رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 632187

اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده

ساعت 24 -مسوولان آموزش و پرورش بارها اعلام کردند که قرار است امسال به سرعت و به دقت نتایج آزمون استخدامی، مصاحبه و گزینش را بررسی کنند و اکنون به نظر می‌رسد، اعلام نتایج هفته آینده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی آموزش و پرورش در حالی اسفند سال گذشته برگزار شد که از همان ابتدا وزارت آموزش و پرورش از همکاری سازمان سنجش خبر داده و گفته بود نتایج این آزمون بنا بر قول سازمان سنجش ۱۴ فروردین اعلام می‌شود.

از همان زمان با توجه به زمان اندک باقی‌مانده معلوم بود سازمان سنجش توانایی پاسخگویی و اعلام نتایج آزمون در حدود ۲۰ روز کاری را ندارد.

پس از ۱۴ فروردین و به دنبال انتظارات مردم، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آن‌ها هستیم.

مسوولان آموزش و پرورش پیش از این بارها اعلام کردند که قرار است امسال به سرعت و به دقت مراحل اعلام نتایج، مصاحبه و گزینش را انجام دهند تا نومعلمان پس از طی یک دوره کوتاه آموزش معلمی از ابتدای مهر در کلاس‌های درس تدریس داشته باشند.

این در حالی است که در ایستگاه اول اعلام نتایج، سازمان سنجش به وعده خود عمل نکرده است.

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد سازمان سنجش تا پایان فروردین هم نتوانست اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی را اعلام کند و تنها قرار است در هفته پیش رو زمان دقیق اعلام نتایج مشخص شود.

البته یکی از مسوولان سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ابراز امیدواری کرد تا پایان هفته آتی نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها