رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457141

کدام برند برای سیم بکسل های آسانسور مناسب است؟

رپورتاژ تبلیغی / یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده آسانسورهای کششی، سیم بکسل ها هستند. انتخاب سیم بکسل های آسانسور با حساسیت زیادی انجام میشود، زیرا با جان انسان سروکار دارد. بازرگانی محمود قراچورلو با هدف رضایتمندی مشتری و کیفیت بالای سیم بکسل های آسانسور، بهترین سیم بکسل های آسانسور را ارائه میدهد.

مطالب ارائه شده، به شما برای آشنایی بیشتر با سیم بکسل های آسانسور کمک می کند.

ساختار سیم بکسل های آسانسور

ساختار سیم بکسل های آسانسور، از 8 رشته و مغزی الیافی تشکیل شده است. جنس الیاف مغزی سیم بکسل های آسانسور، از کنف پروپیلن و سیزال است که مستحکم و انعطاف پذیر است. پرکاربردترین سایزهای سیم بکسل های آسانسور، شامل سایزهای 8 میلیمتر، 10 میلیمتر، 11 و 12 میلیمتر می باشد.

سیم بکسل هایی که در بازار وجود دارد، بیشتر به صورت گالوانیزه هستند و برخی از آنها به صورت روغن اندود زرد رنگ و سیاه رنگ وجود دارند. یکی از پرمصرف ترین سیم بکسل های آسانسور، سیم بکسل نمره 10 است.

انتخاب نوع سیم بکسل ها آسانسور

معیارهای متفاوتی برای انتخاب سیم بکسل های آسانسور وجود دارد، که شامل موارد زیر است:

· کاربرد
نوع کابردی که سیم بکسل های آسانسور دارند، در انتخاب نوع آن بسیار مهم است. این معیار تعیین کننده استاندارد تولید، ساختار و مغزی سیم بکسل است.

· میزان بار وارد شده به آسانسور
میزان باری که به سیم بکسل وارد میشود، به صورت مهندسی با رعایت ضریب اطمینان محاسبه میشود.

· شرایط محیط شامل رطوبت و حرارت آسانسور
شرایط محیطی که بر سیم بکسل های آسانسور آسیب وارد کند، مورد بررسی قرار میگیرد. برای مثال در منطقه ای که دارای رطوبت است، برای جلوگیری از زنگ زدگی از سیم بکسل های آسانسوری گالوانیزه استفاده میکنند.

· روش تجربی
معمولا افراد در بازار به صورت تجربی سیم بکسل های آسانسور را انتخاب میکنند. سیم بکسل را خم میکنند، اگر بعد از رها کردن، به حالت اولیه برگردد و شکل ظاهری تغییر نکند، سیم بکسل آسانسور کیفیتی بالایی دارد. هم چنین مغزی کنفی سیم بکسل آسانسور را بررسی میکنند که دقیقا در مرکز سیم قرار گرفته باشد.

انواع سیم بکسل های آسانسور

· سیم بکسل کششی

· سیم بکسل کششی با نیروی بالا

· سیم بکسل آهنی

برندهای تولیدکننده سیم بکسل های آسانسور

به دلیل کاربردهای زیادی که سیم بکسل نوره 10 دارد، شرکت های زیادی اقدام به تولید این نوع سیم بکسل کرده اند. معروف ترین آنها گوستاولف آلمان، کیسوایر کره و الفانت کره هستند.

سیم بکسل های آسانسوری که شرکت گوستاولف آلمان تولید میکند، دارای استرند سبز رنگ است که آن را متمایز کرده است. این سیم بکسل ها از انعطاف پذیری بسیار بالا و استحکام زیادی برخوردار است.

حرف آخر

امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله، مورد توجه قرار گرفته باشد و برای انتخاب نوع سیم بکسل های آسانسور به شما کمک شده باشد. برای خرید سیم بکسل های آسانسور، میتوانید با بازرگانی محمود قراچورلو تماس بگیرید و خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

مطلب فوق تبلیغی است و ساعت 24 آن را محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند و مسولیتی در قبال آن ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها