رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631888

آموزش ترید در اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx

در صرافی بینگ ایکس معامله گران می‌توانند به دو روش فیوچرز و اسپات، معاملات خود را انجام دهند.

 

در این قسمت از مجموعه آموزش‌های تیم فارسی بینگ ایکس BingX، به آموزش ترید کردن با اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس bingx می پردازیم:

در صرافی بینگ ایکس معامله گران می‌توانند به دو روش فیوچرز و اسپات، معاملات خود را انجام دهند. ابتدا به سراغ آموزش بخش معاملات اسپات می‌رویم.

1. معاملات spot:

همانطور که مشاهده می‌کنید، در صفحه اصلی اپلیکیشن، بر روی گزینه spot در نوار پایینی بزنید. در قسمت شماره 1 با کلیک روی این قسمت، لیست ارزهای دیجیتال نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید نام رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. در قسمت شماره 2 می‌توانید معامله buy و معامله sell را انتخاب می‌کنید. در اینجا buy به معنای خرید رمز ارز و sell به معنای فروش رمز ارز است.

در قسمت شماره 3 می‌توانید نوع معامله و سفرش خود را انتخاب کنید. در اینجا دو گزینه market / limit اوردر وجود دارد که می‌توانید یکی را انتخاب کنید. اگر روی گزینه مارکت بزنید، سفارش شما پس از کلیک بر روی گزینه خرید و فروش، در همان لحظه و با قیمت بازار، تکمیل می‌شود. لیمیت اوردر، برای زمانی است که شما قیمت را تعیین می‌کنید و وقتی به عدد مد نظر شما رسید، سفارش انجام خواهد شد.

در قسمت شماره 4 مقدار رمز ارز مورد نظر خود را که قصد خرید و فروش دارید، وارد می‌کنید. در قسمت پایین آن می‌توانید بر اساس تعیین مقدار درصد از دارایی خود اقدام به معامله کنید. در نهایت بای/سل را می زنید و سفارش خود را نهایی کنید.

در قسمت 1 نیز می‌توانید تاریخچه معاملات و سفارشات مربوط به حساب کاربری خود را مشاهده کنید. در قسمت شماره 2 می‌توانید با ارز فیات، ارز دیجیتال تهیه کنید.

در قسمت 3 می‌توانید تتر مورد نیاز خود را به صورت p2p تهیه کنید. در این قسمت از رسال ایران هم پشتیبانی می‌شود.

در قسمت 4 می‌توانید با انتخاب 3 نقطه در بالا و سمت راست تصویر، می‌توانید وارد ربات گرید ترید شوید.

در قسمت buy with cash در بخش اسپات اپلیکیشن، شما می‌توانید برای خرید تتر مورد نیاز خود از طریق درگاه‌های پرداختی مانند گوگل پی و ویزا کارت و.. اقدام کنید.

در بخش اسپات می‌توانید امکان اضافه کردن چارت اوردز بوک و...را به پنل معاملات خود خواهید داشت.

بعد از اضافه کردن chart به پنل خود می‌توانید شما می‌توانید با انتخاب گزینه ایندیکیتور که در تصویر هم نشان داده شده است، لیست اندیکاتورها و اسیلاتور‌های موجود در این قسمت را انتخاب کرده و از آن‌ها در چارت خود بهره بگیرید.

در قسمت بعدی می‌توانید تنظیمات اندیکاتور ها را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. در نسخه وب، امکانات بیشتری از اندیکاتورها قرار داده شده است و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

2. معاملات فیوچرز

در اپلیکیشن بینگ ایکس bingxمی توانید از نوار پایینی اپلیکیشن گزینه فیوچرز را انتخاب کنید. در این بخش با دو قسمت مواجه هستید:

· پرپچوال فیوچرز

· استاندارد فیوچرز

در بخش پرپچوال با کلیک بر روی قسمت شماره 1 لیست ارزها را میتوانید مشاهده کنید و می‌توانید رمز ارز مورد نظر خود را را انتخاب کنید.

در قسمت 2 تصویر می‌توانید لوریج یا اهرم مد نظر را مشخص کنید. رنگ سبز برای معامله لانگ و رنگ قرمز برای معامله شورت می‌باشد.

در قسمت 3 تصویر می‌توان نوع پوزیشن را انتخاب کرد. ایزوله یا کراس بودن مارجین بسته به انتخاب شما دارد. شما می‌توانید پوزیشن خود را ایزوله انتخاب کنید و یا به صورت کراس انجام دهید.

در قسمت بعدی می‌توانید نوع اوردر و سفارش مد نظر که دارای گزینه‌های limit/market/open هست را انتخاب کنید. درباره لیمیت و مارکت در ابتدای توضیحات، صحبت شد. در اوپن اوردر، یک قیمت تریگر trigger یا فعال ساز برای سفارش خود تعریف می‌کنید.

با رسیدن قیمت بازار به قیمت تریگر مد نظر شما، سفارش شما فعال می‌گردد.

در قسمت 5 می‌توانید مارجین معامله و میزان پولی که می‌خواهید درگیر کنید، مشخص کنید.

در قسمت زیر شماره 6 شما می‌توانید حد tp/sl را هم مشخص کنید. در قسمت شماره 7 میز می‌توانید تاریخچه معاملات و سفارشات را ببینید. اگر روی قسمت 8 کلیک کنید، می‌توانید چارت را به پنل معاملاتی خود اضافه کنید و با کلیک روی 3 نقطه منویی را باز کنید که با انتخاب گزینه simplified version وارد نسخه ساده شده می شوید. این نسخه دارای رابط کاربری ساده تر برای انجام معاملات است. همچنین در این نسخه، چارت معاملاتی به پنل شما اضافه می‌گردد و می‌توانید از اندیکاتورهای مختلف در این چارن استفاده کنید.

در همان منوی 3 نقطه‌ای که باز کردید با گزینه futures grid می‌توانید وارد ربات گرید بینگ ایکس برای معاملات فیوچرز شوید.

حال به سراغ توضیح استاندارد فیوچرز خواهیم رفت:

در قسمت 1، ارز مورد نظر خود را مشخص و انتخاب کنید.

در قسمت 2 می‌توانید پوزیشن خود را بر حسب cross/isolated انتخاب کنید.

در قسمت 3 باید لانگ و شورت بودن معامله خود را مشخص کنید.

در قسمت 4 می‌توانید نوع سفارش خود را از بین گزینه‌های تریگر و مارکت انتخاب کنید.

در قسمت 5 می‌توانید نوع مارجین و دارایی که مد نظر دارید در معامله از آن استفاده کنید، مشخص کنید. در این صورت 4 گزینه پیش روی شما قرار دارد.

حالت اول، استفاده از تتر به عنوان مارجین معامله که به شکل روتین و مریوم در معاملات استفاده می‌شود. حالت دوم، استفاده از بیت کوین‌هایی که در دارایی خود دارید و از آن به عنوان مارجین معامله استفاده می‌کنید. حالت سوم، استفاده از تتر مجازی است که یک قابلیت منحصر بفرد است. این تتر در اختیار معامله گران است و با کمک آن می‌توان ترید تمرینی داشت. حالت چهارم می‌توان از بونوس‌های هدیه از طرف صرافی است که خود صرافی به تریدرها می‌دهد و یا می‌توان با ترید بیشتر، آن‌ها را دریافت کرد.

در قسمت 6 می‌توانید اهرم و مارجین معاملاتی خود را مشخص کنید.

در قسمت 7 می‌توانید حد سود و ضرر خود را پیش از شروع معامله، مشخص کنید.

در قیمت 8 ، قیمتی که تخمین زده می‌شود معامله شما در آن قیمت انجام شود را می‌توانید مشاهده کنید.

در قسمت 9 می‌توانید گزینه‌های سفارشات و تعیین اعلام قیمت و آلارام قیمتی را مشاهده کنید.

در بالای همین بخش و با کلیک بر روی 3 نقطه می‌توانید به منوی تنظیمات این قسمت نیز دسترسی داشته باشید. گزینه اول تماس با پشتیبانی، گزینه دوم ماشین حساب، گزینه سوم تنظیمات ترید، گزینه چهارم راهنمای فیوچرز، گزینه پنجم راهنمای معاملات دمو و گزینه ششم هم قوانین ترید در دسترس است.

در بینگ ایکس و در قسمت استاندارد فیوچرز علاوه بر ترید رمز ارز، می‌توانید اقدام به معامله جفت ارزهای فارکس، شاخص ها و و کالاها مانند طلا و نفت خام و... بپردازید و نیازی به احراز هویت نداشته و با تتر انجام می‌شود. آموزش‌های کامل رایگان صرافی بینگ ایکس و اپلیکیشن آن و ارزدیجیتال و فارکس را هم در سایت بینگ ایکس فارسی bingxfarsi می‌توانید مشاهده و استفاده کنید.

نکته مهم:

برای انجام معاملات و استفاده از تترهای موجود در فاند اکانت، نیاز است تا تترهای موجود در آن را به یکی از بخش‌های استاندارد یا پرپچوال منتقل کنید. برای این کار می‌توانید از بخش assets در اپلیکیشن بینگ ایکس bingx که در نوار پایینی اپلیکیشن است، اقدام کنید. بعد از ورود به این قسمت می‌توانید با انتخاب بخش transfer می‌توانید مقدار تترهای مد نظر خود را به بخش مورد نظر، منتقل کنید.

 منبع: صرافی بینگ ایکس BingX

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها