رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 535736

از حدادعادل دفاع نمی کنم اما احمد نژاد نه ادب دارد نه اخلاق

ساعت24-متن زیر،مصاحبه ای است که با سایت مدارا در باره اظهارات احمدی نژاد علیه حداد عادل انجام داده ام.

محمد مهاجری در خصوص اظهارات احمدی نژاد در مورد حداد عادل گفت: به هیچ وجه قصد دفاع از آقای حداد عادل را ندارم. هم با دیدگاه‌های ایشان زاویه دارم و هم بسیاری از نظرات ایشان را در عرصه سیاسی قبول ندارم. هیچ وقت هم در انتخابات گذشته به آقای حداد عادل رأی نداده‌ام. اما آقای احمدی نژاد مجددا به همان آدم ده دوازده سال پیش برگشته است، با همان عملکرد و روش سخیف تخریب دیگران به منظور احیا ءخود.

او گفت: آقای احمدی نژاد می‌داند که در آینده این مملکت هیچ جایگاهی ندارد. کاش شورای نگهبان او را تائید صلاحیت می کرد تا خودش هم بفهمد چند درصد پیرو دارد. اینکه آدم مثلا با یک اطلاع و برنامه ریزی قبلی برود جلوی دانشگاه تهران و چهل پنجاه نفر هم دور او جمع شوند، به معنی داشتن طرفدار نیست. افراد با پول می آیند و در اطراف او جمع می‌شوند. رقم قابل قبولی هم می‌دهند، به من هم بدهند می روم!

او تأکید کرد: کاش شورای نگهبان احمدی نژاد را تائید صلاحیت می کرد تا طرفدارانش بفهمند که او در فضای سیاسی کشور عددی نیست. بعید می دانم خودش این اندازه فهم سیاسی داشته باشد که اگر رای نیاوردد، بپذیرد که میزان طرفدارانشان همین است.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: روش احمدی نژاد در برخورد با آقای حداد عادل یک روش کاملا ماکیاولیستی بود. آقای احمدی نژاد نه بویی از ادب و اخلاق سیاسی برده و نه واقعا رفتار سیاسی استانداردی دارد. مذبذب است و نظرات و دیدگاهایشان کاملا در حال تغییر است. پرنسیب سیاسی و تئوری سیاسی ندارد. مثل برخی از سلبریتی‌های زردِ درجه چندم است. از آن سلبریتی‌هایی که صرفا می خواهند حرفی زده باشند و خود را در رسانه مطرح کنند. اوعشق رسانه است. من این را امروز نمی‌گویم بلکه از حدود ۱۷ سال پیش که او را می شناسم گفته ام. اوپیش از آنکه یک شخصیت سیاسی فرهنگی باشد، آدمی رسانه دوست و عاشق دوربین و میکروفون است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها