رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 632240

سرقت از شهروندان در پوشش مسافرکش

ساعت 24- رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان جوان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سردارعلی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: فروردین ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان گشت پلیس آگاهی در مسیر شمال به جنوب اتوبان چمران در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی سمند با ۲ سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، سرنشینان خودروی موردنظر دقایقی قبل یک مرد جوان را به عنوان مسافر سوار کرده و از او به صورت به عنف تلفن همراه سرقت کرده‌اند که همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: راننده پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با ماشین در اتوبان متواری شد و به خودروی شهروندان خسارت زد که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک به لاستیک خودرو و اجرای طرح مهار ماشین را متوقف و موفق به بازداشت متهمان شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهمان که سابقه دار هستند شهروندان را سوار بر خودروی خود کرده و با سلاح سرد سرقت به عنف انجام می‌کنند.

وی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه به صورت به عنف با شگرد مسافرکشی در شمال تهران اعتراف کردند.

سردار علی ولیپور گودرزی در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

مهر 

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها