رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 43339

امروز ؛ نبرد با بهترین تیم غرب آسیا

ساعت24- سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: هر دو تیم ایران و امارات به دنبال پیروزی و سرگروهی هستند.

امروز ؛ نبرد با بهترین تیم غرب آسیا
کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار با امارات گفت : هر دو تیم می‌خواهند پیروز شوند تا سرگروه، گروه سوم باشند و باعث افتخار من است که فردا روی نیمکت ایران می‌نشینم و سرمربیگری این تیم را بر عهده دارم.

وی افزود : فردا تلاش بازی جذاب و دیدنی را برای هواداران ایرانی که با تمام وجودشان در استرالیا ما را حمایت کرده‌اند، ارائه می دهیم و از آنها تشکر می کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره سردار آزمون گفت : به دلیل دو بازی که پشت سر هم انجام داده‌ایم مقداری از لحاظ بدنی تحت فشار قرار گرفته‌ایم و وضعیت بدنی بازیکنانمان کمی متفاوت شده است.

کی روش گفت : روز دوشنبه برابر امارات برای برد به میدان می‌رویم ولی باید بگویم که یکی، دو بازیکن باید شرایطشان بررسی شود و درباره بازی کردن و بازی نکردنشان تصمیم‌گیری کنیم.

کی‌روش درباره اینکه چرا علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب تیم ملی نیست، گفت: بر اساس شرایط ، تصمیم‌گیری می‌کنیم و درباره جهانبخش هم باید همه چیز فردا مشخص می‌شود.

وی درباره جریمه‌ AFC گفت : برای حرف زدنمان باید پول بگیریم اما در اینجا وقتی صحبتی می‌کنم ظاهرا باید پول بدهم ودرباره AFC و دیگرمسائل صحبتی نمی‌کنم.

وی درباره اینکه امارات با یک تساوی هم می‌تواند صدرنشین شود، افزود:بازی چشم نوازی ارائه می دهیم اما در نظر بگیرید که ما روز دوشنبه با بهترین تیم غرب آسیا روبرو می‌شویم. هدف اول ما در بازی با امارات ابتدا بازی خوب و چشم‌نواز است و سپس پیروزی در اولویت ما قرار می‌گیرد.

کی روش درباره ناکامی امارات در شکست ایران بر اساس گواه تاریخ گفت:هر چه که در گذشته بود ، در همان جا مانده است و در وضع کنونی تاثیری ندارد و مساله اصلی بازیکنانی هستند که با خلاقیت‌شان باید بازی بسیار خوبی را ارائه دهند.

وی افزود : بازی ایران و امارات بازی مرگ و زندگی نیست که نتیجه‌اش این باشد که یا صعود یا هیچ چیز. به همین دلیل فرصت ارائه یک بازی زیبا را داریم و باید این اتفاق رخ دهد تا همه لذت ببرند.

به گزارش ساعت24به نقل از واحد مرکزی خبر، کی‌روش در باره مصاف احتمالی ایران با ژاپن یا عراق گفت: همه تفکرمان بر روی بازی با امارات است.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها