رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611697

ناکامی قاچاقچیان در قاچاق ریلی «تریاک»/ مسافران از جابجایی بسته های افراد ناشناس پرهیز کنند

ساعت24-براساس گزارش سایت پلیس؛ فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۱۱ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس راه آهن یزد خبر داد.

سردار حشمت اله ملکی در این باره گفت: مأموران پلیس راه آهن یزد با بهره گیری از منابع خبری از ورود یک دستگاه خودروی سواری مبنی بر حمل و جابه‌جایی مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی پلیس راه آهن یزد مطلع شدند.

وی افزود: با تشکیل تیم عملیاتی و انجام اقدامات اطلاعاتی و همچنین هماهنگی با فرمانده انتظامی شهرستان بافق و مرجع قضائی، خودروی مورد نظر که به سمت ایستگاه راه آهن اضطراری ۲۶ در حال حرکت بود شناسایی و متوقف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: مأموران پلیس راه آهن یزد در بازرسی از داخل خودرو مقدار ۱۱ کیلو و ۲۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم به همراه مواد مکشوفه و خودرو را پس از تشکیل پرونده قضائی، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار دادند.

سردار ملکی در پایان با توصیه به مسافرانی که راه آهن و قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می کنند، تصریح کرد: مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا بوده و مسافران از جابه‌جایی بسته های افراد ناشناس خودداری کنند چراکه پلیس راه آهن در صورت کشف هرگونه اشیا و وسایل ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها