رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 623785

بهترین پارک آبی استانبول کجاست؟

زیبایی‌ها و جاذبه‌های استانبول به عنوان عروس شهرهای ترکیه، به قدری زیاد است که هر گردشگری را شیفته خود می­کند؛ اما در این میان شاید کمتر گردشگری پارک آبی استانبول را دلیل جذابیت آن بداند.

 

بااین‌حال، این شهر تاریخی نیز مانند دیگر شهرهای ترکیه از امکانات تفریحی و آبی بی‌بهره نیست و می‌تواند ساعت‌های خوشی را برای همه اعضای خانواده فراهم کند. پس اگر قصد سفر به سومین شهر توریستی جهان را دارید، با ما همراه شوید تا با هم، به بهترین پارک های آبی استانبول نگاهی بیندازیم.

پارک آبی فلوریا؛ بهترین پارک آبی استانبول اروپایی

اگر به دنبال یک پارک آبی در قسمت اروپایی استانبول هستید، پیشنهاد می­کنیم به پارک آبی فلوریا سری بزنید. این پارک آبی، با استخرهای فراوان و امکانات تفریحی هیجان‌انگیز خود، مقصدی جذاب برای خریداران تور استانبول خواهد بود.

در پارک آبی فلوریا، روی سرسره‌های طولانی سر می‌خورید و در چاله‌های فضایی بزرگ رها می‌شوید. این پارک وسایل بازی جذابی برای کودکان نیز دارد و استفاده از وسایل پارک برای کودکان زیر 2 سال، کاملا رایگان است.

در پارک آبی فلوریا، به مجموعه‌ای کامل از امکانات رفاهی شامل یک فروشگاه و مرکز خریدی بزرگ به مساحت 80 هزار مترمربع دسترسی خواهید داشت و می‌توانید لباس شنا، کالاهای برند و لوکس و... را از همان جا خریداری کنید. همچنین، اگر با خودرو شخصی به این پارک آبی بروید، می­توانید ماشین خود را در پارکینگ فلوریا، با ظرفیت 1500 خودرو، پارک کنید.

پارک آبی فلوریا همه روزه از ساعت 10 تا 18 در دسترس عموم است؛ اما در فصول پاییز و زمستان خدمتی ارائه نمی‌دهد. مجموعه آکواریوم نیز فقط تا ساعت 8 شب فعالیت می‌کند.

برای رفتن به این پارک، باید به محله باکرکوی استانبول رفته و سپس به سمت خیابان یشیلکوی‌هالکالی حرکت کنید. شما می­توانید با کمک سامانه حمل و نقل عمومی و انواع اتوبوس به این مجموعه آبی بروید.

پارک آبی کلاب دلفین؛ بزرگترین پارک آبی استانبول

مجموعه آبی کلاب دلفین به عنوان بهترین پارک آبی استانبول شناخته شده و مجموعه بی‌نظیری از امکانات تفریحی و هیجان‌انگیز را به شما ارائه می‌­کند.

این پارک آبی در منطقه باغچه شهیر واقع شده و یک سیستم حمل و نقل مجزا برای رفت وآمد دارد. در این مجموعه برای تمام سنین، برنامه‌های تفریحی مناسبی در نظر گرفته‌اند و می­توانید با کودکان خود نیز به آنجا بروید.

در این پارک، شما می‌توانید از انواع بازی‌های آبی، مخصوصا سرسره‌های هیجان‌انگیز و مارپیچ، لذت ببرید. برای هر سن و سلیقه‌، یک استخر در این پارک وجود دارد. اگر دوست دارید از منظره زیبای پارک، در آرامش کامل لذت ببرید، فضاهای سبز و تفریحی در کنار استخرها منتظر شما هستند. همچنین شما می‌توانید از وسیله‌های ورزشی مانند دوچرخه، اسکوتر و ترامپولین استفاده کنید.

اما جذاب‌ترین بخش پارک آبی آکوا دلفین، نمایش دلفین‌ها و شیرهای دریایی است که در ساعات مشخص ار روز برگزار می‌شود. شما می‌توانید با چشم خود ببینید که چگونه این حیوانات باهوش و دوست‌داشتنی باهم بازی می‌کنند و حرکاتی زیبا را به نمایش می‌گذارند. علاقه‌مندان می‌توانند در کنار دلفین‌ها شنا و عکس گرفتن با آن‌ها را هم تجربه کنند.

پارک آبی دلفین در پاییز و زمستان غیرفعال است؛ اما تور استانبول نوروز 1403 و تابستان بهترین زمان برای سفر به استانبول و شنا و تفریح در بهترین پارک آبی آن است که از ساعت 9 تا 19 به گردشگران خدمت‌رسانی می‌کند.

پارک آبی دلفین؛ از بهترین پارک های آبی استانبول

آکواریوم و پارک آبی تورکواز؛ بهترین پارک آبی استانبول آسیایی

پارک آبی استانبول تورکواز با یک آکواریوم بزرگ، جزء هیجان‌انگیزترین مجموعه‌های آبی در استانبول است که هرساله، هزاران نفر را به سمت خود جذب می­کند.

این پارک یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین آکواریوم‌های ترکیه بعد از فلوریا است. تورکواز با بیش از چهل نمایشگاه متنوع، انواع گونه‌های جانوری را به نمایش می‌گذارد و تجربه منحصربه‌فردی از سفر زیر آب در تونلی 80 متری را به گردشگران هدیه می‌دهد. در این تونل شما با یک شبیه‌سازی واقع‌گرایانه از فضای دریایی روبرو خواهید شد.

پارک آبی تورکواز در زمستان و پاییز فعالیت نمی‌کند. اگر قصد دارید به این پارک بروید، بهتر است با تور استانبول نوروز به این شهر سفر کنید. این پارک، همه روزه از 9 صبح تا 19 عصر فعال است.

پارک آبی تورکواز در قسمت آسیایی استانبول و در محله بایرام پاشا قرار دارد. این پارک دیدنی در نزدیکی مرکز خرید فروم واقع شده است. اگر قصد دارید چند روز در استانبول بمانید و پارک را بارها ببینید، می‌توانید در نزدیکی این مجموعه آبی اقامت کنید.

پارک آبی آکوا مارین؛ لوکس ترین پارک آبی استانبول

اگر به دنبال بهترین پارک آبی استانبول می‌گردید، آکوا مارین را هم امتحان کنید. این پارک آبی با کامل‌ترین امکانات تفریحی و رفاهی خود، لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

آکوا مارین فضای زیادی برای نشستن دارد و با یک مسیر رویایی برای پیاده‌روی، تجربه لذت‌بخشی را برای شما می‌سازد. همچنین، مجموعه کاملی از وسایل بازی و تفریحات آبی را برای کودکان ارائه می‌دهد.

این پارک آبی در نزدیکی پل کانونی سلطان سلیمان قرار داشته و فقط 4 کیلومتر با آن فاصله دارد. از جمله هتل­های نزدیک به این پارک آبی می­توان به هتل کایا استانبول و هتل ایسر پرمیوم اشاره کرد.

پارک آبی آکوامارین در منطقه‌ای مدرن و خوش‌آب و هوا، در محله بویوک چکمجه قرار دارد. شما می‌توانید از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ صبح با سرویس‌های رایگان پارک خود را به این مجموعه آبی برسانید. البته برای بازگشت باید هزینه حمل‌ونقل را بپردازید. این پارک آبی فقط در نیمه اول سال فعال بوده و برای کودکان زیر ۴ سال، رایگان خواهد بود.

پارک آبی آکوامارین؛ بهترین پارک آبی استانبول اروپایی

پارک آبی ویالند؛ بهترین پارک آبی استانبول در زمستان

یکی از تفریحات هیجان‌انگیز استانبول، پارک موضوعی ویالند است که در سال 2013 راه‌اندازی شد. این پارک آبی استانبول با استفاده از تجربه و دانش کارشناسان بین المللی سرگرمی، امکانات خلاقانه و پیچیده‌ای را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

این مجموعه، شامل شهربازی و پارک آبی با تفریحات هیجان‌انگیز و ماجراجویانه‌ای مانند ترن هوایی، قایق‌سواری در رودخانه خروشان، سرسره وایکینگ، چرخش ۳۶۰، برج عدالت، جت اسکی، ترن ماجراجو و جهانگرد کوچک است.

در این پارک آبی استانبول، یک شهر کوچک وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند با قطار در آن گشت و گذار کنند و از مناظر زیبا و خیره کننده آن لذت ببرند. همچنین یک پارکینگ با امکان شستشوی خودرو، محل عبادت، کلینیک پزشکی و سایر خدمات لازم برای رفاه حال مشتریان در آن درنظرگرفته شده است.

این پارک در فصل‌های پاییز و زمستان نیز فعالیت می‌کند. گرچه به دلیل شرایط جوی، بهتر است در فصل‌های بهار و تابستان به این پارک آبی زیبا بروید. پارک آبی ویالند در بخش اروپایی استانبول قرار دارد و برای دسترسی به آن، می‌توان از وسایل نقلیه عمومی مختلف استفاده کرد.

سفر به قلب ترکیه با تور استانبول برسام سیر

سفر به کشور ترک‌ها و بازدید از شهر زیبای استانبول در فصل نوروز، بهترین فرصت برای گردشگران ایرانی است تا تعطیلاتی فراموش‌نشدنی را رقم بزنند. آژانس هواپیمایی برسام سیر آریا با ارائه انواع تور خارجی شرایط مناسبی را برای مسافران ایرانی در نظر گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت www.barsamseyr.com از شرایط تورهای اقساطی ما نیز مطلع شده و با شرایط هر تور آشنا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن 02148041000 تماس بگیرید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها