رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 397849

خواص لانگست | ویژگی های لانگست برای چشم و سرطان و پوست

هر آنچه میخواهید درباره لانگست و خواص آن برای پوست و سرطان بدانید در این مطلب برای شما گردآوری نمودیم که در ادامه میخوانید.

لانگست
html>

معرفی لانگست

Langsat یا Lanzones (Lansium Domesticum) متعلق به خانواده Meliaceae است.این میوه های کوچک، شفاف،اغلب در آسیای جنوب شرقی، هند و بوتان یافت می شوند و اخیرا حتی در هاوایی معرفی شده اند.

آنها هنگامی که رسیده اند می توانند کاملا نارنجی شوند، با طعم مشابه با گریپ فروت و کاملا شیرین هستند.

از آنجا که آنها در مجاورت و در امتداد تنه و شاخه ها یافت می شوند، langsat اغلب با تکان دادن درخت کشت می شود.

این میوه بزرگ نیست و قطر بیرونی آن بین 2 تا 5 سانتیمتر در شکل بیضی است. گوشت آن پوشیده شده از پوست چرب زرد است که معمولا با لکه های قهوه ای مشخص می شود.در داخل آن 5-6 قسمت گوشت شفاف و آبدار دارد. Langsat دارای طعم شیرین و ترش است، اما شیرینی آن شیرین است. این میوه به دلیل طعم و مزه آن نه تنها محبوب است، بلکه به دلیل اینکه هر بخش از آن یک خاصیت درمانی دارد.

چوب درخت بسیار سخت است و می تواند برای ساخت مبلمان و ساخت و ساز استفاده شود.

خواص لانگست

خواص لانگست

میوه لنگسات یک میوه معمول در جنوب شرق آسیا است و دارای بسیاری از مزایای بهداشتی از جمله سفید کردن و تقویت دندان، و آرام کردن دستگاه گوارش است.

میوه Langsat همچنین فشار خون را کاهش می دهد و فشار خون بالا علت اصلی بیماری کلیوی است.

میوه نیز در لوازم آرایشی به عنوان مرطوب کننده و برای سفید کردن پوست استفاده می شود.

چشم درد

برگ های langsat را می توان برای درمان چشم درد استفاده کرد.


کمک تیامین

بدن از تیامین برای درمان عصب و قلب استفاده می کند.

خواص کمک گوارشی لانگست

پوست langsat می تواند برای درمان اسهال و انگل روده استفاده شود. اگرچه دانه های تلخ دارد، آنها می توانند با آب مخلوط شوند تا یک راه حل برای کم خونی و درمان مناسب برای زخم تهیه شود.

برای بهبود اسهال یک چای از آن باید ساخته شود. فقط یک یا دو عدد از پوست را بردارید و آن را در فنجان آب گرم برای مدت 10 دقیقه جوش داده و سپس میل نمایید.

خواص لانگست برای سیستم ایمنی بدن

بدن از ویتامین ها برای ترمیم بافت ها استفاده می کند و کلاژن را تولید می کند. ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که به محافظت بدن از آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند. این یک عامل است که سیستم ایمنی را تقویت می کند و langsat یک منبع عالی از ویتامین C است. کمبود ویتامین C می تواند علت اصلی لک های ملایم و سالم باشد، باعث ایجاد خونریزی بینی و علت اصلی خشکی پوست شود.

خواص لانگست برای چشم
خواص لانگست برای تولید انرژی

لنگسات دارای ریبوفلاوین است که از تولید گلبول های قرمز و رشد بدن پشتیبانی می کند. همچنین بدن را در آزاد کردن انرژی بیشتری از کربوهیدرات ها کمک می کند.

خواص لانگست برای چشم

Lanzones همچنین دارای ویتامین A است که همچنین به عنوان رتینول یا کاروتنوئید شناخته می شود. این یک ویتامین محلول در چربی است که نقش مهمی در حفظ دندان های سالم، پوست، غشاهای مخاطی و همچنین بافت نرم و اسکلتی دارد. علاوه بر این، ویتامین A به عنوان یک رنگدانه چشم عمل می کند که در شب و شرایط کم حائز اهمیت است.

خواص ضد سرطان لانگست

Langsat حاوی لیموویید است که شامل عناصر مبارزه با سرطان است که به محافظت از ریه ها کمک می کند. خود میوه و پوست به طور گسترده ای برای اهداف دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.


خواص لانگست برای یبوست

100 گرم Langsat حاوی بیش از 2 گرم فیبر است و 8 تا 11 درصد مصرف فیبر برای زنان و 6-8 درصد برای مردان توصیه می شود. رژیم غذایی حاوی فیبر بالا باعث کاهش خطر ابتلا به بیماریهای قلبی شده و باعث حرکات سالم روده می شود و از یبوست جلوگیری می نماید.


خواص لانگست برای تب

یکی دیگر از مزایای langsat این است که آن را به عنوان یک تبخیر کننده استفاده می کند. این بدان معنی است که می تواند دمای بدن را کاهش دهد. فریبوری هر دارویی است که درجه حرارت بدن را کاهش می دهد یا تب را کاهش می دهد.

خواص لانگست برای تولید انرژی

خواص لانگست برای پوست

پوست لانگست برای درمان مالاریا مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که از پودر آن می توان برای درمان زخم های عقرب استفاده کرد. همچنین به عنوان یک ضد اسپاسم عمل می کند که باعث کاهش اسپاسم می شود.

دیگر فواید میوه لانگست

شناخته شده است که میوه لانگست منبع غنی ویتامین C است. این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان در بدن عمل می کند. آنها قادر به جلوگیری و معکوس کردن آسیبهای ناشی از رادیکالهای آزاد هستند که در طی فرآیند انتقال غذا به انرژی توسط بدن خارج می شوند. عملکرد آنها متوقف نمی شود ، زیرا آنها همچنین در کاهش تأثیر آسیب های ناشی از مواد سمی و آلودگی به بدن کمک می کنند.
برای سلامت دهان و دندان: ویتامین C یک ویتامین پر سود است که سلامت لثه ها را تضمین می کند. میوه لانگست سرشار از ویتامین C روش خوبی برای دور نگه داشتن دندانپزشک است. همچنین به حفظ دندان های خوب کمک می کند و آنها را از درون تقویت می کند.
اقدام درمانی برای پیری زودرس - یکی دیگر از فواید ویتامین C این است که در مبارزه با پیری زودرس کمک می کند. از آنجا که ویتامین C به دلیل محافظت از مولکولهای مهم مانند پروتئین ها ، لیپیدها ، کربوهیدرات ها و اسیدهای نوکلئیک در برابر تخریب ناشی از رادیکال های آزاد ، سموم یا آلاینده ها شناخته شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها