رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 348260

روحانی: امنیت مثال‌زدنی به برکت دلاوریهای سپاه، ارتش و بسیج/ توطئه آمریکا در پیشرفت ایران تاثیری نخواهد گذاشت

ساعت24-رئیس جمهور گفت: امروز به برکت دلاوری‌های سپاه عزیز و غیور و ارتش و بسیج ایثارگر و فداکار شاهد امنیت مثال‌زدنی ایران عزیز هستیم.

روحانی
حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهور امروز (سه‌شنبه) طی سخنانی در جمع مردم استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: مردم اذربایجان همواره ستون اصلی ایران عزیز ما بودند؛ اینجا سرزمین مردان و زنان نامدار و علما و انقلابیون است. اینجا سرزمین مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: ما به مردم آذربایجان برای دریاچه ارومیه، برای فرهنگ و زبان ترکی و برای ارتقای ورزش و تیم تراکتور وعده داده‌ایم و پای وعده‌های خود ایستاده‌ایم.

روحانی بیان داشت: ما وعده داده‌ایم سرزمینمان سرزمین امن و امنیت باشد؛ امروز به برکت دلاوری‌های سپاه غیور و ارتش و بسیج ایثارگر و فداکار ما شاهد امنیت مثال‌زدنی ایران عزیز هستیم. ما این امنیت را که در سایه وحدت و انسجام ملت ایران به وجود آمده پاس می‌داریم و به حول و قوه الهی این انسجام و وحدت را ادامه می‌دهیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما از آرامش زندگی مردم و آرامش بازار حفاظت خواهیم کرد گفت: من به شما قول می‌دهم توطئه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و ارتجاع عرب در پیشرفت ایران عزیز تأثیری نخواهد گذاشت.

وی افزود: آن‌ها که در کاخ سفید نشسته‌اند بدانند چه به تعهداتشان پایبند باشند و چه نباشند ملت ایران با هرگونه توطئه آن‌ها با قدرت برخورد خواهد کرد.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها