رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 302056

سیداحمد خاتمی: این بیعقل تازه به دوران رسیده نمیفهمد که مراکز نظامی ناموس یک ملت است

ساعت24-امام‌ جمعه موقت تهران گفت: قدرت دفاعی ایران هیچ‌گاه قابل مذاکره نیست و ملت با تمام وجود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح خود خواهد کرد.

احمد خاتمی
style="text-align: justify;">امام‌ جمعه موقت تهران گفت: قدرت دفاعی ایران هیچ‌گاه قابل مذاکره نیست و ملت با تمام وجود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح خود خواهد کرد.

حجت الاسلام سیداحمد خاتمی شامگاه پنجشنبه در نخستین یادواره شهدای مدفون در جوار بقعه متبرکه سید حمزه (ع) کاشمر، اظهار داشت: اگر دشمنان بخواهند کمترین تعرضی به این کشور داشته باشند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی گفت: آمریکا در جریان برجام خیانت بزرگی را مرتکب شد و چهره منفور این کشور بر جهانیان روشن شد و مواضع اخیر دولتمردان این کشور نشان داد که نباید به بیگانگان دل بست.

خاتمی با اشاره به اینکه آنها با دین و مکتب ما مشکل دارند و مساله هسته‌ای، حقوق بشر و مبارزه با تروریسم بهانه‌ است، اظهار کرد: اگر می‌خواهند مبارزه با تروریسم را دنبال کنند خود این دولت‌ها در خط مقدم دولت‌های تروریست هستند و آمریکا در نقض حقوق بشر بالاترین نمره را دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه برخی از مذاکره مجدد سخن می گویند، این را به کلی مردود دانست و گفت: به دلیل عهدشکنی و خیانت آمریکایی ها مذاکره و توافق دیگری در کار نخواهد بود و از بین بردن قدرت دفاعی ایران از اهدافی است که آنها در توافق ثانویه دنبال می کنند.

خاتمی با تاکید بر اینکه در برجام هیچ محدودیتی برای قدرت دفاعی ایران قائل نشده است، گفت: ما تنها متعهدیم که بمب اتم نسازیم و این نه به خاطر ترس که تعلیم دین ماست، اما آنچه را که در بازدارندگی و دفاع از کشور لازم باشد تهیه خواهیم کرد.

وی با اشاره به هجمه دشمنان به سپاه گفت: آنها به ‌صراحت می‌گویند تحریم‌های سرسختانه‌ای را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعمال خواهند کرد زیرا سپاه پاسداران همانند همه نیروهای مسلح، بازوی پرتوان ملت ایران است.

خاتمی از ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به عنوان 'بی‌عقل تازه به دوران رسیده' یاد کرد و افزود: او نمی‌فهمد که مراکز نظامی ناموس یک ملت است و ملت ایران قلم پای هرکسی را که بخواهد به ناموس اش دست درازی کند، خواهد شکست.

کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها