رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 630520

پرسپولیس 2 - پیکان صفر: پیش به سوی رویا

ساعت 24 -پرسپولیس با دبل حسین کنعانی موفق شد پایان خوشی در سال ۱۴۰۲ داشته باشد و همچنان برای دفاع از عنوان قهرمانی رویاپردازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر، در آخرین دیدار خود در سال ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی میزبان بود و موفق شد با دبل حسین کنعانی، شاگردان رضا عنایتی را از پیش رو بردارد.

این مسابقه در ابتدا برای پرسپولیس گره خورده بود و شاگردان عنایتی سعی داشتند با بستن فضاها و دفاع چندلایه مانع از حملات متعدد پرسپولیس شوند تا اینکه یک پنالتی این گره را باز کرد و سرخ‌ها با گل کنعانی برنده به رختکن رفتند‌. حسین کنعانی در دقیقه ۵۲ نیز گل دوم پرسپولیس را با ضربه سر به ثمر رساند تا سرخ‌ها با اطمینان بیشتری به بازی ادامه دهند. در ادامه پیکان برای جبران گل‌های خورده جلوتر کشید که بهترین موقعیت آن‌ها را بیرانوند از آژیر گرفت‌. در طول نیمه دوم پرسپولیس موقعیت‌های بسیار زیادی داشت که یکی پس از دیگری از دست رفتند تا این دیدار با همان نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان اوسمار به پایان برسد.

تقویم هفته بیست و یکم لیگ برتر/ یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۵/ ورزشگاه آزادی

 تیم داوری: کوپال ناظمی، علیرضا مرادی، علیرضا ممبینی و شبیر بهروزی/ ناظر: مسعود مرادی

پرسپولیس ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم(۸۷-علی نعمتی)، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون ارونوف(۸۰-سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی(۶۶-سعید صادقی)، امید عالیشاه(۶۶-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر(۸۷-ابوالفضل بابایی) سرمربی: اوسمار ویه‌را

کارت زرد حسین کنعانی (۲۱)  

پیکان ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری(۶۲-امیرحسین صدقی)، سامان نریمان جهان(۸۳-افشین صادقی)، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل(۴۶-امیر شهیم)، علی قربانی، علی اکبر رنجبر(۴۶-مجتبی حقدوست)، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده و محمدحسین فلاح(۷۲-معین عباسیان) سرمربی: رضا عنایتی  

شرح گل:

پرسپولیس یک-پیکان صفر (دقیقه ۳۹: حسین کنعانی): کنعانی پشت پنالتی‌ای که مسعود ریگی گرفت ایستاد و با یک مکث، ضربه‌اش را زمینی به گوشه سمت چپ دروازه محمد ناصری فرستاد.

2002550

پرسپولیس دو-پیکان صفر(دقیقه ۵۲: حسین کنعانی): ضربه کاشته عالیشاه به مدافعین خورد و در برگشت کنعانی توپ را به سمت چپ برد تا ارونوف با حرکت تکنیکی خود توپ را پیش ببرد و سپس سانتر ترابی با ضربه سر کنعانی در شش قدم به گل تبدیل شد.

2002571

کرنومتر لحظات حساس:

دقیقه ۴: شوت ثابت‌ایمانی از راه دور در دو مرحله توسط بیرانوند مهار شد. دقیقه ۲۳: ضربه محمد حسین فلاح در چارچوب نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۲۵: شوت غیرمنتظره عبدالکریم از پشت محوطه توسط ناصری به کرنر فرستاده شد. دقیقه ۳۷: در برخورد محمدحسین فلاح و مسعود ریگی داور نقطه پنالتی را به سود پرسپولیس نشان داد‌.

دقیقه ۴۲: کرنر پرسپولیس از سمت چپ در یک فعل و انفعال به فرجی رسید و ضربه او پس از برخورد به مدافعین خطرناک به بیرون رفت. دقیقه ۴۵: فرصت خوبی برای عیسی با کنترل و چرخش او در محوطه به دست آمد و ضربه او در چارچوب نبود. دقیقه ۵۶: حرکت فوق العاده پرسپولیس از سمت چپ با سانتر ارونوف به عیسی رسید و او در کمال ناباوری فرصت خوبش را با ضربه سر بد بیرون زد. دقیقه ۶۲: اولین خطر خیلی جدی پیکانی‌ها در این دقیقه با واکنش خیره کننده بیرانوند راهی کرنر شد. آژیر در شش قدم می‌توانست گل بزند که گلر سرخ‌ها مانع شد. دقیقه ۷۰: سانتر خطرناک پیکانی‌ها با خروج موفق بیرانوند و مشت او دور شد. دقیقه ۷۱: فرصت خطرناک پرسپولیس روی ضدحمله که موفعیت تک به تک را عیسی آل کثیر به شکلی عجیب از دست داد. دقیقه ۷۴: فرصت عالی پرسپولیس با حرکت ترکیبی ارونوف با عیسی بپبا صربه وینگر ازبک در محوطه همراه شد که شوت او از کنار دروازه نفسگیر بیرون رفت‌.

دقیقه ۷۸: موقعیت مناسب برای ارونوف که شوت او توسط ناصری برگشت داده شد. این بازیکن با پاس عمقی دانیال حرکت کرده بود و بدون مزاحم شوت زد. دقیقه ۸۴: شوت از راه دور و خوب اسدبیگی توسط محمد ناصری دفع شد. دقیقه ۴+۹۰: ضربه سر کنعانی در ضربه کرنر نفسگیر از کنار دروازه بیرون رفت. دقیقه ۵+۹۰: شوت خدابنده‌لو با پاس کات‌بک نعمتی با اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت.

 فولادحاشیه‌ها:

*عالیشاه کاپیتان پرسپولیس ۱۱ بار مقابل پیکان قرار گرفته است. *سروش رفیعی به دلیل ۴ کارته شدن در این بازی محروم است. *خطای گرفته شده از مسعود ریگی با اعتراض شدید اوسمار در دقیقه ۲۵ همراه شد. *ارونوف پس از مصدومیت در دقیقه ۸۰ تعویض شد. *عنایتی به دلیل اعتراض از کوپال ناظمی در دقیقه ۸۸ کارت زرد گرفت.

*بهترین بازیکن: حسین کنعانی، مدافع آخر پرسپولیس با دبل مقابل پیکان ستاره بی چون و چرای تیمش بود‌. *اتفاق ویژه: اوسمار طی ۶ بازی تحت هدایتش در اسفندماه پنج پیروزی و یک تساوی به دست آورد تا با شرایطی خوب سال را به پایان برساند و هواداران پرسپولیس برای دفاع از عنوان قهرمانی رویاپردازی کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها