رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584782

دولت با قدرت به جنگ قاچاق و رانت خواری برود

ساعت 24 - خطیب این هفته جمعه قم بر تلاش همه جانبه دولت مستقر بر لزوم حل مشکلات کشور و حل مشکل رانت خواری و قاچاق در کشور به عنوان یکی از شعارهای مهم انتخاباتی رئیس جمهور، تاکید کرد.آیت الله سید محمد سعیدی امروز ۳۰ اردیبهشت ماه در خطبه های این هفته نماز جمعه قم در مصلی قدس قم، با اشاره به سالروز آزادی فتح خرمشهر، گفت: مقام معظم رهبری بیان کردند که بر اساس سنت الهی، حق هنگامی به پیروزی می رسد که پیروانش در همه احوال استقامت نشان دهند و فتح خرمشهر از مصادیق این شجاعت و عزم و استقامت است.

html>

وی افزود: روزچهارم خرداد، سالروز مقام و پایداری مردم قهرمان دزفول، و کنگره شهدای روحانی است. شهدای روحانی در عرصه جهاد تبیین و همچنین جهاد رزم به تاسی به امام حسین(ع) جان خود را تقدیم حریم الهی کردند تا دین خدا و حریم مردم حفظ شود.وی گفت: هفته پیش حجت الاسلام فاطمی نیا از اساتید اخلاق به لقاء الله پیوستند. رهبر معظم انقلاب در پیامی با تعابیر جالب و جامعی چون اطلاعات گسترده و پیام های جذاب ایشان را منبعی پرفیض برای جوانان دانستند.خطیب جمعه قم بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و چاره جویی برای نجات کشور از پیری سیاست جوان سازی کشور را از فرایض مهم کشور دانستند که امیدواریم همه گان در این امر موفق باشند و گام های اساسی بردارند.سعیدی با اشاره به شهادت مظلومانه امام صادق(ع) اظهارکرد: امام صادق(ع) ۳۴ سال امامت شیعیان را به عهده داشتند و به دست منصور داونقی به شهادت رسیدند و در بقیع به خاک سپرده شدند. شخصیت ایشان به حدی برجسته است که عالمان اهل سنت نیز توجه خاصی به ایشان دارند و این مسیر را ستوده اند.وی یادآورشد: مزدوران رژیم پهلوی در چنین روزی به مدرسه فیضیه حمله کردند و مجلس عزایی که به امر آیت الله گلپایگانی برگزار شده بود را بهم زدند و به ضرب و شتم طلاب پرداختند و خداوند هم این واقعه را به زمینه ای برای سرنگونی نظام پهلوی قرارداد.

وی با اشاره به مسایل و مشکلات کشور افزود: در حل مشکلات باید از کسانی استفاده شود که از تجربیات مدیریتی استفاده شود. تجربه مدیریتی در سطح کلان، همراه با تعهد و دلسوزی برای نظام وکشور و داشتن برنامه صحیحی و اطلاع رسانی درست و به موقع می تواند وضع کشور را بهبود ببخشد.وی گفت: مشکلات کشور یک شبه به وجود نیامده که یک شبه به پایان برسد. برای بهبود وضع اقتصادی و قرارگرفتن اقتصاد کشور در مسیر صحیح باید با توجه به رهنمودهای دلسوزانه و راهگشای مقام معظم رهبری در این مسیر حرکت کرد. یکی از گام های اساسی و قاطع آن است که دولت محترم، با کمک سایر قوا باید رانت خواری را درکشور از بین ببرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها