رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 549566

آخرین اخبار ویپ در ایالات متحده

رپورتاژ تبلیغی / ایالات متحده آمریکا از ممنوعیت خرید و فروش ویپ و برخی از طعم دهنده های آن به دلیل نگرانی در مورد مصرف نوجوانان ، خبر داده است . این ممنوعیت برای طعم های دارای نعناع ( منتول ) و جویس های میوه ای اعمال شده است . نوجوانان با مشاهده طعم های فانتزی میوه ای یا دارای نعناع دستگاه ویپ ، تصمیم به خرید ویپ گرفته و این یک تهدید است .

اما ایالات متحده همچنان اجازه فروش محصولات دارای نعناع سیگار های سنتی را داده است ، هرچند در سال 2021 بایدن طی صحبت هایی که با سازمان غذا و دارو آمریکا داشته است ، تمرکز خود را بر ممنوعیت فروش تمامی محصولات طعم دار دخانیاتی گذاشته است .

اقدامات آمریکا در پی خرید و فروش دستگاه ویپ

بیش از 1 سال است که ایالات متحده در تلاش برای تصویب قانونی در جهت اصلاح این موارد است ، زیرا تعداد زیادی از نوجوانان در حال روی آوردن به دستگاه ویپ و خرید آن هستند .

کره جنوبی ، هند و برزیل در میان 10 کشوری هستند که منع گسترده خرید ویپ را در کشور خود اعلام کرده اند . الکس آذر ، وزیر بهداشت و خدمات انسانی گفته است که دولت بایدن قصد دارد جایگزینی مناسب برای سیگار به بزرگسالان ارائه دهد ، اما از طرفی نگرانی در مورد اعتیاد به دستگاه های ویپ نیز وجود دارد زیرا اکثر آنها دارای نیکوتین هستند .

وی افزود : با الویت بندی اعمال قانون در مورد محصولاتی مانند ویپ که بیشتر مورد استقبال نوجوانان قرار دارند ، امروزه اقدامات ما به دنبال ایجاد تعادل صحیح در بهداشت عمومی است .

مضرات ویپ و خرید و فروش آن در بین نوجوانان

ناظران بهداشتی آمریکا اعلام کرده اند که 55 نفر جان خود را بر اثر خرید ویپ از دست داده اند و بیش از 2500 نفر به علت جراحات ناشی از منفجر شدن باتری ( استفاده از باتری های تقلبی ) این دستگاه ها در بیمارستان بوده اند .

محققان معتقد هستند وجود ویتامین E در برخی از جویس های ویپ منجر به فوت 55 نفر در آمریکا شده است .

منبع : دیجی ویپ

جویس های ویپ به خودی خود مرگبار نیستند ، اگر نظارت و تصویب قوانین درست در راستای خرید و فروش این محصول صورت گیرد ، میتوان از مرگ و میر در بین نوجوانان جلوگیری کرد .

این محصولات به دلیل تولید در بازار سیاه و بدون نظارت منجر به مرگ 55 نفر شده اند . جویس های تقلبی برای ارزان تر شدن با ویتامین E ترکیب میشوند ، ویتامین E یکی از مواد معدنی ضروری بدن است ، اما به شکل خوراکی و تحت نظارت پزشک . استنشاق ویتامین E به شدت مرگبار است .

عدم نظارت بر بازار ویپ تنها بر تولید جویس هایی با ویتامین E ختم نمیشود ، متاسفانه محصولاتی با پایه ماری جوانا در حال تولید هستند ، این محصولات به شدت سلامت نوجوانان را به خطر می اندازد .

صحبت های بایدن در مورد ممنوعیت خرید ویپ

وی گفته است : ما باید از خوانواده های خود محافظت کنیم در عین حال ، ویپینگ یک صنعت بزرگ و در حال رشد است ، ما قصد داریم تا قوانینی برای نظارت بر این صنعت تصویب نماییم تا ضرر های آن را به حداقل ممکن برسانیم .

قوانین خرید و فروش ویپ در ایالات متحده

در سال 2021 و پس از جان باختان تعداد زیادی از افراد ، ایالات متحده در قوانین خرید و فروش محصولات دخانی مانند ویپ تجدید نظر کرد . این کشور سن خرید و فروش دخانیات را به 21 سال رسانده است . مقامات گفته اند اگر سازمان غذا و دارو ، افزایش استفاده از ویپ را در بین نوجوانان مشاهده کند ، قوانین سخت گیرانه تری را برای این محصول در نظر خواهد گرفت .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها