رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 504302

کدام سهام ها امروز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند؟

ساعت24-سهامداران شرکت‌های آلومراد، بین‌المللی توسعه ساختمان و پتروشیمی جم در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شرکت‌های پتروشیمی بیمه دی، پخش البرز و دارویی ره آورد تامین هم در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۳هزار و ۳۰۰واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۸۴۱هزار و ۶۰۶واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۴۱هزار و ۲۹۶واحدی به کار خود پایان داد و ۱۳میلیارد و ۸۳۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۳هزار و ۲۴۴میلیارد تومان در ۲ میلیون و ۵۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های آلومراد، بین‌المللی توسعه ساختمان و پتروشیمی جم امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های صنایع پتروشیمی کرمانشاه، باما و توسعه معادن روی ایران نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۳۳۱میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۲۹میلیارد تومان در یک میلیون و ۵۷۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۶۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۵۵۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی بیمه دی، پخش البرز و دارویی ره آورد تامین افزایش قیمت را داشتند و در مقابل شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، گروه کارخانجات صنعتی تبرک و توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها