رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 633332

بروکر فارکس با بونوس بدون واریز [معرفی بهترین بروکر “binary option”]

بروکر با بونوس خوش آمدگویی به پلتفرم هایی گفته می‌شود که بونوس‌های رایگان و بدون نیاز به واریزی را در اختیار معامله گران قرار می‌دهند.

بروکر فارکس با بونوس بدون واریز

سرمایه معاملاتی ندارید اما به دنبال ترید در بازار فارکس هستید؟ از میان معدود راه‌های جذب سرمایه، بونوس بدون واریز است که بروکر‌های فارکس بی قید و شرط در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با استفاده از این بونوس می‌توانید سرمایه معاملاتی خود را افزایش دهید و بر مدار فارکس قدم بردارید اما کدام کارگزاری‌ها بونوس خوش آمدگویی می‌دهند؟ با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا لیست بهترین «بروکر فارکس با بونوس بدون واریز» را بررسی کنیم.

بروکر فارکس با بونوس بدون واریز

بروکر‌های لایت فارکس، آلپاری، ایکس ام و... به عنوان «بهترین بروکر با بونوس خوش آمدگویی» شناخته می شوند.

بروکر با بونوس خوش آمدگویی؛ کدام کارگزاری‌ها بونوس بدون واریز دارند؟!

بونوس یکی از طرح‌های پرطرفدار فارکس است که تنها در برخی از کارگزاری‌های مشهور دیده می‌شود. این طرح مبلغی را به عنوان پاداش یا هدیه به معامله گران ارائه می‌دهد تا افراد بیشتری نسبت به معامله در فارکس ترغیب شوند. به طور کلی بونوس‌های بدون واریز در ازای اقدامات ساده ازجمله ثبت نام و احراز هویت ارائه می شوند و هرکسی می‌تواند آن را دریافت کند.

معمولا بونوس‌های بدون واریز برای خوش آمدگویی به کاربران جدید مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین ترتیب، معامله گران می‌توانند با ثبت نام، افتتاح حساب، احراز هویت و... از بروکرها جایزه دریافت کنند. این پاداش می‌تواند در قالب درصدی از معاملات باشد یا مبلغی پول به حساب تریدر واریز شود؛ بروکر فارکس با بونوس بدون واریز:

بهترین بروکر با بونوس بدون واریز

مقدار بونوس

لایت فارکس/LiteFinance

100%

آلپاری/Alpari

30%

آمارکتس/Amarkets

20%

ایکس ام/XM

30$

ویندزور/Windsor

30$

اگر قصد دارید تا از بونوس هرکدام از این بروکر ها استفاده کنید، پیچیدگی خاصی پیش روی شما قرار ندارد و تنها کافیست تا مقاله‌های بونوس بروکر فارکس چیف، بونوس فارکس چیست، بونوس بروکر لایت فارکس، بونوس بروکر ویندزور، بررسی بروکر کوتکس، نقد و بررسی بروکر آلپاری و... را در رسانه‌های تخصصی بازار فارکس ازجمله آموزش صفر تا 100 فارکس و باینری آپشن - سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers، تریدرز یونیون Traders Union، ویکی اف ایکس WikiFX و دیگر رسانه‌های معتبر مطالعه کنید.

بررسی بونوس 100 درصد لایت فارکس

بونوس لایت فارکس ویژه ی معامله گرانی از کشور‌های ایران، فیلیپین و ویتنام ارائه شده که 100 درصد از مبلغ واریز را به حساب کاربران واریز می‌کند. یکی از دلایل محبوبیت این طرح آن است که محدودیت دیگر بونوس‌ها را نداشته و معامله گران قادر خواهند بود تا 40 بار اقدام به دریافت بونوس در لایت فایننس نمایید.

ویژگی بونوس 100 درصد بروکر لایت فارکس

  • حداقل واریز 300 دلار؛
  • دریافت 100 درصد بروی سپرده؛
  • حداکثر بونوس تا 50 هزار دلار؛
  • امکان برداشت سود حاصل از معاملات؛
  • اعمال بروی تمام حساب‌های معاملاتی.

بونوس 30 درصدی آلپاری

بروکر آلپاری از قدیمی ترین بروکر‌های فارکس به حساب می آید که همکاری خوبی را با کاربران ایرانی داشته و بونوس‌های مختلفی را نیز در کنار ویژگی‌های معاملاتی خود در نظر گرفته است که از محبوب ترین‌ها می‌توان به بونوس ۳۰ درصدی تابستانی بروکر آلپاری اشاره کرد که در حال حاضر غیر فعال بوده و می‌توان انتظار داشت که در تابستان پیش رو نسخه ی بهبود یافته ی آن مجدد در دسترس قرار گیرد.

بونوس 20 درصدی آمارکتس

آمارکتس یکی از بروکرهای محبوب در سراسر جهان است که خدمات جذابی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این پلتفرم معاملاتی را نیز می‌توان یک بروکر فارکس با بونوس بدون واریز محبوب دانست که پیشنهادات خوبی برای افراد تازه وارد ارائه می‌دهد. آمارکتس نیز از انواع مختلف بونوس‌ها برخوردار می‌باشد، اما برای دریافت پاداش 30% خوش آمدگویی آن، تنها کافی است در این بروکر ثبت نام کنید.

بروکر باینری آپشن چیست؟ لیست بهترین بروکر “binary option” برای ایرانیان!

بروکر‌های باینری آپشن در ایران و جهان به عنوان بستری برای دسترسی کاربران به بازار‌های مالی شناخته می شوند. سرمایه گذاران تنها پس از ثبت نام باینری بسته به شرایطی که بروکر مورد نظر در اختیار ایشان قرار داده قادر به اجرای معاملات خواهند بود. میزان سود، نماد‌های معاملاتی و البته ابزار ها و اندیکاتور‌های مربوط به تحلیل بازار برای ایجاد یک استراتژی برای باینری آپشن به خدمات و قابلیت هایی که بروکر در نظر گرفته است محدود خواهد شد.

همانند بروکر‌های فارکس معیارهایی برای بروکرهای باینری وجود دارد که میتواند در انتخاب بروکر مناسب به شما کمک کند. در معاملات باینری 3 فاکتور اصلی ملاک است:

  • زمان؛
  • پیشبینی روند قیمت دارایی؛
  • بازپرداخت باینری آپشن.

بهترین بروکر باینری آپشن

بررسی بروکر

بروکر الیمپ ترید

"OlympTrade"

پاکت آپشن

"Pocketoption"

کوتکس

"Quotex"

گرند کپیتال

"Grand Capital"

اکسپرت آپشن

"ExpertOption"

نظر کارشناس درباره بروکر فارکس با بونوس بدون واریز و نتیجه گیری:

بروکر فارکس با بونوس بدون واریز که معمولا با نام "بروکر با بونوس خوش آمدگویی" نیز شناخته می‌شود، پلتفرم هایی هستند که طرح‌های ویژه‌ای را برای جذب مشتری در نظر گرفته‌اند. این بروکر ها با ارائه بونوس بدون واریز، فرصتی فراهم می‌کنند تا تریدر ها بدون نیاز به سرمایه اولیه چشمگیر وارد بازار فارکس شده و در آن معامله کنند. ما در این مقاله به معرفی «بروکر فارکس با بونوس بدون واریز» پرداختیم و آخرین نکته، 99% از بونوس‌های بدون واریز قابل برداشت نیستند و فقط می‌توانید با آن معامله کنید! شما کدام بروکر را برای دریافت بونوس واریز انتخاب می‌کنید؟ از همراهی تان سپاسگزاریم.

منابع: آموزش صفر تا 100 فارکس و باینری آپشن - سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers – اف ایکس امپایر FX Empire – اف ایکس لیدرز FXLeaders

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها