رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 628079

خبر خوش برای استقلال و بد برای پرسپولیس

ساعت 24- در جدیدترین آپدیت فیفا، پنجره نقل‌و‌انتقالات استقلال رسماً باز شده و این تیم مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید ندارد.

 پس از اینکه به دلیل شکایت دستیاران ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته شد، مکاتباتی با فیفا صورت گرفت تا طلب این مربیان از مطالبات باشگاه استقلال نزد فیفا پرداخت شود و در ادامه با پیگیری‌های باشگاه و موافقت فیفا، این مطالبات امروز به حساب دستیاران ساپینتو واریز شد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز شود.

در جدیدترین آپدیت فیفا، پنجره نقل‌و‌انتقالات استقلال رسماً باز شده و این تیم مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید ندارد.

با این حال همچنان نام ۳ باشگاه آلومینیوم اراک، پرسپولیس و مس رفسنجان از جمع لیگ برتری‌های فوتبال کشورمان در این لیست قرار دارد.

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز بدهی مالیاتی بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت نکرده، از همین رو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته است و تا پرداخت نشدن مالیات این گلر کروات، این باشگاه اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود را در بازی‌های رسمی ندارد.

مهلت قانونی نقل و انتقالات نیم فصل ۷ اسفند به پایان می‌رسد و اگر تا این زمان سرخ‌ها نتوانند پنجره خود را باز کنند در ادامه با مشکلاتی مواجه خواهند شد.  

پرسپولیسی‌ها حدود ۲۰۰ هزار دلار باید جریمه مالیاتی قرارداد با دروازه‌بان اسبق خود را پرداخت کنند و تا زمانی که این رقم پرداخت نشود، پنجره سرخ‌ها بسته خواهد ماند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها