار پایانی شد.به گزارش ایسنا، در دومین دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم فوتبال هوادار به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار در پایان با نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس به اتمام رسید تا حساس‌ترین داربی ۲۰ سال اخیر در دهم خرداد بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال این مسابقات برگزار شود.

dir="RTL" style="text-align:right">هوادار یک - پرسپولیس ۳

گل: گئورگی گولسیانی در دقیقه ۵ از روی نقطه پنالتی، وحید امیری در دقیقه ۱۰ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۷۲ برای پرسپولیس، بابک مرادی در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی برای هوادار

کارت زرد: نیما انتظاری از هوادار

کارت قرمز: -

ترکیب هوادار: محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، عزت‌الله پورقاز، مهدی عبدی، حسین صادقی، سپهر روزی‌طلب (۶۰- حسین ابراهیمی)، نیما انتظاری(۶۰- محمد میری)، محمدمهدی مهدی‌خانی (۴۶- فریبرز گرامی)، مسعود شجاعی (۷۹- داریوش شجاعیان)، محمدجواد محمدی و سعید سحرخیزان (۶۰- بابک مرادی).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (۹۰-وحدت هنانوف)، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۸۳- محمد عمری)، میلاد سرلک (۸۷- سینا اسدبیگی)، وحید امیری (۸۳- امید عالیشاه)، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی، عیسی آل کثیر (۸۳- مهدی عبدی).

صحنه‌های حساس

در دقیقه ۴، حمله بازیکنان پرسپولیس با ضربه سر آل کثیر، ترابی را در فرصت مناسبی قرار داد و نفوذ او به محوطه جریمه هوادار با خطای منطوری همراه شد که داور برای سرخ‌ها اعلام پنالتی کرد. گولسیانی پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و این ضربه را تبدیل به گل کرد.

در دقیقه ۷، یک و دوی آل کثیر با سروش رفیعی، مهاجم پرسپولیس را در فرصتی تک به تک قرار داد که ضربه آل کثیر را خالدآبادی به زیبایی دفع کرد.

در دقیقه ۸، نفوذ زیبای صادقی، موقعیت سه به دو را برای پرسپولسی‌ها فراهم کرد اما صادقی قدر این موقعیت را ندانست و توپ به کرنر رفت.

در دقیقه ۱۰، حمله پرسپولیسی‌ها با پاس ترابی به امیری همراه شد که ضربه او با تکل مدافع هوادار برگشت داده شد اما کاپیتان پرسپولیس در برگشت با پای چپ دروازه هوادار را برای بار دوم باز کرد.

در دقیقه ۱۸، آل کثیر، وحید امیری را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او توپ را برای ترابی کاشت که ضربه زیبای او با برخورد به منصوری به کرنر رفت.

در دقیقه ۱۹، ارسال زیبای سعید صادقی به محوطه جریمه با ضربه خطرناک و سر ضرب آل کثیر به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۴، لودادن توپ توسط اسماعیلی‌فر، حسین صادقی را در موقعیتی مناسب قرار داد و ضربه او با برخورد به مدافع پرسپولیس به شکلی خطرناک به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۵، روی نفوذ جواد محمدی و با خطای مرتضی پورعلی‌گنجی، هوادار صاحب پنالتی شد که مسعود شجاعی پشت این توپ قرار گرفت ولی علیرضا بیرانوند موفق شد این ضربه را مهار کند.

در دقیقه ۴۵، پاس اشتباه دانیال اسماعیلی‌فر، سعید سحرخیزان را در موقعیت تک‌به‌تک با علیرضا بیرانوند قرار داد که ضربه بازیکن هوادار با بی‌دقتی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

در دقیقه ۶۰، ارسال کرنر روی دروازه پرسپولیس با برخورد به دست بازیکن پرسپولیس سبب شد تا داور خطای هند علی نعمتی را اعلام کند. بابک مرادی پشت این توپ قرار گرفت و دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

در دقیقه ۷۲، ضد حمله پرسپولیسی‌ها توپ را به سعید صادقی رساند و او پس از حرکت به سمت دروازه حریف، آل کثیر را در فرصتی تک‌به‌تک با دروازه‌بان قرار داد که مهاجم پرسپولیس گل سوم تیمش را وارد دروازه خالدآبادی کرد.

در دقیقه ۷۹، شوت محکم بابک مرادی باز بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۰، پاس جواد محمدی، بابک مرادی را در موقعیت تک‌به‌تک با بیرانوند قرار داد اما ضربه این بازیکن با بی‌دقتی از بالای دروازه به اوت رفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها