رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 371803

آیت الله علم الهدی: اسلام احیاگر هویت زن است

ساعت24- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز دشمنان اسلام را به عنوان تضییع کننده حقوق زن معرفی می کنند در حالی که هیچ جریان و دینی به اندازه اسلام نسبت به شخصیت و هویت زن نقش احیاگری ندارد.

آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در دیدار با برگزیدگان جایزه جهانی گوهرشاد در مشهد افزود: نشان دادن و معرفی زنان نیکوکار به عنوان آثار سازندگی اسلام بزرگترین حرکتی است که نقشه و تبلیغات ضداسلامی دشمن را خنثی می کند.

وی ادامه داد: مسئولان جایزه جهانی گوهرشاد باید نسبت به معرفی این زنان نیکوکار و کارآفرین به سطح جامعه تلاش بیشتری انجام دهند. برگزاری یک همایش سالانه به تنهایی کافی نیست بلکه همایش سالانه باید حالت جمع بندی و ساماندهی قضایا باشد و به عنوان هدف و مقصد تلقی نشود.
امام جمعه مشهد گفت: مردم به خلق الله و عبادالله تقسیم می شوند. محوریت فعالیتهای خدماتی، خیراتی، مدرسه سازی، تولیدی، پزشکی و دیگر امور اگر با محوریت عبادالله و نه خلق الله باشد به غیر از استفاده انسانی، خدا هم استفاده و بهره برداری می کند.
وی در ادامه همچنین اظهار داشت: اسلام نیاز به رهبری جهانی دارد، نظام اسلامی تنها در یک گوشه جهان فایده ندارد و آنچه برای ما مهم است انقلاب ما می باشد تا به طرف تشکیل حکومت جهانی برود. باید به طرف رهبری واحد جهانی حرکت کنیم و تا زمانی که اسلام بر دنیا حاکم نشود ریشه ظلم از بین نمی رود.
آیت الله علم الهدی افزود: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبران انقلاب در طول رسیدن به رهبری و حکومت واحد و نهایی جهان اسلام هستند. امروز در شعاع قدرت حکومت ایران شیعیان نیجریه، یمن و بحرین را سرکوب می کنند تا قدرت آنها مانند ایران نشود به همین دلیل در یک گوشه اگر پرچم اسلام بلند شود در جای دیگر ظلم و ستم نسبت به شیعیان افزایش می یابد.
همچنین در این دیدار چهار نفر از برگزیدگان داخلی جایزه جهانی گوهرشاد و چهار نفر از برگزیدگان خارجی از کشورهای نیجریه، تانزانیا، انگلیس و تایلند حضور داشتند و نظرات خود را بیان کردند.
جایزه جهانی گوهرشاد به منظور جریانسازی فرهنگی درباره نیکوکاری و مطالبه گری از غرب با محوریت زنان برگزار می شود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها