رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 525198

همه چیز درباره رپورتاژ آگهی رایگان در بست فارسی

رپورتاژ تبلیغی / بدون شک در هنگام نوشتن محتوا با کلمه رپورتاژ آگهی رو به رو شده اید. باید بگوییم دید مخاطبان به تبلیغات منفی است و فکر می کنند با کلاهبرداری رو به رو هستند.

dir="RTL" style="text-align:justify">

اما امروزه در دنیای رقابت قرار داریم پس نمی توان فقط به تبلیغات قدیمی پای بند بود. در همین راستا بهترین سایت های ایران مانند دیجی کالا، دیوار و ... به دنبال راه های مختلفی برای تبلیغات محصولات و خدمات خود به رپورتاژ آگهی رایگان و پولی برخورد کردند و متوجه اثرات فوق العاده آن برای کسب و کار خود شدند.

حال اینکه چرا دیجی کالا رپورتاژ آگهی را یکی از بهترین راه های افزایش ترافیک سایت می داند، توضیحاتی است که در ادامه با هم بررسی می کنیم.

رپورتاژ آگهی چیست و چگونه باعث بهبود سئو سایت می شود؟

حال اینجا یک سوال پیش می آید که رپورتاژ آگهی یعنی چه؟ رپورتاژ در تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش و مصاحبه برای معرفی نمودن برندها به صورت یک خبر تبلیغاتی منتشر خواهد شد. در نتیجه یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی و برند سازی به شمار می رود، حتی معروف ترین برند ها دنیا هم برای معرفی محصولات خود از این روش بهره می برند، چرا که تاثیر گذاری بسیار بالایی دارد یعنی به طور غیر مستقیم برای برند شما تبلیغاتی را ارائه می دهد. به طور کلی باید بگوییم رپورتاژ آگهی خبری تبلیغاتی می باشد که در قالب گزارش یا مصاحبه در سایت های خبری پر بازدید منتشر می شوند.

اکنون در برخی از بهترین سایت های ایران مانند راش وب، ویرگول، Bestfarsi و ... این خدمات را به صورت رایگان به عنوان رپورتاژ آگهی رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند

می دانید بهترین نوع رپورتاژ آگهی چیست؟

برای رپورتاژ آگهی دسته بندی های متفاوتی وجود دارد. بعضی از افراد آن را بر اساس چگونگی انتشار دسته بندی خواهند کرد و بعضی دیگر بر اساس نوع مخاطب و تبلیغی که قرار است انجام بگیرد مشغول به دسته بندی می شوند. با مراجعه به این مقاله می توانید همه چیز درباره رپورتاژ آگهی را مطالعه نمایید و با انواع رپورتاژ هم آشنا شوید تا متوجه شوید که بهترین نوع رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی اینترنتی؛ بهترین نوع رپورتاژ آگهی

رپورتاژ های خبری را در کانال های خبری یا سایت های خبری منتشر می کنند. این نوع از رپورتاژ را به شکل معرفی محصولات تهیه می کنند. به عنوان مثال برندی که شما دارید محصولی جدید را تولید نموده شما قادر خواهید بود برای این محصول رپورتاژ بی نظیری را ارائه دهید که ویژگی های زیر را داشته باشد:

· در پاراگراف های اول باید به چگونگی رفع نیازهای مشتری به وسیله این محصول بپردازید.

· سپس از ویژگی ها و قابلیت هایی که محصول دارد سخن گفته شود

· در نهایت در پاراگراف آخر محصول خود را معرفی نمایید.

در این نوع رپورتاژ، نامحسوس بودن در اولویت قرار ندارد و مخاطب کمتر احساس می کند که قرار است به سمت محصول جذب شود از طرفی شما هم تبلیغات خود را مخفی نخواهید کرد. این متداول ترین و بهترین نوع رپورتاژ است. یکی از خدمات ویژه وب سایت بست فارسی به مدیریت وحید قمصری رپورتاژ آگهی رایگان که در این باره نکاتی را برای شما بازگو می کند:

((رپورتاژ آگهی و رپورتاژ آگهی رایگان می تواند تاثیر بسزایی بر خدمات و محصولات سایت شما و معرفی آن ها داشته باشد. به میزانی که رپورتاژ آگهی برند، سایت، شرکت، کسب و کار و بیشتر در وب سایت های محبوب و پر بازدید قرار داده شود بهتر دیده خواهند شد و موجب رشد و توسعه آن شغل یا برند می گردد. برندها و وب سایت هایی که دارای شهرت چندانی نیستند اگر از تعداد بالایی لینک های بهینه و رپورتاژ خبری استفاده نمایند قطعا راحت تر می توانند به اهداف خود دست یابند و بهتر دیده خواهند شد.))

رپورتاژ نوشتاری یا مالتی مدیا؛ راهکاری قدیمی اما اثرگذار

رپوتاژ با توجه به سلیقه فرد می تواند در قالب های متنوعی منتشر شود. بعضی از افراد فکر می کنند رپورتاژ آگهی را تنها باید به صورت نوشتاری منتشر نمایند، اما این تصور بسیار اشتباه است چرا که معروف ترین برندها امروزه در تلویزیون های جهانی برای محصولات خود از تبلیغات خبری استفاده می کنند. گاهی اوقات ممکن است یک آگهی را ببینید که دو نوع مختلف از گوشی تلفن همراه را با هم مقایسه می کند این به این معنی است که آگهی مورد نظر بی طرف است و موفق ترین نوع رپورتاژ آگهی از نوع مالتی مدیا می باشد که از کانال های مختلف و تلویزیون های جهانی انتشار خواهد یافت.

مزایای رپورتاژ آگهی برای کسب و کارها

رپوتاژ یک اصل مهم در بازاریابی اینترنتی محسوب می شود. یک رپورتاژ را می توان ترکیبی از علم بازاریابی و تولید محتوا در نظر گرفت. البته ناگفته نماند نوشتن یک رپورتاژ آگهی حرفه ای نسبت به بازاریابی بسیار سخت تر است، چرا که در بازاریابی می توانید از طریق تماس چشمی، تن صدا و ... ارتباط بهتری با مخاطب برقرار کنید. همان طور که در مقاله همه چیز درباره رپورتاژ آگهی گفته شد رپورتاژ نویسی به شما کمک خواهد کرد که بتوانید مخاطبان را وادار کنید که از محصولات شما خریداری نمایند.

ممکن است گاهی اوقات با دیدن تبلیغات احساس کنید که در مورد آن محصول اغراق می شود و به این صورت که تبلیغ نشان می دهد از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. این امری کاملا طبیعی است . همان طور که می دانید افراد اعتماد زیادی به تبلیغ مستقیم ندارند و ترجیح می دهند بیشتر از محصولاتی استفاده نمایند که سابقه استفاده از آن را داشته باشند. اگر بتوانید هوشمندانه انتخاب کنید با انتشار رپورتاژ تبلیغاتی می توانید همان برندی باشید که در دید مردم بسیار خوب به نظر می رسد.

رسانه ای که قرار است در آن رپورتاژ آگهی را منتشر کنید باید به خوبی بررسی کنید و رتبه آن را مد نظر داشته باشید. باید شکل ظاهری رپورتاژ خبری با دیگر محتوا ها یکسان باشد. از گفتن نقاط ضعف و منفی هراس نداشته باشید امروزه صداقت از ارزش اقتصادی زیادی برخوردار است. از کلمه های مطلق در عنوان های مقاله خود استفاده نکنید به عنوان مثال آشنایی با فروشگاه های دیجیتال می تواند بسیار اثرگذار تر از آشنایی با برترین و بهترین فروشگاه های دیجیتال است. هر چقدر منابع و مستندات بیشتر باشند رپورتاژ شما موفق تر خواهد بود.

بهترین زمان برای انتشار رپورتاژ آگهی

اکنون که به خوبی متوجه شدید رپورتاژ آگهی چیست و با راهکارهای اساسی آن آشنا شدید، بهترین فرصت است که بهترین وب سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی را انتخاب کنید و در راستای افزایش ترافیک وب سایت و بهبود رنک وب سایت، قدم بردارید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها