رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 456847

هشدار فرمانده نیروی دریایی ارتش به آمریکا و اسرائیل: دوران جولان پایان یافته، سریعتر از منطقه خارج شوید

ساعت 24-فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با هشدار به قدرت های فرامنطقه ای گفت: دوران جولان و نمایش ریاکارانه در خلیج فارس پایان یافته و دشمنان باید هرچه سریعتر این منطقه را ترک کنند.

امیر دریادار خانزادی
امیر دریادار" خانزادی" چهارشنبه شب در آیین اختتامیه مسابقات بین المللی غواصی عمق نظامیان در کیش با اشاره به اینکه اکنون ملت های آزاد منطقه هوشیارتر از همیشه به منافع شان آگاه هستند افزود: دشمنان منطقه، آمریکا، انگلستان، رژیم صهیونیستی و ایادی آن ها باید بدانند جبهه‌ مقاومت اسلامی دریایی در حال شکل‌گیری و انسجام است و دوران به تاراج بردن سرمایه های منطقه به پایان رسیده لذا تاراجگران باید هرچه سریعتر از منطقه خارج شوند در غیر این صورت خروج خفتباری را تجربه خواهند کرد.

وی گفت: امروز ملت های آزاد منطقه هوشیارتر از همیشه به منافع‌شان آگاه هستند و نتیجه آن همراهی، همدلی و ائتلاف‌سازی برای برخورداری جمعی از منافع دریایی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ضرورت حفظ صلح و امنیت در منطقه اضافه کرد: صلح و امنیت جمعی در دریا نیازمند دوستی، همکاری، همدلی و فهم مشترک از محیط دریایی است و این درحالیست که برخی قدرتهای استکباری از درک این موضوع عاجزند و متاسفانه دریا را برای زورگویی و تحمیل ترتیبات امنیتی نامشروع مورد بهره برداری قرار می دهند.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به این نکته که حضور در دریا و ایفای نقش در آن مستلزم برخورداری از دانش، تعهد و قدرت و رفتن به ژرفای آن است ،خطاب به نیروی دریایی گفت: دریا عرصه ای سخت و پرخطر و دارای بالاترین سطح پیچیدگی و دشواری است که بهره برداری از آن با مهارت و شجاعت شما غواصان نیروی دریایی دست یافتنی می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امنیت موضوعی اتفاقی نیست یادآوری کرد: این امر با اهتمام ویژه در دریاها و اقیانوس ها، مراقبت های شبانه روزی، مواجهه با دشمنی ها و بازیهای سیاسی دشمنان ، ایثارگری در راه میهن اسلامی محقق شده و دستاورد آن : حفظ امنیت ملی و جمعی در منطقه و جهان ایجاد بستری امن برای توسعه ملی در زیر فشار تحریم ها، امنیت دریاهای کشور و منطقه است که زمینه مشارکت فعالانه برای دستیابی به امنیت جمعی در دریاهای آزاد را فراهم کره است.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به برگزاری مسابقات غواصی ارتش های جهان با کشورهایی از چهاره قاره ، افزود: فارغ از دشمنی های بی فرجام و تلاش های مذبوحانه دشمنان، شاهد نمایشی غرورآفرین و غیرتمندانه از تیم های غواصی نظامی از ۴ قاره جهان در قلب خلیج فارس یعنی جزیره زیبای کیش بودیم؛ منطقه ای که با وجود نمایش فریبکارانه استکبار از همیشه امن تر و پایدار است.

امیر دریادار خانزادی یادآوری کرد: دریا فرصتی بزرگ برای پیشرفت ملت ها و بهره مندی از منافع آن است. این پیشرفت مرهون وجود صلح و امنیت پایدار است که با وجود نیروهای دریایی برقرار می‌شود و به میزان زیادی به وجود مردانی وابسته است که آگاهانه و برخوردار از تعهد، ایمان، دانش، تجربه، مهارت و شجاعت آن را محقق می‌نمایند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها