رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612108

نحوه شناسایی سلبریتیها برای اخذ مالیات اعلام شد

ساعت 24 - سخنگوی سازمان امور مالیاتی توضیحاتی را درمورد نحوه شناسایی و اخذ مالیات از سلبریتی‌ها ارائه کرد.مهدی موحدی بکنظر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اراده کلی به صورت مستقل برای شناسایی سلبریتی‌ها و اخذ مالیات از آن‌ها تشکیل نشده است، عنوان کرد: وظیفه بررسی سلبریتی‌ها یا افرادی که در فضای مجازی دارای فعالیت هستند به اداره کل مودیان متوسط سپرده شده است.

dir="RTL" style="text-align:right">وی به این سوال که نحوه شناسایی سلبریتی‌ها به چه صورت است، پاسخ داد: الگوریتم ها و فرمول‌های مختلفی برای شناسایی وجود دارد که قرار است به سازمان برای شناسایی کمک کند. درواقع صرفا یک فرمول نیست و شامل اطلاعات مختلفی می‌شود که بعضا از طریق پلیس فتا به دست آمده است. از سوی دیگر صاحبان صفحات شناسایی شده و اسامی آن‌ها استخراج می‌شود، پس از آن اسامی با کد ملی انطباق داده خواهد شد و حساب‌های بانکی آن‌ها بررسی می‌شود.به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی، هنوز گزارشی در مورد میزان مالیات اخذ شده از سلبریتی‌ها وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، داوود منظور، رئیس سابق سازمان امور مالیاتی در آخرین نشست خبری خود از راه اندازی یک اداره کل برای مالیات سلبریتی‌ها خبر داده و اعلام کرده بود که سلبریتی‌ها مانند سایر مودیان ما هستند و بر اساس میزان درامدی که دارند مشمول مالیات می‌شوند. اداره کلی در تهران فقط برای مالیات سلبریتی‌ها راه‌اندازی شده و همه قراردادهای این افراد را بررسی و شناسایی می‌کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها