رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517448

امیراحرار نظیفی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه

"کارگزاران" نمونه بارز مافیا هستند

ساعت 24 - حزب کارگزاران سازندگی در سال 1374و درجریان انتخابات مجلس چهارم از سوی معاونان و مشاوران و برخی از وزیران شادروان آیت الله هاشمی مثل غلامحسین کرباسچی ؛ مرحوم محسن نوربخش ، عطالله مهاجرانی ونیز بیژن زنگنه تاسیس شد که بعدها وزیران وقت حزب را ترک کردند.

هاشمی
dir="RTL">این حزب اکنون به دبیر کلی غلامحسین کرباسچی شهردار تهران ، حسین مرعشی رییس دفتر سابق هاشمی رفسنجانی ، اسحاق جهانگیری و محمد عطریان فر و نیز محسن هاشمی وفایزه هاشمی فرزندان اکبر هاشمی رفسنجانی فعالیت دارد. این حزب که خود را به نوعی سرگروه اصلاح طلبان می داند از سوی امیراحرار نظیفی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان تشکیلات مافیایی معرفی شد. این ادعا و اتهام به حزب کارگزاران سازندگی در وب سایت " شما" که ارگان حزب موتلفه اسلامی است درج شده است

نظیفی می گوید علت عدم تمایل دولت به مدیران جوان و با نشاط گفت: سوء استفاده بعضی از مجموعه‌هایی که از آنها تعبیر به مافیا می‌کنیم و نمونه بارز آن کارگزاران است که با دولت حسن روحانی همکاری نزدیک دارند هم دخیل است. این مدیران در مراکز اصلی مدیریتی کشور حضور دارند و اعمال نفوذ می‌کنند و سعی‌شان بر این است ساختار فعلی تصمیم‌گیری در نظام اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور ما را حفظ کنند. وی گفته است: اعمال نفوذ مجموعه‌ای از مدیران دولتی 40 ساله که در دولت‌های مختلف همواره در مراکز تصمیم‌گیری حضور داشته‌اند و نمی‌خواهند این صحنه را به خاطر منافع اقتصادی‌شان و منافع مدیریتی و سیاسی ترک کنند، در عدم تمایل دولت به مدیران و وزرای جوان و فعال مؤثر است.

نظیفی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و دلایل عدم تمایل دولت به مدیران و وزرای فعال و بانشاط به خبرنگار هفته نامه شما گفت: همیشه بین جوانان و پیشکسوتان تقابل و رقابتی وجود داشته است و این رقابت هیچ‌وقت هم حل نمی‌شود. این رقابت صرفاً در عرصه سیاست نیست. جوان روحیه شاد، جهادی و عملگرا دارد. در حالی که پیشکسوتان و کسانی که مسن‌ترند محتاط‌ترند و سعی می‌کنند منطقی‌تر باشند و بیشتر تجربه‌گرا هستند. وی یکی از علل تمایل نداشتن حسن روحانی به مدیران و وزرای جوان و فعال را شعار تجربه‌گرایی و استفاده از تجربه‌ها دانست و مطرح کرد: روحانی ابتدای ریاست جمهوری دور اول معتقد بود مشکلات کشور مثل افزایش قیمت دلار، تورم، افزایش هزینه‌های خانوار، مشکل مسکن و سیاست خارجی ناشی از بی‌تجربگی مدیران است و مدیری که تجربه دارد جوان نیست.این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: تیپ مدیریتی تیم حسن روحانی عدم جوانگرایی است و معتقدند نباید مدیریت‌های کلان دست افراد جوان باشد، ولی هم رئیس‌جمهور و هم وزرای او همگی اوایل انقلاب جوانان 25، 30 ساله و زیر 40 ساله بودند که بر صندلی‌های مدیریت نشستند و کار کردند.

وی در ادامه گفت: من این حرکت دولت را در جهت پیشبرد نظام نمی‌دانم، چون اشکالات مدیریتی کشور ما با انگیزه انقلابی و جهادی قابل حل است. البته باید از تجربه پیشکسوتان استفاده شود. مدل پیشنهادی مقام معظم رهبری این است که یک جوان که توان و ابتکارش را دارد و به‌روز و پرانرژی است در رأس مدیریت و کار اجرایی قرار بگیرد و پیشکسوتان در نقش مشاور قرار بگیرند و این دو با هم همکاری کنند.

برچسب ها: موتلفه ، حزب موتلفه اسلامی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها