رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 468670

اخطاریه درباره آبگرفتگی معابر در جنوب کشور

ساعت24 - سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی رگبار شدید باران و رعد و برق در جنوب کشور نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.

باران شدید
style="text-align:right">سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی رگبار شدید باران و رعد و برق در جنوب کشور نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.

در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: از فردا (۱۸ آبان ماه) رگبار شدید باران در برخی نقاط همراه با رعد و برق، تندبادهای لحظه‌ای، احتمال تگرگ و مواج شدن دریا در نیمه جنوبی کرمان، شرق و جنوب فارس، هرمزگان و سواحل آن، شرق خلیج فارس و جزایر آن و تنگه هرمز رخ می‌دهد و بارش بین ۴۰ تا ۶۰ میلیمتر پیش‌بینی می‌شود.

پس فردا (۱۹ آبان ماه) همین شرایط در غرب هرمزگان و سواحل آن، شرق خلیج فارس و جزایر آن و تنگه هرمز روی می‌دهد و بارش بین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر خواهد بود.

بر اثر این شرایط جوی آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی، متلاطم شدن دریا همراه با بارندگی شدید و اختلال در تردد دریایی پیش‌بینی و به مردم توصیه می‌شود هنگام تردد احتیاط کنند و در حاشیه مسیل‌ها توقف نکنند همچنین از تردد شناورهای سبک و قایق‌های تفریحی کوچک اجتناب کنند و سایر اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها