رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 624761

چگونه می ‌توانم با ویزای ICT به کانادا مهاجرت کنم؟

مهاجرت با ویزای Intra-Company Transfer (ICT) به کانادا، یک فرصت عالی برای کارمندان شرکت‌های چندملیتی است.

 

این کارکنان با این ویزا می‌توانند به شعب یا دفاتر شرکت مورد نظر در کانادا منتقل شوند. می‌پرسید چگونه می ‌توانم با ویزای ICT به کانادا مهاجرت کنم؟ به کمک موسسات مهاجرتی معتبر و داشتن اطلاعات صحیح، این امر امکان‌پذیر خواهد شد. این ویزا، امکان انتقال شغلی و کار در محیط‌های مختلف را برای افرادی با توانمندی‌ها و مهارت‌های خاص فراهم می‌کند.

اخذ ویزای ICT چه مزایایی دارد؟

در کنار اینکه می‌خواهید بدانید چگونه می‌ توانم با ویزای ICT به کانادا مهاجرت کنم، باید از مزایای این تصمیم نیز آگاه باشید. ویزای ict کانادا مزایایی بسیار برای کارمندان شرکت‌های چندملیتی دارد:

انتقال شغلی آسان

ویزای ICT با انتقال به یک دفتر یا شعبه دیگر از شرکت، راه‌حلی سریع‌ و آسان‌ برای مهاجرت خواهد بود. این ویزا اجازه می‌دهد بدون نیاز به درخواست مجوز کاری جدید، به کار خود در کشوری دیگر ادامه دهید.

امکان کار در محیط‌های مختلف

این ویزا به شما اجازه می‌دهد که در محیط‌های مختلف کار کنید و تجربه حرفه‌ای خود را گسترش دهید. اگر به دنبال جواب این هستید که چگونه می‌توان با ویزای ICT به کانادا مهاجرت کرد، به احتمال زیاد، به فکر توسعه فردی خود نیز هستید. با این مسیر، فرصت آموزش و یادگیری رویکردهای متفاوت در محیط کاری جدید فراهم می‌شود. ارتباط‌سازی در شرکتی با سطح جهانی، به دسترسی به فرصت‌های شغلی بهتر در آینده کمک می‌کند.

مزایای حمایتی

چگونه می ‌توانم با ویزای ICT به کانادا مهاجرت کنم و امتیازات فعلی شغل خود را حفظ کنم؟ شرکتی که شما را به کانادا منتقل می‌کند، در امور مربوط به قوانین مهاجرت، از شما حمایت خواهد کرد. شما به‌عنوان کارمند شرکت انتقال‌داده‌شده، بیشتر حقوق و مزایایی که در کشور مبدا داشته‌اید را حفظ می‌کنید.

فرصت‌های مهارتی

کار در یک محیط بین‌المللی به شما امکان می‌دهد که با رویکردها، فرهنگ‌ها و روش‌های کاری جدید آشنا شوید. شما تجربه بین‌المللی ارزشمندی در حوزه حرفه‌ای خود خواهید داشت. کار در شرایط جدید، نحوه مواجهه با چالش‌های جدید را به شما آموزش می‌دهد.

ارائه امکانات برای خانواده

با پرسش چگونه می ‌توانم با ویزای ICT به کانادا مهاجرت کنم، احتمالا به‌دنبال دریافت ویزا برای همراهان خود نیز هستید. این ویزا امکان همراهی اعضای خانواده شما را فراهم می‌سازد تا در کانادا زندگی کنند. به‌علاوه، خانواده‌تان، از مزایای اجتماعی و آموزشی آنجا بهره‌مند خواهند شد. از جمله این امکانات:

  • آن‌ها به برخی از خدمات سلامتی مانند بیمه درمانی دسترسی خواهند داشت.
  • همسر کارمند دارای ویزای ICT می‌تواند اجازه کار در کانادا را دریافت کند.
  • فرزندان کارمندان با ویزای ICT به امکانات آموزشی محلی دسترسی و حق تحصیل در مدارس عمومی را دارند.

مراحل اخذ ویزای ICTچیست؟

پاسخ به پرسش چگونه می‌ توانم با ویزای ICT به کانادا مهاجرت کنم، بسته به مشخصات و شرایط هر پرونده و مقتضیات مهاجرتی متغیر است. برای اطمینان از انجام درست مراحل، مراجعه به موسسات معتبر از جمله آتلانتیک ۷۲۴ توصیه می‌شود. به‌طور عمومی، برای مهاجرت به کانادا با ویزای ICT، این مراحل را دنبال کنید:

پیدا کردن کارفرما

برای مهاجرت با ویزای Intra-Company Transfer به کانادا، اولین گام مهم، یافتن کارفرما است. کارفرمایی که دفاتر یا شعبه‌ای از شرکت را در کانادا داشته باشد و علاقه‌مند به انتقال شما به آنجا باشد. ارتباط برقرارکردن با شرکت‌های چندملیتی و کارفرمایان، از طریق رویدادها، کنفرانس‌ها، وب‌سایت‌های مرتبط و شبکه‌های اجتماعی امکان‌پذیر خواهد بود. پس از شناسایی شرکت‌های مناسب، می‌توانید رزومه خود را به همراه یک نامه درخواست کار به آن‌ها ارسال کنید.

ارسال درخواست ویزا

فرایند ارسال درخواست ویزا به کانادا، توسط کارفرما (شرکتی که شما را استخدام کرده و قصد انتقال شما به دفتر یا شعبه در کانادا را دارد) انجام می‌شود. درخواست ویزا شامل پر کردن فرم‌های مربوطه و ارائه اطلاعاتی درباره شما و شرکت است. در راستای پرسش از اینکه چگونه می ‌توانم با ویزای ICT به کانادا مهاجرت کنم، خواهید فهمید که بخشی از این فرایند به عهده کارفرما است.

مدارک و اطلاعات مورد نیاز

شما و کارفرما باید مدارک لازم برای اثبات انتقال شغلی و وجود شعبه یا دفتری در کانادا را ارائه کنید. مدارکی که برای مهاجرت با ویزای ICT به کانادا نیاز است شامل:

  • کپی از صفحات مشخصات پاسپورت که شامل اطلاعات شخصی و تاریخ انقضای آن است.
  • عکس‌های رنگی با پس‌زمینه سفید در ابعاد و استانداردهای مشخص
  • اطلاعات تماس شامل آدرس دائمی، شماره تماس و ایمیل
  • نامه‌ای از کارفرما که تایید می‌کند شما در حال‌حاضر به‌عنوان کارمند در شرکت مشغول به‌کار هستید.
  • اطلاعات مربوط به شرکت مانند گواهی ثبت، اطلاعات مالی، وضعیت حقوقی و اطلاعات مربوط به دفاتر یا شعبه‌های آن در کانادا
  • توضیحاتی مربوط به شغل فعلی شما، مسئولیت‌ها، وظایف و تاثیرات احتمالی انتقال شما روی شرکت
  • مدارک مربوط به مهارت‌ها و تحصیلات شامل جزئیات تجربه کاری و تحصیلی
  • کپی از مدارک تحصیلی، گواهینامه‌ها و مدارک دوره‌های آموزشی

انتظار برای تصویب ویزا

در راستای اینکه بدانید چگونه می ‌توانم با ویزای ICT به کانادا مهاجرت کنم، بهتر است این را هم بدانید که تاییدشدن درخواست کار، به معنای دریافت قطعی ویزا نیست. پس از ارسال درخواست، باید منتظر تصویب آن از سوی مقامات مهاجرت کانادا باشید.

این امر ممکن است زمان‌بر باشد. آن‌ها اطلاعات شخصی شما، شرایط و جایگاه شغل موردنظر و شرکت درخواست‌دهنده را ارزیابی می‌کنند. پس از بررسی، تصمیم نهایی به کارفرما یا شما اعلام می‌شود. در صورت تایید، می‌توانید ویزای جاب آفر کانادا خود را دریافت کنید و برای سفر به کانادا سفر اقدامات لازم را انجام دهید.

جمع‌بندی

وقتی می‌پرسید، چگونه می‌ توانم با ویزای ICT به کانادا مهاجرت کنم، حتما با برخی محدودیت‌ها و شرایط خاص مواجه خواهید شد. از بین بردن این موانع، تنها با کمک موسسات باتجربه در حوزه مهاجرت امکان‌پذیر خواهد بود. آتلانتیک ۷۲۴، به شما کمک می‌کند تا در مدت زمانی کم این ویزا را بگیرید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. برای دریافت آخرین اطلاعات و الزامات مهاجرت به کانادا، با کارشناسان این موسسه در ارتباط باشید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها