رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600700

امروزه از بیت کوین برای پرداخت کدام هزینه ها می توانیم استفاده کنیم؟

موارد استفاده بیت کوین کدام است؟ بسیاری از خریداران بیت کوین آن را صرفا به عنوان یک سرمایه گذاری می بینند، زیرا قیمت بیت کوین در طی چند سال گذشته افزایش پیدا کرده است و نوسانات قیمتی آن را به گزینه جذابی برای ترید تبدیل می کند. با این حال، بیت کوین، بیت کوین کش و سایر ارزهای دیجیتال کاربردهای مختلفی پیدا کرده اند و روشی مناسب برای پرداخت هزینه های روزانه محصولات و خدمات هستند.

div class="ts-container">

موارد استفاده بیت کوین کدام است؟ بسیاری از خریداران بیت کوین آن را صرفا به عنوان یک سرمایه گذاری می بینند، زیرا قیمت بیت کوین در طی چند سال گذشته افزایش پیدا کرده است و نوسانات قیمتی آن را به گزینه جذابی برای ترید تبدیل می کند. با این حال، بیت کوین، بیت کوین کش و سایر ارزهای دیجیتال کاربردهای مختلفی پیدا کرده اند و روشی مناسب برای پرداخت هزینه های روزانه محصولات و خدمات هستند.

بیت کوین از روزهای اولیه خود و زمانی که کمتر کسی آن را میشناخت راه زیادی را طی کرده است، با توجه به اینکه بیت کوین یک ارز جدید در بازار بود و ارزش کمی داشت، کمتری کسی آن را برای پرداخت ها قبول می کرد. استفاده از بیت کوین برای پرداخت هزینه خدمات به حدی اهمیت داشت که اولین تراکنش انجام شده با بیت کوین در تاریخ ثبت شده است و هرساله توسط بسیاری از فعالان و علاقه مندان بازار جشن گرفته می شود.

22 می سال 2010، فردی 10 هزار بیت کوین را برای خرید 2 پیتزا هزینه کرد، این مقدار بیت کوین که در آن زمان تنها حدود 40 دلار ارزش داشت به عنوان اولین تراکنش تجاری بیت کوین پرداخت شد. این روز در تقویم بیت کوین به عنوان روز پیتزا بیت کوین شناخته شده است.

خرید بیت کوین

با این حال اکثر معاملات انجام شده اولیه بیت کوین تنها در بین دو یا چند نفر افراد به صورت مستقیم بوده است و شرکت ها علاقه ای به استفاده و پذیرش ارزهای دیجیتال نشان نمی دادند.

با بحران همه گیری کرونا، بازار ارزهای دیجیتال توانست رشد قیمتی بسیار زیادی را تجربه کند و بیت کوین نیز اوج های قیمتی جدیدی را ثبت کرد، موضوعی که توجهات را نسبت به این بازار جلب کرد. با آنلاین شدن بسیاری از کسب و کارها و گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال، در نهایت طی چند سال اخیر شرکت ها و فروشگاه های آنلاین نیز به رمزارزها علاقه مند شده اند و شاهد پذیرش این ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداختی هستیم.

استفاده از ارزهای دیجیتال به حدی عادی شده است که امروزه برخی کشورها همانند السالوادور بیت کوین را ارز ملی خود معرفی کرده اند و در این کشورها حتی هزینه یک قهوه نیز با بیت کوین قابل پرداخت است.

امروزه از بیت کوین می توان برای پرداخت ها در فروشگاه های آنلاین، خرید محصولات دیجیتالی و گیفت کارت ها و حتی در برخی از فروشگاه های فیزیکی استفاده کرد.

علاوه بر پرداخت هزینه ها، بیت کوین برای انتقال پول در سفرها نیز اهمیت بسیاری پیدا کرده است. در حالی که در گذشته برای انتقال پول بین دو کشور با محدودیت های بسیاری مواجه بودیم و تبدیل پول از کشور مبدا به پول کشور مقصد با کارمزدهای بسیاری همراه بود، ارزهای دیجیتال این امکان را برای ما فراهم کرده اند تا در بسیاری از کشورها به راحتی و با دسترسی به دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال کیف پول خود را متصل کنیم و سپس ارز کشور مقصد را با کمترین کارمزد و سریعترین زمان دریافت کنیم.

استفاده از خدمات غیرمتمرکز نیز از جمله کاربرد های مهم بیت کوین و ارز های دیجیتال است. امروزه با گسترش ارزهای دیجیتال شاهد فعالیت پلتفرم ها و برنامه های متنوعی به شکل غیرمتمرکز و با عنوان امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) هستیم. این برنامه ها پول های فیات را قبول نمی کنند و تنها راه استفاده و دسترسی آنها استفاده و پرداخت با ارز دیجیتال است.

بیت کوین

چگونه از بیت کوین برای پرداخت ها استفاده کنیم؟

پرداخت ها با بیت کوین نیازمند نصب و استفاده از یک کیف پول رمزارز است. ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را نمی توان همانند پول های فیات در کیف پول های فیزیکی نگه داری کرد و نیازمند یک کیف پول مخصوص هستیم که به آن ولت گفته می شود.

همچنین برای خرید بیت کوین شارژ کیف پول خود، نیازمند یک صرافی معتبر هستید تا با بهترین قیمت و کمترین کارمزد ارز دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری و در کیف پول نگهداری کنید. اگر برای پرداخت های نیازمند یک صرافی امن هستید، سرمایکس می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

علاوه بر پشتیبانی از خرید و فروش بیش از 630 ارز دیجیتال متنوع از جمله بیت کوین در بازار سرمایکس، این صرافی از شبکه های انتقال ارز دیجیتال با کمترین کارمزد از جمله بایننس اسمارت چین پشتیبانی می کند که منجر به کاهش 99 درصدی کارمزد و هزینه های شما می شود.

همچنین صرافی ارز دیجیتال سرمایکسدارای یک کیف پول امن، سریع و غیرقابل تحریم است که می تواند با اپلیکیشن موبایل و یا از طریق دسترسی تحت وب برای نگهداری ارزهای دیجیتال و پرداخت ها استفاده شود.

در نهایت با پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته سرمایکس، نیازی به نگرانی پیرامون مشکلات و مسائل پیرامون تراکنش های ارز دیجیتالی خود ندارید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است..

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها