رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424801

محسن هاشمی: مردم انتظار تحول در نظام خدمت‌رسانی و افزایش کارایی را دارند / جفای افزون‌تری است که با وجود این ملت باز هم شاهد قصور مسئولان در دهه پنجم انقلاب باشیم؛ مدیریت شهری هم از این قاعده مستثنی نیست

ساعت24-رئیس شورای شهر تهران با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن گفت: مردم نشان دادند که کاستی‌ها و نواقص عملکرد مسئولان موجب تردید و سستی آنها در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی نمی‌شود.

محسن هاشمی
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در آغاز جلسه علنی امروز شورای شهر، آغاز دهه پنجم انقلاب را تبریک گفت و افزود: حماسه مردم در ۲۲ بهمن موجب افزایش قدرت ملی و تقویت وحدت و همدلی شد.

به گفته هاشمی، مردم نشان دادند کاستی‌ها و نواقص عملکردی مسئولان موجب تردید و سستی آنها در دفاع از انقلاب نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حماسه مردم دو پیام داشت، گفت:‌ پیام اول خطاب به دشمنان خارجی و دولت‌های مداخله‌گر و بیگانه بود که با وجود این ملت، رؤیای فروپاشی انقلاب تعبیرنشدنی است.

وی ادامه داد: پیام دوم به مدیران کشور بود که این مردم انتظار تحول در نظام خدمت‌رسانی و افزایش کارایی را دارند.

به گفته هاشمی، جفای افزون‌تری است که با وجود این ملت باز هم شاهد قصور مسئولان در دهه پنجم انقلاب باشیم.

رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: مدیریت شهری به عنوان یکی از دستگاه‌های مؤثر و رضایتمندی شهروندان از این قاعده مستثنی نیست.

به گفته هاشمی، افزایش اثربخشی و کارآمدی مدیریت شهری،‌ کاهش رانت و تبعیض و بهبود سطح خدمات‌رسانی، مطالبات به حق مردم است که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در دهه پنجم انقلاب لایق الطاف الهی و حمایت مردم باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها