رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 633259

پلی‌استیشن قسطی از کجا بخریم؟

راه‌های مختلفی برای خرید پلی‌استیشن وجود دارد. شما می‌توانید کنسول بازی مدنظر خود را به‌صورت نقدی خریداری کرده و تمام مبلغ آن را در هنگام خرید بپردازید؛ اما راه دیگری نیز وجود دارد که به‌مراتب آسان‌تر و به‌صرفه‌تر است.

در یک روش جایگزین، شما می‌توانید برای خرید اقساطی PS5 وام فوری بگیرید. هریک از روش‌های خرید PS5، مزایا و معایب خاص خود را دارد؛ بنابراین، لازم است تا راه‌های پیش رو را به‌خوبی بسنجید و ببینید که کدام گزینه برای شما معقول‌تر است.

در حال‌ حاضر، برخی فروشگاه‌های آنلاین، فروش قسطی پلی‌ استیشن را در دستور کار خود قرار داده و شرایط ویژه‌ای را برای خریداران مهیا کرده‌اند. در ادامه چند پلتفرم آنلاین دریافت وام برای خرید کنسول‌های بازی را معرفی خواهیم کرد.

دیجی‌پی

دیجی‌پی یکی از خدمات تحت پوشش دیجی‌کالا است که در زمینه ارائه خدمات مالی فعالیت می‌کند. این سرویس، امکاناتی نظیر پرداخت آنلاین، پرداخت قبض، انتقال وجه و وام خرید کالا ارائه می‌دهد. در حال‌ حاضر، سقف وام دریافتی از دیجی‌پی، ۳۰میلیون تومان است که دریافت آن مستلزم ارائه چک صیادی، سفته و یا تتر است.

به وام‌های تا سقف ۷میلیون تومان، سود سالانه تعلق نمی‌گیرد؛ اما اگر مبلغ وام شما بیشتر باشد، مشمول سود ۲۳درصدی سالیانه می‌شود. مدت بازپرداخت با توجه به مبلغ وام دریافتی می‌تواند متغیر باشد؛ اما به‌طور کلی، شما قادر خواهید بود در مدت ۱ تا ۱۲ ماه نسبت به بازپرداخت وام خود اقدام کنید.

فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی عبارتند از سفر مارکت، اتاقک، دوو، ایکس‌ویژن، اسنوا و چند فروشگاه دیگر که با دریافت وام فوری از دیجی‌پی می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را به‌صورت اقساطی از آن‌ها خریداری نمایید.

قسطا

قسطا از دیگر پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وام آنلاین است که با همکاری بانک آینده و با شعار «الان بخر، بعداً بپرداز» شروع به فعالیت کرده است. این پلتفرم کارتی به‌ظاهر شبیه به کارت‌های بانکی به‌نام «قسطا کارت» ارائه می‌دهد که از طریق این کارت، قادر خواهید بود تا با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی، کالای مدنظر خود را به‌صورت اعتباری خریداری کنید.

مبلغ وام قابل‌دریافت از قسطا بین ۳ تا ۲۰میلیون تومان است که حداکثر ظرف مدت ۱۲ ماه، باید بازپرداخت شود؛ همچنین، لازم است تا مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت در هنگام دریافت وام بپردازید.

لندو

از دیگر پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وام می‌توان به لندو اشاره کرد که از سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرده و امکان خرید اقساطی کالاها را فراهم می‌آورد. برای دریافت وام از لندو نیازی به ارائه چک و یا معرفی ضامن نیست؛ بلکه، تنها کافی است تا یک حساب در بانک آینده داشته و یک برگه سفته نیز ارائه دهید.

مبلغ وامی که لندو ارائه می‌دهد، بسته به شرایط متقاضی می‌تواند بین ۵ تا ۲۰میلیون تومان باشد که اقساط آن به سه شکل ۳، ۶ و ۱۲ماهه قابل بازپرداخت است. در صورتی که شما واجد شرایط دریافت وام باشید، کارتی برای شما ارسال خواهد شد که از طریق آن می‌توانید نسبت به خرید اقساطی PS5 اقدام کنید.

کیپا

کیپا یکی دیگر از پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وام فوری است که امکان دریافت وام آنلاین به ساده‌ترین روش ممکن را برای کاربران فراهم می‌آورد. شما می‌توانید بدون‌ معرفی ضامن و تنها با ارائه چک یا سفته، نسبت به دریافت وامی تا سقف ۳۰میلیون تومان و با اقساط ۵ماهه اقدام کنید. این پلتفرم، مبلغ وام را در یک کیف پول اعتباری شخصی در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید از میان انواع کنسول بازی، پلی‌استیشن 5 خود را به‌صورت قسطی بخرید.

خرید کنسول بازی قسطی در دیجی‌شهر

دیجی‌شهر، یکی از معتبرترین پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وام است که امکان خرید اقساطی طیف وسیعی از کالاها را فراهم می‌آورد. امکان دریافت وام فوری تا سقف ۲۰۰میلیون تومان با مدت بازپرداخت ۶۰ماهه، امکانی است که فقط در دیجی‌شهر می‌توانید به آن دست یابید.

شما قادر خواهید بود تا پس از دریافت وام نسبت به خرید اقساطی PS5 از فروشگاه آنلاین دیجی‌شهر اقدام کنید؛ به‌ این‌ ترتیب، هر زمان که بخواهید می‌توانید کنسول بازی خود را خریداری کرده و مبلغ آن را در اقساط ماهیانه بپردازید.

دیجی‌شهر، بیشترین سقف اعتبار خرید قسطی کالا را در میان لندتک‌های ایرانی ارائه می‌دهد؛ به‌طوری که شما می‌توانید تنها با ارائه یک برگ چک، ۱۲۰میلیون تومان و با ارائه دو برگ چک تا سقف ۲۰۰میلیون تومان وام دریافت کنید.

توجه داشته باشید که کلیه مراحل اعتبارسنجی به‌صورت آنلاین و کاملاً رایگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرفته و چنان‌چه واجد شرایط دریافت وام باشید، اعتبار خرید کالا قسطی به شما تعلق خواهد گرفت.

از مهم‌ترین مزایای دیجی‌شهر می‌توان به کارمزد پایین، ارائه وام در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سقف وام بالا و مدت بازپرداخت طولانی اشاره کرد. همه این موارد باعث شده است تا دیجی‌شهر از محبوبیت زیادی نزد کاربران برخوردار باشد.

جمع بندی

امروزه، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین با پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وام همکاری می‌کنند تا به‌ این‌ ترتیب، بتوانند کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی و انواع کالاهای مهم را به‌صورت قسطی بخرید. اگر از طرفداران کنسول‌های بازی هستید، پس به احتمال زیاد طرح خرید قسطی به شما امکان می‌دهد تا هر زمان که می‌خواهید، کنسول بازی خود را با دریافت وام بخرید و هزینه آن را ماهیانه بپردازید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها